Ik lees ook elke dag hier en blijf komen hoor. Te benieuwd naar hoe het iedereen verder vergaat. Seks kan geen kwaad Ellada, maar snap je gevoel. Ook niet als je zwanger bent hoor, hoewel veel vrouwen het eerste trimester er minder zin in blijken te hebben of gewoonweg te moe zijn. Een eenmaal ingenesteld vruchtje, kan niet zomaar loslaten, neem toch aan dat je niet te gek of ruw gaat doen als je zwanger bent. Dus geen zorgen hoor! Rond mijn innesteling dipte mijn Temp. Erna kreeg ik gelijk rommelende darmen, en werd ik erg moe. Onvoorstelbaar wat hormonen met je kunnen doen hè!
O ik herken zulke gedachten zo erg. Ik zit vaak op de scooter naar mijn werk en ik dacht ook van oooooo kan die eicel nou niet lostrillen als ik over steentjes rijd. Maar natuurlijk niet maar toch zulke gedachten. Grappig hahahahaha 😛
Nou na dat vage spotting vandaag is de.menstruatie nu toch echt doorgebroken. Dus ik mag nu echt officieel op rood.
Alle zwangeren gefeliciteerd, dames op rood meer geluk in de volgende ronde. Hier gaat het een beetje raar.. Afgelopen zondag had ik roze slijm en vanmorgen ook.. toen weer weg... en vanavond weer een beetje roze/bruine slijm... Ook alleen maar negatieve testen Ik hoop dan dat het rood snel doorzet anders heb ik er geen vertrouwen in.. ik ben zoooo bang voor nog een bbz... Als ik vrijdag nog geen normale menstruatie heb dan doe ik een belletje naar de arts..
Dat is inderdaad erg vaag allemaal. Hoop voor jou ook dat het dan snel mag doorzetten. Zo vervelend als het niet wil kreeg vandaag ook weer valse hoop. Maar heb nu gelukkig duidelijkheid. Sterkte en hoop dat de arts bellen niet nodig is
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, Weetutniet. Ik zit vandaag op 13dpo. Gisteren niet getest, vandaag wel weer, en hij is toch al donkerder dan eergisteren. Alleen, hij is nog niet even donker als de teststreep. Is dat normaal, 1 dag voor je nod? (Sorry voor het stalken met de foto's...)
Ja dat is heel normaal. Die van mij was een week na nod nog nietes wat jij nu al hebt... Genieten! Gefeliciteerd
Ziet er goed uit irisbloem gefeliciteerd! Na een week is mijn menstruatie nu eindelijk doorgezet! Mag naar de volgende ronde!!😁
Gefeliciteerd dames! ik lees hier al even mee en heb vandaag me nod wil nog even wachten met testen omdat ik niet te vroeg wilt testen....wel heel erg spannend. Succes allemaal
Vandaag wat meer donkere afscheiding dus het bloeden zal er nu wel snel aankomen... mag dus door naar de volgende ronde.. Wel maf jarenlang een cyclus van 27/28 dagen (zonder anti conceptie)en nu al 2 maand op rij van 31 dagen
Jammer BJlover en Weetutniet, succes in de volgende ronde! Hier raak ik de hoop een beetje kwijt. 8dpo nu en helemaal nergens last van, bij mijn eerste zwangerschap was 8dpo de dag dat ik aan mijn lijf voelde dat het raak was... We hadden nog wel zo ons best gedaan