Zo ik zit weer vol, kga slapen 😂 Morgen een dagje Tivoli leuk klein pretpark voor de kids Slaap lekker allemaal.. 💋
Hahahaha 😂 Das natuurlijk nog maar even afwachten 😉 Ik heb nog nooit zoveel seks gehad als nu. Sinds de geboorte van ons zoontje kon k ook prima zonder seks heel raar ... Nu is t Soms van kom op we proberen t nog een keer meer van t moet Hebben jullie dat ook?
Dankje voor alle ideeën! Ik heb al een idee van hoe ik het ga doen! Om half 6 gaat mijn wekker om te temperaturen. Dan ga ik er ook gelijk uit om te plassen. En dan als ik wakker word een paar uur later dan eerst ff eten. En dan ga ik douchen en kan ik het gelijk opvangen en testen! Heb al een x met weekendje weg met vrienden ook al wat moeten verzinnen. Ik ging toen naar de wc en ( gaat best vies klinken) toen plaste ik in mijn hand, om daar dan me ovulatietest in te steken haha! Daarna natuurlijk gelijk me handen gewassen @Mams123 soms heb ik echt van nou het moet maar even. En soms heb ik wel gewoon zin in seks. En als je naar forum gaat en dan helemaal onderin zie je een onderwerp pendelen staan. Daar staan dames die binnen bepaalde tijden pendelen
Dora volgens mij vroeg jij het maar ik moest heeeel veel terug lezen tot ik bij was en toe. Kon ik de namen wat door elkaar gehaald hebben. Maar iemand vroeg of de dames die de 12 maanden gepasseerd waren al bezig waren met dokter ofzo. Ik wel, ben de 12 maanden gepasseerd en ben bij de fertiliteitspolie geweest. Er was met mij en man lief niets aan de hand. Bloedonderzoek moet nog wel komen, de uitslag maar verwacht daar ook geen bijzonderheden. Dan moeten we nog 6 maanden zelf proberen voordat ze ons gaan "helpen". En ook ik heb vaak gedachten van gaat het ooit nog lukken, en verwacht ht elke maand eerder een ongesteldheid dan een zwangerschap in,ideële. Maar ja.
Hier ook weer n lichte test 😖. Kan nog wel even gaan duren ben ik bang. Zal iig weer n cyclus van 35 worden of zelfs langer 😁. Balen!!
Ik zie al wat mooie positieve ovu testen voorbij komen en helaas ook veel berichten van dames die wachten op een positieve test Ik plak ze altijd onder elkaar op een vel dsn kan ik ze goed vergelijke helaas tot nu toe allemaal licht nog even geduld bij een cyclus van 30 dagen verwscht ik dit weekend mn eisprong
♥ NOD lijst 1 t/m 7 SEP 2015 ♥ 1 (9) Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 2 (3) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje 3 (5) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI) 4 (2) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje 5 (4) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 6 (4) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 7 (5) Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam Datumloos (9) Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Buiten de lijst (1) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Totaal: 42 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Hallo dames, mag ik hier ook even inbreken? Ik heb mezelf op de lijst gezet bij datumloos want ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, ik denk rond 5 sep. ofzo. Gisteravond al bijna een positieve ovulatietest dus dat wordt nog spannend. Iedereen heel veel succes gewenst! Dat we allemaal maar roze mogen worden op de lijst .
Ik zit op 2/3 dpo en ik heb nu al moeite met wachten, haha 😂. Wordt nog een lange anderhalve week, hihi.
Aansluitend bij het verhaal van Vanesje, hier hetzelfde verhaal maar dan dat de bloedwaarden ook goed waren, dus we zijn alweer druk aan het proberen 😉. Hopelijk hoeft dat alleen geen 6 maanden. Al was ik wel echt een paar dagen uit het veld geslagen door de berekende natuurlijke zwangerschapskans van de gyn. 35 tot 40% kans op een natuurlijke zwangerschap binnen een jaar. Ovulatie wel alweer gehad, woensdag en donderdag beiden bij a positief, nu weer licht. Dus ik verwacht gisteren mijn ei t hebben gehad op dag 17 (of kan het dan vandaag ook nog?). Is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik. Nod komt dan op 3 sept, in totaal een cyclus van 30 dagen. Ben benieuwd. Cyclus was van nov tot mei stabiel op 28-29 dagen, de laatste drie maanden korter (26, 27, 25), dus hopelijk gaat het niet ten koste van mijn LF. Anyway; wachtbankje 😝. Lekker genieten van de zon.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 SEP 2015 ♥ 1 (9) Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 2 (3) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje 3 (5) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI) 4 (2) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 (4) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 6 (4) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 7 (5) Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam Datumloos (9) Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Buiten de lijst (1) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Totaal: 42 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan. __________________
Dankjewel. Ik heb mezelf op 4 september rood gezet omdat ik dan mijn opgewekte ongi verwacht. Ik ben dus nog niet ongesteld maar het komt er rond die tijd aan
@Vanesje en Tesss: Bedankt voor jullie verhaal. Ik was gewoon benieuwd omdat er in de lijst toch zoveel dames al langer bezig zijn dan 12 rondes en blijkbaar niet in de mmm zitten. Hoop dat het voor jullie op de natuurlijke manier snel raak zal zijn!
Laat je ongi maar snel beginnen koekie, des te eerder begint je volgende ronde en is het dan raak Ik heb ook een klein vraagje want ik snap er niets meer van, misschien had ik de temp methode en ovulatietesten links moeten laten liggen. Ik heb een cyclus van 28 dagen dus mijn ei komt vandaag. Volgens de tempmethode zou ik afgelopen dinsdag mijn ei moeten hebben gehad maar niet volgens de ovulatietesten. Gisterochtend een knaller, gister rond half 6 iets lichter en zojuist weer een dikke knaller. Komt mijn ei nu toch vandaag? Waar gaan jullie op af, temp methode of ovulatietesten? Gelukkig heb ik deze week al wel een paar keer geklust
Lastig om te zeggen! Ik zou kijken naar de combinatie van je testen en temperatuur. Als je over een paar dagen een temperatuur stijging hebt dan zou je 1 deze dagen je eisprong hebben gehad. Als dat niet het geval is weet ik het ook niet! In iedergeval nog wel even door klussen voor de zekerheid