NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Je stelt me een beetje gerust ;)
    Maar hoe doe je dat nu, genieten van het feit dat je weet dat je zwanger bent? Want ik kan alleen maar doemdenken.. echt super irritant.

En ik zou als je niet kunt wachten vanmiddag gewoon een test doen. En dan van te voren 2 uur niet drinken. Ben benieuwd!

2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ml was toevallig thuis op de middag om te eten, wat normaal nooit gebeurt. Ik dacht, nu moet ik gewoon testen:p (ging ik anders ook wel gedaan hebben denk ik:p). Zit nu op 10dpo en dit is het resultaat. Ik kan het nog altijd niet geloven! Vrijdag moet dan een innestelingsbloeding geweest zijn. Zit natuurlijk nog voor mijn nod en was niet met ochtendurine en had rond 10u30 nog veel gedronken, maar ik zal hem wel al staan na 2min:D Het ziet er wel lichter uit op de foto dan in het echt.

Voorlopig wil ik niet meer doemdenken. Het kan altijd verkeerd gaan, maar het is niet omdat het de vorige keer niet goed ging, dat dit nu weer zo zal zijn. (zal er volgende dagen mss wel weer anders over denken hoor, maar nu blijf ik positief:p )

Bijgevoegde bestanden:

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow das een hele mooie voor 10 dpo, gefeliciteerd cyd!!!

4. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Gefeliciteerd !!!

5. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Vorige maand naar de huisarts geweest en gelijk een doorverwijzing gekregen.
    Heb met zoontje ook een keizersnede gehad, dus wil het gewoon laten checken ivm klachten tijdens cyclus.
    Weet nog niet of ik de mmm in zou willen...
    Heb altijd gezegd: als het komt, komt het.
    Ben namelijk al gezegend met de kleine man :)

6. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Proficiat! Het is echt heel duidelijk!

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wow Cyd, dat is een mooie voor 10 dpo!!

Hier mijn temp nog steeds goed hoog en voel nu weer zo nu en dan wat krampjes. Afgelopen weekend niet echt gehad. heb het ook soms zo enorm koud. Ik heb het idee dat mn buik onder mn ondergoed wat bol begint te staan :) en ben nog niet eens 5 weken.

Pff wat kruipen die dagen voorbij zeg!

8. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bedankt iedereen!

Begin me nu toch af te vragen of FF toch niet gelijk had en ik nu 12dpo ben, aangezien de streep toch al goed te zien is... Nu ja, maakt niet uit, zo lang het maar goed oploopt en alles goed blijft gaan:p

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik ben de wel ervaren ja haha, maar is ook weer even geleden. Tevens heb ik zwaar pcos gehad en altijd zware medische behandelingen gehad en pregnyl om zwanger te worden. Dit keer dus niet, er is nu een kans op een spontane zwangerschap doordat mijn pcos enorm verbeterd is en ik een normale cyclus lijkt te hebben. Ervoor helemaal geen cyclus nl. Ik voel me zwanger, maar weet ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Nu heb ik bv enorme honger steeds, misselijkheidsaamvallen en ook menstruatieachtige pijnen links en rechts in mijn onderbuik. Ik heb dus nooit klachten voor mijn period komt itt andere dames. Best gek om dit te ervaren. Ach, kn me toch niet inhouden en heb een test gekocht zojuist... Ga er gewoon voor zo dadelijk en zie het wel😉

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ahhh.... Sneu zeg! Hopelijk snel en goede ronde en een prachtige positieve test! Sterkte en succes meid!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Het kan idd nog steeds, je weet het nooit natuurlijk. Ik hoop het voor je iig meid!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jammer Keef85, altijd weer even daar doorheen moeten. Toch fijn dat er nu verder gekeken gaat worden. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ook snel een mooie positieve test! Sterkte en succes!

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Wauwwwwww!! Wat super gaaf is dit zeg! Ben enorm blij voor je, van harte gefeliciteerd!!!

Ahhhhh... Spanning breekt nu ook wel ff door bij mij... Die test ligt er, maar ik ben bang...

14. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bedankt!!
    Ik was ook bang om hem te doen, maar toen dacht ik, waarom mezelf gek maken en in spanning laten wachten als ik al wat meer zekerheid kan hebben?:p Ik ben benieuwd en duim voor je!

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik heb getest, binnen 1 minuut dit resultaat! Tranen van blijdschap en geluk en hoop!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,6 KB
      Weergaven:
      14
  16. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Super!!! Gefeliciteerd! Hoeveel dpo zit je nu?

17. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een prachtige testen komen er wee voorbij.
    Gefeliciteerd meiden!!

Reyna, balen hoor meid. Het is je zo gegund.

Hier vanmorgen weer een Omo witte test...
    Dus ik denk morgen rood en op naar ronde 7...

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Uitgaande van een cyclus van 35 dagen en een positieve ovulatie test zou ik mijn eisprong op of rond de 21-22 hebben gehad. Dus dan Ben ik nu 11-12 dpo

Dank jullie wel voor de felicitaties!😊😚

19. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie testen zag ik voorbij komen! Gefele
    Imiteerde dames.. En een dikken knuffel voor degenen die op rood staan!

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow gefeliciteerd hadassa!!!!
    Hopelijk heb ik morgen ook zo'n mooie test.
    Denk de hele tijd dat ik ongi kramp heb maar lijkt eerder een soort spierpijn. Blijft spannend...

Deel Deze Pagina