Leuk zeg dat er meerderen voor een 3e kindje gaan. Lijkt mij ook zo leuk dat de meiden dan nog een broertje of zusje hebben. En stiekem lijkt het mij heel erg leuk om alles nog 1x mee te mogen maken.... Hopelijk gaat deze wens nog in vervulling. van onze oudste was ik onverwachts zwanger en bij ons jongste dochtertje was het in de 5e ronde raak. Nu zitten wij in de 6e ronde en ik merk dat het me toch wel een beetje onzeker maakt. Ben best bang dat het niet meer gaat lukken. Van de andere kant denk ik, niet zo zeuren. We hebben al 2 lieve prachtige dochtertjes, wees blij met wat je hebt....
Bij mijn 3e zal het een groot verschil worden met mijn 2 pubers.... ben ook benieuwd hoe dat gaat....mijn jongens zien het iig wel zitten... dus de jongste, als die er mag komen, zal flink verwend worden haha dus daarom zou dan nog een vierde ook erg welkom zijn....tweeling mag ook hihi
Oh wauw dat is zeker een groot verschil, maar lijkt me ook super leuk voor jullie jongens en de aankomende telg(en) 😁 Ik heb ook 2 pubers alleen twee peuterpubers 😂
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (4) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 2. (0) 3. (4) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA 4. (2) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 5. (2) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 6. (1) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 7. (2) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3 Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal, ik heb mijzelf ook op de lijdt gezet. Leuk om hier samen naar toe te leven. Wij gaan voor ons tweede kindje. Er hebben nu al een zoontje van 4.
Goodmorning..... Voor mij wordt het waarschijnlijk pas de volgende weer een poging... Juist rond de vruchtbare dagen ben ik een paar dagen van huis... dus ik denk dat er weinig kans is om zwanger te worden... Daarnaast is ml ook grieperig en zakt zijn libido nog meer dus voor de eisprong zal er wrs niet gevreeën worden.... Naja geeft ergens ook wel rust ondanks dat dit nog maar ronde 3 is... Ach wat wel een voordeel is dat na de eisprong nief zo spannend is met het wachten omdat ik toch ongesteld ga worden hahaha Ik lees iig hier wel mee
@weetutniet: goed van je dat je er zo naar kan kijken in plaats van je erg rot voelen dat je een kans mist. 💪🏻 En miss is het net eens Iets eerder de eisprong 😊
Naja... vind t wel een gemiste kans maar kan er helaas weinig anders kan maken... iemand van de straat plukken vind ik ook weer zoiets... dus doen we maar niet... maar goed hopen op een eerdere of latere eisprong.... Zo n 400km naar huis rijden vind ik ook iets teveel werk aangezien ik lange dagen moet maken Duss we maken er het beste van en hopen dat ik nu de stress van wel of niet ongesteld worden nu niet heb
Hoi allemaal, Lijstje is alweer mooi gevuld aan het raken zie ik, sinds de laatste keer dat ik hier was Ik lees nog wel regelmatig mee op het forum maar probeer er deze maand iets minder mee bezig te zijn. Ik gun het iedereen, vind alleen soms de mooie positieve testen wel eens confronterend. Wij zitten nu in ronde 8, ga vanaf morgen op CD14 starten met ovulatie testen Heb altijd de testjes van 2besure en heb nu ook voor de controle Clearblue digital erbij, met de smiley.
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (4) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 2. (0) 3. (4) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA 4. (2) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 5. (2) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 6. (1) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 7. (2) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3 Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz) Datumloos. (0) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) @Puk1988 ik heb je op datumloos gezet... als je je nod weet kunnen we het aanpassen @mama04 mogen wij je leeftijd weten?
Komende week ergens is mijn eisprong. Ik verwacht ongeveer donderdag. Spannenddddd.... Pfff ik merk dat ik het gewoon spannender vind dan bij mijn zoontje. Nu weet ik meer en ohhh hoop dat ik me kam inhouden niet straks te vroeg te testen....
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (4) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 2. (0) 3. (4) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA 4. (2) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 5. (2) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Humava- 31 jaar- 3e kindje --ronde 1 6. (1) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 7. (2) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3 Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz) Datumloos. (0) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zet je mij ook op datumloos? Ik lees graag met jullie mee, want het klinkt vertrouwd na het NOD van 1-7 sept Succes! SP: nog steeds geen menstruatie te zien hier
Ik zal het morgenvroeg aanpassen tenzij iemand eerder is om aan te passen.... Eerste kindje... hoop echt snel duidelijkheid voor je... Moet ik je op datumloos zetten dan?
Haha weetutniet, moest wel even lachen om je post. Zou idd maar niet iemand van straat plukken 😉 Zijn er meiden hier die ook temperaturen? En zo ja hoeveel dagen na ovutest is dan de eisprong?