Nou hier nu 2 dagen bloeding. . Geen stolsels wel helderrood en net als dat cervixslijm of hoe je dat noemt zo draderig. Das toch raar? Moet nog lang niet ongesteld worden.... ?
Vraagje tussendoor: ik heb al op de site gekeken maar kan geen antwoord vinden...hoe kun je jezelf op de lijst zetten? Er staat dat kopieëren geen zin heeft...maar hoe krijg je dan wel je info erop?
Ik kopieer de lijst ook.. gaat prima Fijne avond/nacht mamavanmenno. Leuk die ovutest zo he.. Hm raar jaleisha. Toch niet nog een restantje ofzo?
Het wordt al gezellig hier! Ben zelf een beetje aan het kwakkelen met mijn gezondheid (grieperig). Hopelijk ben ik er voor mijn eisprong van af!
Ik was 3 Aug ongesteld geworden tot 7 Aug. Kort voor mijn doen.. Dus zou nu dag 13 van mn cyclus zijn... snap t niet meer. Al jaren geen pil. Condooms gebruikt kan niet goed tegen die hormonentroep :S
Ok verklaar me voor gek, maar aangezien mijn menstruatie ook zo licht was dacht ik doe es ff.. heb een pakket in huis ik de gek gooi er een testje tegenaan.. Of ik ben scheel of ik zie heel licht iets. . Had moeite met t op de foto te krijgen en heb m wat bewerkt in kleur om t duidelijker te maken. Wie tuurt mee? Is trouwens kruidvat 2 voor 5, binnen de tijd. wat een verveling als je lijf zo raar doet... bloeding is weg btw, en tepels staan in de fik.. Maarja dat heb ik vaker zo nu en dan
Jaleisha wat raar allemaal dat het zo loopt Pin je niet te veel vast aan die testen ik had vorige maand 3 heel licht positieve testen van kruidvat 2 voor 5 maar was niet zwanger Zou natuurlijk geweldih zijn als je wel zwanger zou zijn maar ik vertrouw op zoon moment alleen clear blue (Overigens was ik bij mijn vorige zwangerschap de eerste maand ook 2 dagen licht "ongesteld" dus het zou wel kunnen hoor!dus misschien toch maar een clear blue testje doen
En, weet je al iets meer jaleisha? Ik ben deze maand voor het eerst aan de slag gegaan met ovulatietesten. Zit nu op dag 15, dag 9 begonnen met testen. En allemaal zwaar negatief. Die van dag 13 en dag 14 zijn wel iets donkerder maar nog lang niet zo donker als de controlestreep. Die van dag 15 is weer wat lichter zoals dag 12 (9, 10 en 11 hadden alleen een heeeel licht streepje. Nu weet ik dus niet of ik mijn ei al heb gehad. Irritant! Werken die testen bij iedereen?
hoe is je cyclus normaliter? hopelijk komt je eitje gewoon nog mijn ervaringen met ovu testen zijn wisselend ... soms een knaller, soms niet... en de ovulatie testen komen niet altijd overeen met mijn temp curve (fertility friend) de ENIGE waar ik goede en betrouwbare ervaringen mee heb zijn die van clearblue... geen gedoe met lijntjes turen, gewoon een smiley EN klopt ook met temperatuur curve (helaas niet goedkoop)
Heb toevallig gisteren digitale ovu's besteld die 2 hormonen meet. Nog nooit digitale gebruikt. Wil ze gebruiken als m'n lijntje van de normale iets donkerder lijkt en ik twijfel m'n ei er idd aan komt. Scheelt weer stress!
Heej tess, vervelend! Hoe is je cyclus normaal? Ik ben vorige maand gestart en had binnen vier dagen een knaller op cd 14 nu cd 17 en niks anders dan lichte vage streepjes... Beetje jammer ook... Hopelijk komt hij nog en anders maar zonder knal test... Weet wel dat ik s ochtend s een knaller had en s avonds alweer net zo licht als dat ik nu test,,, dus hij is bij mij ook zo weer weg... Hopelijk vindt je hem snel! 💋
En niet iedereen heet goede ervaringen met elk type. Ik ben zeer tevreden met die vd action maar daar zijn de meningen ook over verdeeld. Dus het kan dat je niet de juiste hebt. De eerste maanden deed ik ze van de action en zodra ik n knaller had deed ik n digitale van cb als bevestiging. Daaruit bleek dat die van de action het steeds goed had dus ben ik bij die van de action gebleven. Lekker goedkoop. Ik zot nu cd 14 waarop vorige ronde mn ei was en nu is de test nog niet opgelopen dus ik hoop ook snel op n knaller zodat mn cyclus niet weer abnormaal lang is in verhouding met vorige maand. Jaleisha28 ik zie niets op de test. Ben geen tuurder en als het raak zou zijn en je menstruatie geen echte was denk ik wel dat die toch echt zou moeten knallen inmiddels