HELPPP! 3 streepjes?!

Discussion in 'NOD forum' started by Liss90, Sep 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liss90

Liss90 Actief lid

Jun 8, 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi allemaal!

Ik heb 30 augustus mijn laatste pilbloeding gehad en ben vanaf toen gestopt met de pil, mijn precieze cyclus weet ik niet maar uitgaande van 28 dagen zou ik nu 3 dagen overtijd zijn.. Maar nu heb ik zoiets geks..
    Gisteren een test gedaan van Clearblue maar die was negatief, woensdag eentje van de etos en ook die was negatief.. Nu doe ik net de 2v5 van de kruidvat en zie ik ineens 3 streepjes.. De andere twee streepjes zijn super licht hoor dus ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar dit is toch gek?! Iemand dit al eens eerder gehad?

Attached Files:

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zelf denk ik dat deze test zelf negatief is en aangezien 3 streepjes sowieso niet horen, je 3 dagen overtijd bent en het streepje op de juiste plek erg licht is, en ook de anderen testen negatief gaven..

Maar je kan altijd morgenochtend nog 1 proberen, ik hoop voor je dat je snel een mooie positieve test in handen krijgt :)

3. Liss90

Liss90 Actief lid

Jun 8, 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ga er zelf ook vanuit dat deze niet positief is maar het is toch vreemd? Inderdaad morgen nog een keer testen voor de zekerheid en anders gewoon afwachten....

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    druppels water erin doen, en kijken of het wegtrekt... is denk ik vastgelopen kleurstof

5. Liss90

Liss90 Actief lid

Jun 8, 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het gelijk even geprobeerd maar er blijven 3 streepjes staan... Toch bedankt voor de tip!

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Ziet er een beetje uit als urine ophoping. Hoe lang na 't testen heb je de foto gemaakt?

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page