NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Gefeliciteerd Puk

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Gefeliciteerd Puk!

3. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gefeliciteerd!

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Ik zit nu 9dpo, geen klachten en witter dan wit test... Ik geloof er niet meer in, dus laat dat rood maar komen dan kunnen we doorrrr!

5. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Gefeliciteerd Puk!!

6. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wouw!!! Gefelciteerd !! Super mooie test

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    9 dpo is heel vroeg hoor.

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Gefeliciteerd !!

9. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
    Ik heb vandaag positief getest, zoo blij.

Bijgevoegde bestanden:

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Duidelijke test! Gefeliciteerd!!!

11. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Jeetje jongens!!!! Wat een vruchtbaar groepje hier zo zeg he?!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ook gefeliciteerd 😊😊

13. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow super gefeliciteerd puk en beertje!!!!

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Woowwww gefeliciteerd puk en beertje! Prachtige testen! Om jaloers op te zijn!🙈😁🎉

15. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Gefeliciteerd Puk en Beertje

hier: nog steeds niet echt duidelijkheid... bloeden is teveel voor innesteling en te weinig voor menstruatie van de gyn een weekje aankijken en als er niks veranderd moet ik mij volgende week melden...

Wel andere nieuwtjes. . Vandaag de babyshower gehad van mn zus en schoonzus is vandaag bevallen... had het mooier gevonden dat ik kon melden dat ik een positieve test had... dus ondanks dat ik het superleuk voor ze vind heb ik toch zoiets van.... ik wil ooooooook!!!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Fijn Puk en Beertje, hartelijk gefeliciteerd!

17. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
    Dankjulliewel😃😃

18. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal

19. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Proficiat voor alle dames die nu ook een positieve test hebben!

Ik ben ongerust, ben er helemaal misselijk van (of misschien ben ik sowieso wel misselijk). Kan echt niet meer relativeren, vind dat zo onnozel van mezelf maar komt door de onzekerheid (eerste keer zwanger) en alle horrorverhalen die ik (per ongeluk) gelezen heb. Miskramen etc.

Ik ben nu denk ik ongeveer 5 weken zwanger. Had maandag 26-09 de eerste positieve test (voor mijn gevoel veel te vroeg want dacht dat ik pas 1-3 oktober ongesteld moest worden) en die gaf aan 1-2 weken. Dus 3-4 weken zwanger.

Donderdag 29-09 een nieuwe test gedaan en toen stond er ineens 2-3 weken dus 4-5 weken zwanger. Door de combinatie van die twee testen denk ik dat ik dus 26-09 al eind derde week was en omstreeks 29-09 dus de vierde week van start is gaan. Denk dus nu dan dat net week vijf is ingegaan of dat ik al of al vijf weken en een paar dagen ben. Even los van de rest van mijn verhaal dat nog volgt, denken jullie dat deze redenering klopt?

Nu ben ik dus in het buitenland tm maandag en had gisteravond ineens (toen ik voelde) wat donkerder gekleurde afscheiding. Niet meer wit of doorzichtig zoals normaal, maar een beetje bruinig. 'Iet donkerbruin, 'aar vaagjes. T viel me iig wel op. Net met wakker worden nog eens gekeken, omdat ik een rotdroom gehad heb erover, en weerzien wel minder dan gisteren. En na het plassen had ik een heel vaag (bijna miniem) super lichtroze vlekje op t wc papier. T was dat ik normaal niks op t wc papier zie behalve geel (urine) of bijna kleurloos (veel gedronken dus heel licht geconcentreerde urine). Daarom viel dit beetje roze gekleurde me nu op.

Nu ik, druktemaker, ben nu dus gelijk bang dat het niet goed zit? Of dat het zo meteen alsnog misgaat (wat natuurlijk kan..kans is best groot toch in de eerste weken, tm 12 weken?). Ik krijg t niet uit Mn hoofd. Super vervelend want ik ben een weekend op reis met mijn werk en niemand weet dat ik zwanger ben. Wil ik graag zo houden, maar kan dus nu ook mijn ongerustheid niet delen met iemand. Daarom dan maar hier. Iemand er ervaring mee? Kunnen jullie me gerust stellen? Ik voel me verder wel oké, ik heb iig geen buikpijn ofzo wel de hele tijd zeurend menstruatiegrvoel en hoofdpijn nu, maar dat menstruatiegevoel heb ik sinds de positieve test al een paar keer gehad.

Ik heb woensdag de eerste intake en echo. Was daar al nerveus voor, 'aar nu al helemaal. Stel me vast aan en voel me ook zo onnozel maar ik kan het gewoon niet goed van me afzetten en genieten zoals iedereen dat zegt. Sorry :(

20. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Sunkiss ik zou mij niet zoveel zorgen maken zolang het bij maximaal enkele inlegkruisjes blijft.... op dit moment ben je gewoon lekker zwanger....

Pas als het in korte tijd een maandverband vol is dan kan je je zorgen maken.

Gewoon lekker van genieten en alleen positieve verhalen lezen...
    Bij mij was het afgelopen dagen ook alleen een beetje bruinig gelukkig is het vannacht wel doorgebroken... ik hoef mij nu zeker niet druk te maken voor mij is de volgende ronde nu zeker...

Ga genieten meid!

Deel Deze Pagina