Ik kom jullie ook vergezellen. Tess, 35 jaar, 1e kindje, ronde 15. Gisteren ongesteld geworden na 25 dagen. Dit is heel vroeg aangezien mijn cyclus normaal 28 dagen duurt. Nod daarom ook op 1 september.
En zo groeit de groep langzaam maar zeker.... Please... Laat het nu eens onze beurt zijn <3 Dat klinkt wel erg hopeloos, maar ik ben t zat na 3 jaar wachten! Een volledig roze lijst zou mooi zijn
Een volledig roze lijst daar geloof ik niet zo in ook al zou dat heel mooi zijn. Hij mag van mij wel iets minder rood dan die van de vorige ronde. Kan iemand me op de lijst zetten? Dit lukt niet met mijn telefoon
Hoi meiden, veel bekenden en enkele nieuwe ( voor mij dan) Mag ik mij ook bij jullie voegen? Vanesje, 35 jaar, nod 2-9, eerste kindje, ronde 13.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2014 ♡ 1 (4) Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje 2 (2) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje * Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje 3 (2) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje 4 (1) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje 5 (0) 6 (0) 7 (1) Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Datumloos (1) Molensteen, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Buiten de lijst (1) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Totaal: 12 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Iedereen staat op de lijst! Zie jammer genoeg ook een aantal bekenden! Heel veel succes allemaal, ooit mogen wij allemaal op roze! Vanesje, een hele dikke knuffel! Hopelijk maak je het geluk snel mee!
Ik mag er vanaf Ws weer korte cyclus. Maandag en dinsdag helder rekbaar slijm gehad en dat is nunal weer stugger en minder helder tot creme kleur.... Dus ws 19/8 al nod... Succes dames
Mag ik bij jullie op de lijst? Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 23 (1e IUI) MMM Zet me maar op datumloos
Ik wil er ook weer bij nieuwe ronde nieuwe kansen. En idd wat minder rood dit keer!! 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje zet de nod maar op 5 september
Hallo dames mag ik ook op de lijst HMT , 26 jaar , 2de ronde , 2de kindje Nod vermoedelijk 6 sept Heb net een cyclus achter de rug van 46 dagen heb vanaf dag 28 heel af en toe met afvegen een druppel bloed maar het heeft vandaag pas door gezet De huisarts zegt dat mn lichaam duidelijk nog aant ontzwangeren is (heb een zoontje van 7 maanden) heb via zwanger en kids maar ovulatietesten besteld en wil vanaf eisprong weer tarwe kiem olie nemen dus die moet ik nog even halen Hopelijk nu weer gwn een 30 dagen cyclus zoals voorheen maar vandaar de ovu testen
Hee Vanesje, zie dat jij er ook al lang over doet en dezelfde leeftijd hebt als ik. Hoe ga jij daar mee om?
Hoi dames mag ik ook op de lijst? 26 jaar, 3e kindje ronde 2. Nod 2 september ongeveer. Succes allemaal
Hallo allemaal, Ik kom mij hier ook melden. Kan iemand mij op de lijst zetten, Hapje35, 35 jaar, 2de ronde, 1ste kindje, nod 4 september
Hou tessss, ik ga er wisselend mee om. Soms heel down en het gevoel dat het nooit gaat gebeuren. Voorheen dacht ik dat er wellicht iets mis was met me, maar weet in ideële dat dit niet zo is. En meestal een paar dagen nadat ik ongesteld ben geworden gaat het weer wat beter. En jij?
Dank je luminis! Ik hoop dat voor jou ook, en voor iedereen die graag een kleintje in zijn armen wil.
Hoi meiden, Even getwijfeld, maar doe deze ronde toch weer mee Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje en mijn NOD is 6 september. Wens jullie allemaal heel veel geluk deze ronde.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2014 ♡ 1 (4) Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje 2 (3) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje * Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje 3 (2) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje 4 (2) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje 5 (1) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 6 (2) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje 7 (1) Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Datumloos (1) Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI)* Buiten de lijst (1) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Totaal: 17 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik ook wisselend Vanesje, had het twee dagen geleden even moeilijk. Iedereen om mij heen is ook zwanger, dat helpt niet mee. Medisch gezien is er met mij en mijn vriend niets mis, ben vorige maand bij de gyn geweest. Krijg alleen maandag nog mijn bloed uitslagen. Haar advies is om het dan nog 6 maanden te proberen, maar ik word zelf natuurlijk steeds ouder en we willen er graag 2. Twijfel een beetje, ben soms bang dat mijn slijm zijn sperma dood maakt 😉. Ik herken ook nooit cervixslijm. Dat wil ik maandag ook even met de gyn bespreken. Begrijp ik het goed dat er met jullie medisch gezien ook niets mis lijkt te zijn?
Na de teleurstelling van gisteren meld ik me hier maar.. Helaas best wat bekende namen. Afgelopen maand om me heen 3 bekenden zwanger en een vriendin die vertelde dat ze 11 weken is.. en ik weer op rood bah. Wil iemand me op de lijst zetten? Blackbird, 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje.