NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh dat je temp pas daalt na het bloeden wist ik niet... Dan kan ik beter stoppen inderdaad als het niks meer zegt (scheelt weer)
    En echo afwachten.

2. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Meiden met de mooie testen gefeliciteerd!!

Ik mag helaas op rood 😖
    Wel weer eerste "normale cyclus" voor mijn gevoel dus dat is dan wel weer positief 😏....

3. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Balen zeg. Ik ook op rood. Begint door te breken, op naar ronde 2.

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jammer meiden, hopelijk is het nu wel snel positief voor jullie.

5. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Balen voor de meiden op rood.. Duim dat jullie volgende ronde de laatste is !!

6. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Balen meiden die ongesteld zijn geworden:(

7. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Wat is het hier al rustig aan het worden zeg! En ik zit pas 6dpo! ;)
    Gefeliciteerd voor de meiden met een mooi roze streepje, succes in de volgende voor de meiden die (toch) ongesteld zijn geworden! Ik zal mijn uitkomst hier volgende week nog wel melden, maar denk niet dat er dan nog iemand actief is hier... ;)

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ellada dat is inderdaad jammer dat het rustig word. Ik blijf dit topic zowiezo nog volgen tot de laatste nod voorbij is dus ik zal je uitslag zeker wel zien.

Ik had gisteren een negatieve test en had verwacht ongesteld te worden maar tot nu toe nog niks. Maja de dag is nog niet voorbij. Van mij mag het komen heb me er al bij neergelegd dat het niet gelukt is. Als het komt kan ik in ieder geval verder.

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik ben wel benieuwd hoor! Spannend hé, dat wachtbankje... Wanneer ga je testen?

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Oh balen Nog anoniem! Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt, als dat een volgende ronde betekent succes!
    Ik ga denk op z'n vroegst zaterdag testen, dan ben ik 9dpo. Mijn man heeft de vorige keer zich er nooit zo mee bezig gehouden maar wil nu de hele tijd weten wat ik voel en wanneer we een testje kunnen doen haha! Ik heb zaterdag een feestje, dus vandaar dat ik dan al wel even ga spieken...

11. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik blijf het hier ook volgen hoor of ik mooie testjes zie.. 😊

12. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik lees ook gewoon nog mee :) Kijk elke dag op dit topic!

Ik ben benieuwd naar testen en afspraken bij de vk, dus kom maar op!

13. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik ben nog niet zo ver om verder te gaan. Nog niet ongesteld, maar ook nog geen test gedaan

14. Nog anoniem

Net roze bij het afvegen en de buikpijn begint nu goed op te komen dus het kan elk moment echt doorbreken.

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ook nog op het wachtbankje al heb ik niet het gevoel dat het raak is. Nu hoop ik dat m'n gevoel niet klopt

16. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees ook nog mee hoor! Ben heel benieuwd of er nog meer mooie testen voorbij komen

17. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik blijf ook lezen hier:) ik wacht tot ik door kan naar volgende ronde

18. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gezellig meiden! Even een vraagje aan de zwangeren onder jullie, hebben jullie opvallende dingen gevoeld zo rond de innesteling? En ben ik gek als ik bang ben dat sporten of seks (lees het sperma spoelt de bevruchte eicel weg) eventuele innesteling voorkomt? (Ik weet het antwoord al haha, maar blijft in m'n hoofd spoken ;) )

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik had een innestelingsbloeding blijkbaar (was maar een paar druppeltjes). En de nacht erop had ik heel veel krampen en een trekkerig gevoel. En het is echt niet gek om dat te denken hoor! Maar dat kan inderdaad geen kwaad, sporten of seks:). Eerlijk gezegd, ik maak mezelf nu ook gek hoor, aangezien ik nog maar pril zwanger ben, kan seks dan ook geen kwaad? Wat als die bevruchte eicel weer loskomt... Haha, klinkt belachelijk als ik het typ, maar toch gaan zo'n gedachten door mijn hoofd...:)

20. Nog anoniem

Ze zeggen dat het geen kwaad kan maar kan me jullie zorgen wel voorstellen dat zou ik ook hebben hoor.

Hier wil de menstruatie niet echt doorbreken. Ene keer roze met afvegen dan weer rood. Meestal is na het eerste roze dat de hel losbreekt hier maar het blijft bij kleine beetjes. Heb dit nog nooit zo gehad

Deel Deze Pagina