NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb ze ook van clearblue! En ik zweer erbij! Ik haal ze online (volgens mij e-condooms) daar zijn ze het goedkoopst. Voordeel van de clearblue is dat het de enige testen zijn die je met ochtendurine mag gebruiken.

2. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ik zie wel wat! :)... Ik vind de testen van de kruidvat 2v5 erg fijn. Misschien met ochtendurine proberen?

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Die test moet je gebruiken gedurende je hele vruchtbare periode, het onthoudt je lh level en bepaalt dan zo wanneer er piek is... Als je pas start tijdens piek heb je kans dat deze test het niet gaat meten

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @L4atje: Verzorg jezelf goed hoor, is niet leuk!

@Jaleisha: Heb je voordien ooit tussentijdse bloedingen gehad? Ik wou net te vragen of je al getest had! De foto is voor mij wat donker om te zien..Ik lijk wel een schaduw te zien, maar ben niet zeker.
    Heb je geen foto van de 'onbewerkte' test? Ik zou ook denken dat moest je nu zwanger zijn, de test ook wel veel duidelijker zou zijn, tenzij je ei heel laat was... Heb je ovulatietesten gebruikt of getempt?
    Ik had de laatste 2 rondes ook 'lichte' streepjes op de kruidvattesten en ook gewoon ongesteld geworden.

@ovutesten: Bij mij werken die van action ook prima, maar inderdaad, ze zijn bij iedereen anders.

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Dit is de foto onbewerkt... ik heb eerder eens heel vroeg in me cyclus me eisprong gehad.. mijn vorige zwangerschap was dat het geval en heb t eigenlijk nooit bijgehouden. Toen geloofde de vk niet dat mn test positief was en had ik alle testen meegenomen omdat het ook zo vroeg was..
    Dit is een foto onbewerkt.. ga mmorgenochtend met ochtendurine nog een test doen

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik zie niks..

7. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ik zie een lijntje hoor! Hij is zelfs roze!

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Op de onbewerkte foto zie ik ook niks..

Ik gebruik de ovulatietesten van z&k doen het bij mij altijd goed, alleen vorige maand waren ze heel vaag.
    Maar sinds deze maand temp ik erbij dus hoop nu op meer duidelijkheid

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Op de onbewerkte foto zie ik wel een heel licht streepje Jaleisha!
    Ik hoop dat hij morgen duidelijker is met ochtendurine...
    Maar wees ook niet te teleurgesteld als het niks is hé meid... Ik durf je niet teveel hoop geven omdat je eigenlijk toch een duidelijke streep zou moeten hebben als je echt al 13 dagen 'overtijd' bent.
    Zit je ook niet rond je ovulatie ofzo? Heb gehoord en gelezen dat dit ook bloedingen kan veroorzaken.

10. suusje1988

26 jul 2015
    48
    0
    0
    gastouder
    borne
    Jaleisha wat toevallig wij lopen precies gelijk met cyclus en ik had hetzelfde als jou, nog nooit zo'n lichte menstruatie gehad als de afgelopen keer! Echt maar enkele druppeltjes 4/5 dagen en toen niks meer. Normaal is het bij mij altijd erg heftig dus ik heb daarom ook meerdere testjes gedaan maar bij mij niks te zien. Ik ga er maar vanuit dat het wel een echte menstruatie was maar ik vind het nog steeds raar!

11. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja.. raar toch! Va daag toch weer paar druppen bloed, 3e dag al.. Geen stolsels of krap ofzo.. Heel vreemd. Overigens nog nooit gehad dat ik tijdens ovuleer en bloeding had.. op een andere pagina zeiden een paar meiden de kruidvat testen positief kunnen uitslaan op ovulatie.. Hier iemand die dat herkent?

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb het nog nooit voorgehad een ovulatiebloeding, ook niet dat een zwangerschapstest reageerde op een eisprong... Maar ik deed dan ook enkel ovulatietesten rondom mijn eisprong.
    Heb ook al wel meer gehoord hier dat hij kan reageren op je eisprong...
    Best afwachten en morgenochtend of over 2 dagen nog eens testen geloof ik... Of eens een ovulatietest proberen?

13. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Ik heb dat wel gehad. Na 10 dag had ik opeens last van bloedingen en dit hield wel 7 dagen aan. Hier ben ik voor naar de huisarts gegaan en kreeg ik een primolut kuur. Iets met een follikel. :) weet niet meer precies wat de oorzaak was. Met springen beetje vast blijven zitten oid. Als het langer duurt zou ik ook even langs de ha gaan.

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ow!! Maar ik weet niet precies wanneer mijn vruchtbare periode begint... Wat is dan handig? Gewoon morgen starten?? Heb mijn ei meestal tussen dan 17 en 23

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je zou op dag 13 kunnen beginnen dan ben je evt op tijd als je weer een kortere cyclus hebt

16. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik heb een cyclus van normaal 28,29 dagen. Vorige maanden was ie echter 26,27 en 25 dagen. Zodoende op dag 9 al begonnen met ovulatietesten. Zou kunnen natuurlijk dat mijn ei nog komt al vind ik het wel raar dat hij dan vandaag al lichter was. Overigens test ik sowieso met ochtend urine. Test kan dan onbedoeld positief zijn, dus hooguit meerdere dagen een positieve test. Heb er tot nu toe niet 1.

17. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ooh dat klinkt ook niet prettig.
    Ga in de gaten houden hoe lang dit aanhoudt

18. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Mag ik alsnog op deze lijst? Wegens een late eisprong is mijn nod nu op 1 september.

Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje, nod 1 sept.

Ik ga jullie verhalen even teruglezen en wil iedereen alvast heel veel succes wensen deze ronde!

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Yes mn ei is echt onderweg. Vandaag tijdens de sex het idee dat mn baarmoedermond hoger zit en mn test is donkerder. Dan verwacht ik morgen een knaller en donderdag mn ei :) zou fijn zijn!

Alleen is mijn nod dan 3 september geworden :)

20. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hallo dames

Mag ik hier op de lijst
    27 jaar, 2e kindje.
    M'n vruchtbare periode is denk ik rond donderdag
    Slik al twee jaar geen pil meer dus let er niet echt op... Alles op de gok
    Heb t een beetje uitgerekend met de calculator.
    Hoe m'n cyclus is weet ik ook niet echt, haha. Ik hoopte altijd ma ongesteld te worden maar nu hoef dat niet meer!
    We doen iig om de dag klussen en vanaf donderdag maar extra 😃

Groetjes

Deel Deze Pagina