NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb gelijk even iedereen op de lijst gezet die er nog op miste, dus als goed is is die nu weer up to date!

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Clarajilla: Ik herken het wel hoor... Ik heb ook stilletjesaan het idee dat het niet zal lukken en dat we met 12 maanden naar de gyn zullen moeten gaan, ben er nu ook nog redelijk rustig onder in vergelijking met andere maanden. Elke maand die we verder zijn, lijk ik minder kansen te zien dat het ons gaat lukken voordat we een jaar bezig zijn. Hopen op een wonder en afwachten...

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt, eerst was ik iedere x zenuwachtig voor me ei en me nod. Maar nu helemaal niet meer. Ik verwacht eerder ongesteld te worden iedere x dan zwanger te zijn. Zelfs vorige maand toen ik 'overtijd' was!
    Vooral nu ik al in ronde 10 zit denk ik van ja.. Dat jaar is nu al bijna het gaat ons niet meer lukken nu.

De enige keren wanneer ik weer een beetje hoop heb is als andere in ronde 9,10,11,12 zwanger worden. Dan denk ik van het kan nog!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Herkenbaar! Jij zit al wel iets dichter bij het jaar, maar zoals je zegt, er worden nog degelijk mensen zwanger in ronde 8, 9, 10, 11 en 12! Geeft mij ook altijd weer wat moed! Ik ben ook eerder van het idee dat ik ongesteld zal worden ipv zwanger te zijn.

Een vriendin van me zegt dat ik zo niet mag denken; opdat het groeiende eitje/celletje/kindje dan misschien zou kunnen aanvoelen dat het ongewenst is, maar daar geloof ik niet in hoor!
    Is trouwens die vriendin die na haar 1ste IUI zwanger was en bij 5 weken een miskraam had... Ondertussen heeft ze haar menstruatie terug gekregen na haar curretage en kan ze weer verder.

De voorbije weken heeft ze me werkelijk dagelijks de oren van de kop gezeurd over wanneer ze nu terug ongesteld zou gaan worden! :$ En nu begint ze ook weer: 'En, voel je al iets?' 'En hoe gaat het? Heb je al klachten?' Brrrr om gek van te worden! Gelukkig heeft haar moeder de laatste keer tegen haar ook gezegd dat het heus geen wedstrijdje is, want ik heb echt het idee dat het zoiets wordt voor haar. Maar ik trek me er minder en minder van aan... Moest het me nu deze ronde weer niet lukken en zij bij haar volgende IUI opnieuw zwanger is, zal ik toch opnieuw een traantje moeten laten denk ik... We zien wel!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat ik me nu ook afvraag als ik de lijst nog eens nalees...
    De dames die al langer bezig zijn dan een jaar (die in ronde 13,15 en 27 zitten)... Hebben jullie al op onderzoek geweest bij de gyn en was alles in orde? Of willen jullie het gewoon op de natuurlijke manier proberen?
    Sorry voor mijn curiositeit, je hoeft ook niet te antwoorden, maar ik vraag het me wel af... Jullie zijn ook al lange tijd bezig :(

6. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankje. Zie dat ik leeftijd vergeten was, ik ben 30 (kan je het er in de volgende aanpasronde bijzetten)

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nou ik geloof niet dat het eitje/celletje/kindje dat aan kan voelen. Want ik weet 100% zeker dat zodra wij zwanger zijn echt heel erg blij zijn!

Wel vervelend dat ze dat hele tijd aan je vraagt. Gelukkig heeft haar moeder er ook al wat van gezegt. Maar je zei al voor ze haar IUI had dat zij sneller zwanger zou willen worden dan jou..
    Snap ook dat als zij weer zwanger zal zijn en jij nog niet dat je het weer even moeilijk hebt. Jij wilt het namelijk net zo graag!
    Ik hoop gewoon voor je dat je deze ronde zwanger mag zijn!

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015 ♡

1 (9)
    Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje
    Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje
    Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje

2 (3)

Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje
    Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje

3 (5)
    Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje
    J010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI)

4 (2)
    Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje

5 (4)
    Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje
    Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje

6 (4)
    HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje
    Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje
    Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje

7 (5)
    Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje
    L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam

Datumloos (8)

Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje
    Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje

Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje
    Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

Buiten de lijst (1)
    Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

Totaal: 42

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
    Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.

9. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Mag ik ook op de lijst?

Wel bij datumloos want weet niet hoe m'n cyclus in elkaar zit
    Slik de pil al twee jaar niet meer dus moet even kijken hoe m'n cyclus zit....

Mams123, 27jaar, 2e kindje, 1e ronde

10. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Sorrrryyyyyyy ik las verkeerd
    Heb niks gezegd

11. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Even vanaf mijn vakantieadres. Wat spannend dames die al op het wachtbankje zitten. Hier nog geen ei gesignaleerd. Het lukt me gelukkig goed om te ontspannen en er niet de hele dag mee bezig te zijn. Maar toch....het zou wel een héél mooi vakantie souvenir zijn!

12. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Ik zie in de lijst dat er bij mij een vraagteken staat bij hoeveelste kindje... Wordt de 1e :)

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Inderdaad, het was die vriendin... Vandaar dat ik ook denk dat ze constant aan me zit te vragen hoe het gaat, om te weten of het deze ronde misschien raak zal zijn. Ach ja, ik leg de vragen vaak naast me neer en draai wat rond de pot.

Een paar dagen geleden was ik ongelofelijk moe, toen zat ik net 1dpo ofzo en zij tegen mij: Misschien is je lichaam zich wel aan het voorbereiden op een zwangerschap... Gisteren opnieuw op 3dpo: En voel je nog niks bijzonders? Dan denk ik echt: Voor het zich (eventueel) zal innestelen ga ik écht niks voelen hoor!

Het zal nu ongeveer zo uitkomen dat mijn nod valt wanneer zij terug kan voor haar inseminatie. En als het niet raak is bij mij, valt mijn volgende eisprong rond de periode van haar nod... Brrr, wel spannend! Dus bij elke teleurstelling (voor beiden van ons) als we onze menstruatie doorkrijgen, hebben we op dat moment de kansen om zwanger te worden, dat heeft ook wel iets positiefs!

Ik denk dat wij inderdaad een gat in de lucht gaan springen als we zwanger zijn, na al die tijd proberen, afwachten, hopen, teleurstelling...

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dat geloof ik zeker Jozefien! Geniet van je vakantie en de ontspanning en hopelijk kom je helemaal zwanger weer naar huis :D Er zijn zoveel mensen die na een vakantie ineens zwanger blijken, duimen maar!

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja lijkt me wel moeilijk dat wanneer jou nod is, zij weer voor een nieuwe kans kan gaan. Scheelt wel dat je het nu een beetje naast je neer kan leggen, maar blijft toch moeilijk!

@josefien, geniet van je vakantie! Hopelijk kom je zwanger terug! :)

Wie heeft er een idee hoe je een ovulatietest ongezien kan doen?
    Zaterdag hebben we de hele dag visite en mijn ouders blijven slapen zaterdag op zondag en mijn zusje vrijdag op zaterdag.
    Nu ben ik bang dat ik me ei mis met testen. Dus weet iemand hoe ik het ongezien kan doen in een flatje?

16. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Heb een keer (belachelijk i know) om 4 uur snachts de wekker gezet om naar het toilet te gaan en vervolgens om 8 uur getest (zo is het niet de eerste ochtend urine).

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vang je normaal urine op in een bakje? Of test je rechtstreeks met de test?
    Ik weet niet waar je badkamer/toilet gelegen zijn in je flat... Maar misschien kan je zeggen dat je je wat gaat opfrissen en dan een testje wagen...
    Urine weg door de gootsteen of douche ofzo... Nadien alles goed opbergen; in een toiletzak of vuilbakje of in wcpapier wikkelen ofzo, geen idee, maar moet wel lukken denk ik :)

Voor haar zal het evengoed een teleurstelling zijn als ze niet van de eerste keer zwanger is... De eerste IUI was het raak en soms is ze zo ongeduldig (zeker de afgelopen weken toen ze moest wachten op haar menstruatie) en dan zegt ze tegen mij: Nu ik gevoeld heb hoe het is om zwanger te zijn, wil ik meteen terug hetzelfde voelen... Ik probeer haar ook vaak te zeggen dat het niet persé weer van de eerste keer raak zal zijn, maar ze gaat er van uit dat dit wel zo zal zijn. En dan komt ze soms zo minachtend over tegenover mij, omdat ik nog niet weet hoe het voelt...

Altijd maar klagen over het wachten op haar menstruatie de afgelopen weken... En dan zeg ik droog tegen haar: Ik wacht al 8 maanden hoor.

Ik begrijp haar ongeduld ergens wel (als je een kindje wil, wil je dat liefst zo snel mogelijk, ik ook) en die hele miskraam en curretage had ik haar zeker niet gegund, ze heeft er hard van af gezien, maar het lijkt alsof ze niet beseft hoe pijnlijk het voor mij is dat ik al zolang aan het wachten ben, ze lijkt enkel met haar eigen ongeduld bezig te zijn... Maar bon, ik maak me er niet te druk in, ik zie wel hoe het loopt!

Af en toe mijn frustraties even afschrijven doet me ook al deugd ;)

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik weet het ook even niet meer.
    Ik had vanmiddag een duidelijkere streep dan gister en nu ik net weer heb getest weer ontzettend licht.
    Ik kan me niet voorstellen dat ik mn piek gemist heb.
    Tijdens de sex kon mn vriend erg diep gaan zonder dat hij tegen mn baarmoedermond aan stootte. Ik heb daar aan hrt begin en eind van de cyclus wel eens last van en dan kan hij minder diep. Ik heb gelezen dat dat kan duiden op je vruchtbare periode alleen begrijp ik niet waarom mn testen dat niet beamen. Ik heb ook gister en vandaag wat steekjes gevoeld dus had echt oprecht vandaag mijn knaltest verwacht. Voel me echt bleg nu :( straks wordt het weer zo een van 35 dagen. En al is dat niet extreem lang, ik baal dat het soms wel een week verschilt terwijl ik ruim 1.5 jaar van de prikpil af ben :(

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Alvast oo toilet een doosje met testen en bekertje neerzetten? Oid?
    Ik heb het zelfs tijdens bezoekje op de camping een keer gedaan hihi

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat is er weer een hoop gekletst.

Ik ben best moe dus ga zo naar bed maar wil toch even verslag uitbrengen.
    Vandaag in het ziekenhuis geweest en we gaan mijn menstruatie opwekken vanaf zaterdag. Dus mijn NOD zal ongeveer 4 september zijn ( dus ik kan al op rood op 4 september )

Hierna ga ik Clomid 50mg slikken en moet ik dus mijn cyclus in de gaten gaan houden met echo's. Erg spannend.

Deel Deze Pagina