NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand van temperaturen maar wat ik hier zo heb gelezen moet de temperatuur hoog blijven bij zwangerschap? Wat ontzettend balen zeg:(:(

2. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jodie, het is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar omdat je zo laat bent gaan temperaturen, maar over het algemeen betekent zo'n temperatuurdaling rond je NOD inderdaad niet veel goeds :(

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik vind hem er wel donkerder uitzien hoor! Heel mooi!!

4. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Septembermom, ik kan het niet allemaal zo goed bijhouden, maar had jij nu ook al eens getest? Want als je maar een korte bloeding hebt gehad kan het ook een innesteling zijn natuurlijk....

5. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Zus9, voorzichtig gefeliciteerd! Maar het ziet er al goed uit als je nog maar 9dpo bent!

Jodie, zo'n temperatuurdaling betekent niet veel goeds, maar het is toch afwachten vrees ik. Misschien de volgende cyclus eens iedere dag tempen? Bij mij heeft dat goed geholpen:)

6. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ach. Gewoon wachten tot t doorzet en dan naar ronde 2. Kan ik mooi vavanf t begin tempen en alles netjes bijhouden. Hoewel ik natuurlijk wel de hoop had dat t in 1x zou lukken weet ik ook wel dat die kans natuurlijk erg klein is. :)

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dank je Zus9, en ik ga toch ook gefeliciteerd zeggen tegen jou hoor! Zo gaaf... Voor een 9dpo is hij mooi duidelijk je test.

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wat enorm onzeker is dit zeg, snap je gevoel. Heb ff gemist of je al getest had en hoe die eruit zag.

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik heb getest, helaas negatief dus hoop dat ik nu maar snel ongesteld word. Op naar ronde 13

Mooi testjes zie ik weer voorbij komen, gefeliciteerd meiden!

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #910 Septembermom, 4 okt 2016
    Laatst bewerkt: 4 okt 2016
    Hadassa en zus9, nee ik heb niet getest omdat voordat ik kon twijfelen over het wel of niet doen van een vroege test mijn bloeding al begon (sinds vrijdag/vooral zaterdag).

Dit is mijn eerste ronde en voorheen had ik een cyclus van 33/35 dagen dus op dag 18 begonnen met ovulatietesten waarvan ik dacht dat op woe 21 sep/do 22 sep mijn piek was (woe ook flinke krampen/steken gehad nooit eerder gehad maar dacht misschien ovulatiepijn). Vandaar dat ik dacht dat mijn NOD donderdag zou zijn. Daarom voor mij raar dat zaterdag de bloeding begon omdat dat dan pas 8dpo zou zijn dus begon ik te twijfelen over mijn ovulatie en toen ik de ovulatietesten hier nogmaals liet zien vonden twee dames dat er geen positieve tussen zat. Toen maar gedacht dat m'n ovulatie al is geweest voordat ik begon met de ovulatie testen..
    Ik weet het niet ma is het nu niet heel laat voor een innestelingbloeding? En vind het dan best veel voor innesteling heb toch een paar dagen licht gevloeid voornamelijk bruin/rose maar enkele keer ook wel een helderrode drup ertussen
    Nu lijkt het wel gestopt en twijfel ik of ik überhaupt ene ovulatie heb gehad😢

11. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Aaaahhh:(:( heel erg kl*te dikke knuffel!

12. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn temperatuur is langzaam aant zakken gister al 0.1 en vandaag ook weer 0.1.
    Dus ik denk dat ik naar Ronde 14 ga en we gaan meteen het ICSI traject in dus dat word nog heel erg spannend. Hopen dat het zo wel snel gaat lukken.

Proficiat dames met een positieve test!!

Dames die ongesteld zijn heel veel geluk in de volgende ronde :)!

13. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Mooie testen komen er weer voorbij dames. Gefeliciteerd!!

Meiden op rood, heel erg balen zeg. Dikke knuffel en hopelijk de volgende rond meer geluk.

Bij mij is het zo raar...
    Dacht vanmorgen vroeg echt dat ik ongesteld aan het worden was.
    Had met afvegen wat rood. Dus maar een maand verbandje in gedaan.
    Maar nu niks meer. Ik voel me wel alsof ik ongesteld ben, dus het zal nog wel komen..

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Heb ik ook wel aan gedacht om niet meer te doen maar toch geeft het wel een indicatie. Alleen nu dus wat onzeker of het dan morgen weer ok is met mn temp. Aan de andere kant, als het niet goed is merk je dat vanzelf. Gelukkig voel ik geen kramp ofzo.

Jou test lijkt wel donkerder hoor! Maar deze is nog niet goed opgedroogd lijk het.

@zus9. Die is wl wel duidelijk voor 9dpo. Voorzichtig gefeliciteerd!

Uhm nee dat is wel een hele diepe daler! Waren de omstandigheden waarin je was hetzelfde? Vannacht was het buiten wel kouder, raam open gehad? Voor NoD zo'n daler is vaak niet goed.

15. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dankjewel x

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Balen noganoniem.

Ik zag weer mooie testen. Ik heb 18 oktober intake en eerste echo gezien m'n miskramen verleden. Dacht toch maar plannen. Vertouwen hebben.

17. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik schrok er zelf ook wel van. Geen raam open gehad en een dikke pyjama aangehad zelfs. Dus het is wel een diepe daler.. ik kan ook nergens vinden wat dat zou kunnen betekenen. T enige dat ik kan bedenken is dat ik net een beetje ziekjes ben geweest en dat dan nu over is. Heel apart. Benieuwd of t volgende maand ook zo'n verschil is..

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Helaas geeft je temp geen indicatie meer. Als je HCG mooi doorstijgt, blijft je progesteron ook hoog en daarmee dus ook je temp. Helaas gaat de temp bij een miskraam pas dalen nadat het bloeden begonnen is.

Daarnaast is 0.1 graden lager geen echte daling te noemen. 1 of 2 tienden van graden schommelen is heel normaal gedurende de lf en zwangerschap.

Zou als ik jou was gewoon stoppen met tempen en gewoon de eerste echo afwachten. :)

Moeilijk, ik weet het, maar ik heb het helaas al 2 keer meegemaakt en weet dus uit ervaring dat temp (en ook oplopende testen tot megaknallers) niets zegt.

19. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
  20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155