Gefeliciteerd dayarana!!! Is wel een vruchtbare maand geweest meer dan ik ooit heb meegemaakt, super!!!
Ik heb mezelf weer superongerust gemaakt Het zal mss vies klinken, maar ik wil het toch eens vragen. De vorige keer toen ik zwanger was, had ik gemerkt dat mijn 'vaginaopening' of wat dan ook (die huid van errond) toen ook hard en gesloten was. Nu merk ik dat die superzacht is en zelfs een beetje openstaat. Het is niet mijn baarmoedermond die ik bedoel, want ik ben niet van plan om met mijn vingers daar naar binnen te gaan Zou dat normaal zijn...?
Ik heb werkelijk geen idee, deze heb ik nog niet eerder gehoord. Misschien dat je er iets over kunt vinden op Google? Als je zoekt op vagina anders tijdens zwangerschap ofzo?
Gefeliciteerd dames op roze! Jammer meiden op rood! Vandaag is mijn NOD uitgaande van mijn gemiddelde LF van 11-12 dagen. Vanochtend na het vrijen al wat bruin verloren dus zal vandaag of morgen wel doorbreken, jammer maar had er ook niet meer op gerekend omdat ik totaal geen klachten heb en 9dpo een witte test. Op naar de volgende ronde!
Is inderdaad vroeg, maar had een feestje vandaar Het niet hebben van symptomen is voor mij nu genoeg te weten dat het niet is gelukt, en dan vanochtend een beetje bruin dat is extra 'bewijs'.
Okee jammer als jij dat zelf zo voelt dan zal dat wel zo zijn toch zou ik ondanks geen klachten, een beetje bruin en alleen een negatieve test op 9dpo wel een beetje hoop houden haha maar dat ben ik en waarschijnlijk beter om naar je gevoel te luisteren dan te hoopvol te zijn🙈
ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed, stom he. Had 26-09 de eerste positieve test van kruidvat en clearblue (1-2). Maar volgens mijn berekening moest ik pas 1 of 2 okt. ongesteld worden, dus test was erg vroeg al positief lijkt mij.. Op 29-09 zei de clearblue ineens 2-3 weken. Vanochtend zei hij 3+. Dus ik denk minimaal 5 weken, hopelijk bijna 6 al (meer kans om wat te zien toch?). Ik ben in de war met telling omdat ik dus al op 26-9 een positieve test had terwijl ik pas 5 of 6 dagen later ongesteld zou moeten worden. Normaal kunnen testen toch pas max 4 dagen van te voren HCG meten (dacht ik hoor). Heb trouwens zo'n vroege afspraak omdat ik eigenlijk een afspraak had staan voor het kinderwensspreekuur morgen. Had dus na mijn positieve test gebeld dat het niet meer nodig was en wat nu de bedoeling was en toen stelde ze voor om er dan maar een intake van te maken. Moet met volle blaas komen, als uitwendig niks te zien is dan maakt ze een inwendige echo en anders volgende week of over twee weken nog eens terug.
Hopelijk ben je inderdaad al bijna 6 weken dan hoe verder hoe beter hé Geen idee vanaf wanneer je positief kan testen, maar misschien was het snel ingenesteld. Ze kunnen wel al een vruchtje zien aan 5 weken, en vanaf 5,5 weken ongeveer kunnen ze het hartje zien. Bij sommigen is dat maar bij 6/7 weken. Hopelijk kun je al wat zien! Spannend!
Lief dat je er naar vraagt! Ik ben net thuis Het was echt heel gek. Ze zei voordat ze begon, dat ik niet moest schrikken als ze in het begin niks zou zien, want ze dacht dat ze moest zoeken i.v.m. dat ik nog maar kort zwanger ben. Het scherm ging aan en ze zei gelijk: oh nee ik hoef niet te zoeken. Overduidelijk zwanger. Alles zag er keurig uit, een zwangerschapsring, verdikt slijmvlies, een dooierzak en een vruchtje van 2 mm. Volgende week zou hij/zij al 5 mm zijn en moet er een hartje te zien zijn, dan moet ik ook terugkomen, weer spannend natuurlijk. Ze schatte me nu op 5 weken en 2 dagen ongeveer. De uitgerekende datum is 13 juni. Ik ben zo blij! En het voelt zo onwerkelijk tegelijkertijd. Ik zit nu naar die foto's te staren en kan er vrij weinig meer uithalen, ben de helft al vergeten van wat ze heeft gezegd en zo'n echo zelf lezen lukt mij niet, maar het is zo'n gek gevoel dat dat binnen in mijn buik zit. Ik zal twee foto's toevoegen! Hoe voel jij je? En de rest van de dames?
Wauw, ik ben superblij voor jou! Lijkt me een speciaal gevoel om dat minimensje in wording t zien! Ik voel me goed, behalve moeheid geen kwaaltjes