Wouw gefeliciteerd voor de zwangere dames. Ik wil eigenlijk ook al wel testen maar heeft echt nog weinig zin. Ben nog maar 8 dpo. Probeer me er ook nog maar niet op te verheugen na zoveel negatieve rondes.
Gefeliciteerd dames Nou sorry dames maar miss weet iemand dit Is heel donker van kleur weet iemand hier iets van? Nog maals sorry
Yesssss!!! Heb heel gauw verder gescrolld en wat een prachtige test!!! Woehooe van harte gefeliciteerd!! Had je het toch goed aangevoeld en ook nog spontaan zonder behandelingen ofiets!! Wauww😍
Jodie spannend!! Hoop dat je test positief wordt! Verder geen voorgevoel of symptomen? Keef, Reyna en Esmy heeeel erg balen Woww cyd wat een super test voor 10dpo!! Prachtig! Van harte gefeliciteerd!! Nog anoniem wat spannend! Ik ga duimen draaien voor je ik hoopp echt mooi positief!!
Bedankt meiden voor jullie lieve felicitaties! Ik hoop echt dat het snel mag lukken voor iedereen hier. Het is zo wonderlijk en mooi en kan zo pijnlijk zijn als het uitblijft.
Mijn temperatuur was vanmorgen gedaald... Afgelopen dagen steeds 37,1 gemeten en na de eisprong steeds 36,9 of 37. Vanmorgen weer 36,9 dus na paar dagen 37,1. Zolang het morgen maar niet verder zakt vind ik het best wan dat is nog steeds zo hoog als ik na m'n eisprong ook had. Maar vind dit wel spannend nu. Overigens 3 kwartier voor ik wakker werd van de wekker en ik ging temperaturen werd ik wakker omdat ik het koud had. Wellicht dat dat mijn gedaalde temp kan verklaren? Nog testers vandaag?
Ik ga niet testen. M'n temperatuur was gewoon 0,6 graden lager dan gisterochtend. Dat lijkt me geen goed nieuws..
Dat zou inderdaad wel daardoor kunnen zijn. Ik heb besloten om niet meer te temperaturen, want dat maakt me toch maar onzeker. Ik zie wel hoe het nu verder verloopt
Wat balen zeg voor de meiden op rood! Ik hoop echt dat jullie ook snel een positieve test hebben! Ik heb vanochtend toch nog eens getest en volgens mij is hij toch al ietsje donkerder dan gisteren. Wat denken jullie? Maar aangezien HCG maar om de 2/3 dagen verdubbeld, denk ik dat hij pas vanaf morgen donkerder zal worden. Dat hoop ik toch!
Hadassa en cyd gefeliciteerd meiden! Dat ziet er echt heel goed uit! Helaas toch ook weer een groepje dames op rood. Zo stom Ik wens jullie allemaal toch ook gauw een goede zwangerschap! Dit was mijn test vanmorgen met 9 dpo. Voorzichtig blij!
Wauww zus9 wat een mooie test voor 9dpo!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Hier heeft de menstruatie nog steeds niet doorgezet😢 nu bijna helemaal geen bloeding meer.. Hoe kan dit nou? Merk dat ik me een beetje zorgen maak.. Vooral omdat de meningen verdeeld waren of mijn ovulatietesten positief waren.. Misschien heb ik helemaal geen ovulatie gehad😢?