Vrijdag avond een knal positieve ovu test heel de week om de dag geklust dus aan ons kan het niet liggen 😜 Wat ik wel vreemd vond is dat ik gister wat bloed verlies had heel licht maar hoor en weinig maar vond het wel raar Iemand hier er verstand van?
Eispong kan gepaard gaan met bloedinkje maar als je geklust hebt en je hebt een adertje geraakt kun jd ook wat bloeden
Ik denk een ovu bloeding had vorige maand (nu ik er zo overnadenk) ook met afvegen wat bloed) maar nu ist wel wat meer God wat is het lichaam een ingewikkeld iets he voor mn bevalling liep alles gwn perfect 30 dagen precies altijd beetje ongesteld en goeie eisprong en sinds mn bevalling (bijna 8 maanden geleden) ist 1 doffe ellende
Iedereen die op t wachtbankje zit... Heel veel succes met wachten😉 Hopelijk vliegt de week voorbij en zullen de eerste testjes hier gaan verschijnen... 💝👍🏼👍🏼👍🏼 Hopelijk een mooie roze lijst... Zitten er hier veel uit het vorige nod forum die erg rood bleef dus dat gaan we deze keer even anders doen😂 Dames die opzoek zijn naar het ei... Succes hopelijk hebben jullie hem snel gevonden! Hier 2 dpo nog een weekje en dan testen! Aan symptomen hecht ik geen waarde meer... Want heb vorige maand ervaren dat je van alles kunt voelen zonder zwanger te zijn, dus deze maand laat ik mezelf niet gek maken hahaha
Als je het volhoudt... Hahaha ik heb genoeg testjes liggen dus ga er wel 1 wagen op 9/10 dpo.. Zeker als je hier al wat testen voorbij hebt zien komen en zeker als mensen op 9dpo of vroeger een streepje hebben wordt de verleiding erg groot... Naja we zullen t zien...
Ja dat is lastig he? Allemaal positieve testjes zien en zelf al voorbij 10 dpo zitten. Ik ben deze maand heel relaxed en ga pas testen 31-8 ( 1 dag voor nod) dan zijn we op vakantie en lijkt mij zo leuk als het dan positief is 😍😍 heb goede hoop deze maand!
Ik dacht dat ik een positieve ovulatie test gad gehad van de week, maar blijkbaar niet; vanochtend een knaller! Dat houdt in dat ik pas 7 of 8 sept nod heb. Dus zet mij maar op datumloos. Het klopt nu ook beter met m'n zeirende onderbuik en afscheiding. Dit wordt m'n langste cyclus ooit. 48 dagen en Al 3 nod lijsten doorgeschoven.. Maar goed we komen er wel
Ja heel lastig he... Ja dat zou wel gaaf zijn op vakantie positief testen! Iedereen zegt altijd wel ik ga niet testen maar de drang wordt toch groot als je testen voorbij ziet komen... Waar ga je heen op vakantie? Ik ben vrij neutraal deze maand... Ik zie wel waar t schip strand... Heb me twee maanden redelijk gek gemaakt met symptomen... En gezien dat het totaal geen zin had... Dus deze maand afwachten en niet elke krampje en vlaagje zien als mogelijk symptoom... Dus ben benieuwd😃😃😃
@water: Goh dat is toch een lange cyclus... maar ben blij dat je uiteindelijk toch je ei hebt gevonden! Veel plezier geweest! Hier net thuis en daarnet in een volle groep dames opnieuw de vraag gekregen of wij nog niet aan kindjes toe zijn... Mijn moeder stond erbij (ze is op de hoogte) en ik maar excuses verzinnen... Ik denk dat ik mezelf stilletjesaan ga voornemen dat als we in ronde 10 belanden, dat ik gewoon ga zeggen dat we al een tijdje bezig zijn als we nog vragen krijgen... Alhoewel ik het eigenlijk niet zo fijn zou vinden als iedereen op de hoogte is, maar de vragen blijven gewoon komen en het wordt moeilijk voor mezelf om een 'glad' gezicht te trekken als ze zo'n vraag stellen.
Dora soms lucht het echt op om gewoon te kunne vertellen dat het niet zo soepel gaat als iedereen denkt. De vragen zullen dan echt minder worden
Het zal zeker een opluchting zijn als ze geen vragen meer zouden stellen... Maar denk dat ik gewoon in tranen uitbarst als ik vertel dat het niet meteen wil lukken. Nu ook weer even een dipje en ben alleen thuis...vriendlief is nog uit met zijn vrienden. Ga zo maar even op de zetel kruipen denk ik. Hoop eigenlijk dat hij niet te lang wegblijft... Heb even nood aan een schouder om op te huilen. één van de dames die er bij stonden (die het eigenlijk ook aan mij vroeg) vertelde wel wat een parcours zij hadden moeten afleggen... Ze hadden 5 miskramen gehad na elkaar en dan hebben ze er nog een anderhalf jaar over gedaan voor ze gezond zwanger waren van hun huidige zoontje... Pfff... Zij was toen even oud als ik nu. Heftig! En dan begonnen alle dames natuurlijk over hun zwangerschappen en bevallingen te vertellen... Too much information op dat moment... Daarom dat ik er nu ook weer zo mee in mijn hoofd zit denk ik. Als er gewoon niks over gezegd of gevraagd wordt, lukt het me om het uit mijn hoofd te zetten of er niet teveel over na te denken... maar na zo'n vragen...
Wat vervelend Dora! Altijd lastig als mensen die vraag stellen. Bij ons weten een aantal mensen die dichtbij staan het wel en sommigen weten dat we 'ooit kinderen zouden willen'. Zo'n antwoord zou je misschien ook kunnen geven. Een beetje in het vage blijven. T is ook niet fijn als teveel mensen het weten en je steeds zitten te observeren of er al iets is (of zo kan het iig voelen). En verder, probeer je nog niet al te druk te maken. Ronde 8 is zo ver nog niet. Al snap ik wel dat als je heel graag wilt, je liever niet wilt hoeven wachten (ik wilde een jaar geleden al beginnen, maar gezien de situatie kozen we te wachten, en de wens werd er niet minder van). Maar als je bedenkt dat gemiddeld een jaar wordt gerekend om zwanger te raken, dan zit je daar voorlopig nog ruim binnen. Twijfels en onzekerheid horen er wel bij denk ik, maar ik vind deze periode juist ook een mooie en spannende waarvan ik samen met mijn man ook van wil genieten. T is toch ook een soort van avontuur denk ik dan maar. Hopelijk kan jij er ook af en toe zo naar kijken. Sterkte!
Bij mij in de buurt zijn er ook wel wat mensen op de hoogte hoor; mijn moeder, mijn zus en haar vriend, een goede vriendin (die ook bezig is om bam te worden) en haar moeder... Ik heb het hen ook verteld omdat het echt moeilijk werd om dragen dat het zolang duurde, elke maand opnieuw die teleurstelling. En als mensen vragen stellen, blijven we ook vaag en zeggen we; nu nog niet, maar dat zal misschien nog wel komen.. In het begin was het inderdaad spannend tot aan ronde 4... In ronde 5 en 6 begon het serieus lang te duren (naar mijn gevoel) en nu ronde 7 en 8... dat lijkt een eeuwigheid voor mezelf. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat we er zolang over zouden toen. Ik weet natuurlijk ook dat je gemiddeld een half jaar tot een jaar moet nemen en dat dat nog perfect normaal is! Maar iedereen in mijn omgeving lukt het gewoon heel snel en daardoor wordt het ook pijnlijk en minder leuk dat je zolang bezig bent... Iedereen begint na ons aan kindjes en toch zijn ze nu allemaal al zwanger! In het begin was het zowel voor mijn vriend en voor mij leuk en spannend... Het klussen op zich is ondertussen nog steeds geen 'moetje' en het blijft leuk, maar naar ons gevoel duurt het nu echt al wel een eeuwigheid! In de nodlijsten zie je ook veel dames komen die pas starten, zich aansluiten in de lijst en dan ook op 1-3 maanden meteen zwanger zijn. No hard feelings voor die dames, daar kunnen zij niet aan doen, ik kan er niet aan doen en het is hen heus wel gegund... Maar ik wil het ook zo graag, begrijp je? Ik weet dat er heel veel dames zijn die ook al veel langer bezig zijn, waarvoor alle respect... Maar voor mij persoonlijk is ronde 8 lang, voor mijn vriend ook...dat gevoel kan ik helaas niet veranderen. Mijn vriend zegt af en toe ook al, hadden we al maar gestart toen je net stopte met de pil...dan hadden we ofwel zwanger geweest, ofwel bijna naar de gyn kunnen gaan voor onderzoeken... Sinds vorige maand lijk ik gewoon meer en meer ingesteld op een teleurstelling aan het einde van de maand, als de rode duivels weer eens arriveren in plaats van 'misschien ben ik wel zwanger' of 'misschien is het ons deze ronde gegund'... Hopen wordt teveel pijn doen. En ik had ook al veel langer een kinderwens, maar mijn vriend was er toen nog niet helemaal klaar voor... Dan heb ik nog medicatie moeten afbouwen waarmee ik niet zwanger mocht worden, dan ben ik met de pil gestopt en hebben we nog condooms gebruikt omwille van een andere job... Voor mijn gevoel zijn we al van juni vorig jaar bezig (omdat we toen gestart zijn met de controles, voorbereidingen etc.). Lijkt ons echt al een eeuwigheid, ookal zijn we 'nog maar' 8 maanden bezig... Edit: Mijn vriend wordt 44 en hij heeft nu al schrik dat hij een 'oude' papa zal worden... Omdat hij al een jaartje ouders is, hebben we ook liever dat het wat vlotter zou gaan, voor moesten we nadien ook nog een 2de kindje willen.
Ik hoop dat het gelukt is mn foto te uploaden maar volgens mij ben ik klaar met gericht klussen wat vinden jullie? Heb net ook flink gegoogled voor ovulatie bloedingen maar blijkbaar kan het geen kwaad en kan het max 7 dagen duren dus ben benieuwt
Bij mij precies hetzelfde, heb mij ook gek gemaakt en ik weet niet hoeveel symptomen gehad waarvan ik dacht zwanger te zijn. Nu lekker relaxed en dan gaat tot nu toe nog goed. Ben nu 5 dpo. Wij gaan met ons dochtertje naar Mallorca!
Hee dames Leuk weekend allemaal gehad? Volgens mij hebben de meeste hun ei wel gehad ik zou t niet Weten... Gister nog seks gehad en t was mega gevoelig las ergens dat je dan ook je ei kan hebben????? Ik Ziu ook niet kunnen wachten om te testen maar ik hoop dat ikermee kan wachten en samen met m'n vriend de test kunnen doen zal in t weekend want smorgens moet hij er om 5u uit.. Weet iemand een goeie gevoelige test is? Ik heb t meer met de clearblue omdat je daar kan je zien of je zwanger ben en hoe lang.. Heb t niet zo met de streepjes.. Groetjes
Mocht t raak zijn hebben jullie leuke ideeën om t te vertellen??? Zag net wel een t shirt met tekst voorbij komen voor m'n zoontje maar dat vind ik zo standaard.... Iemand leuke ideeën