Ik test met ovulatietesten maar merk het ook aan mijn afscheiding... Heb al vaak zitten na denken hoe we het bekend willen maken, alleen nog geen idee!
Ik heb geen vruchtbaar slijm. Ben helaas erg droog en daarbij ook nog eens onregelmatig dus ik gebruik ovulatie testen. Zodra mn ei geweest is weet ik wel wltijd mn nod omdat die altijd gelijk is qua aantal dagen na mn ei. Ik test ook niet voor nod. 1x gedaan vanwege omstandigheden maar verder niet. Ziede meerwaarde er niet van in en kan het makkelijk volhouden. Eerst negatief testen en daarna ook nog ongesteld worden doet mij dubbel pijn. Heb overigens nog nooit na nod hoeven testen, nog nooit een positieve zwangerschap test gehad hier.
Zo...hier zit de ovu stress er weer op. Zaterdag positieve test, dus zaterdag en vanochtend gezellig gemaakt. Nu dus op het wachtbankje en zaterdag op vakantie. Dat wordt tampons en test inpakken :-D Veel succes voor de mede wachtbankers!
hoi dames ik ben hier heel weekend niet geweest, we hadden een bruiloft van vrienden ... vandaag 6 dpo ik ga dadelijk beetje bijlezen
Hehe ook ik gisteren ochtend eindelijk een positieve Ovu! Vanmorgen nog donkerder, dus denk vandaag m'n eisprong (meestal zo). Hoop t iig! Vanavond nog maar n keer klussen
Succes met klussen dames! Fijn dat je je ei gevonden hebt he... Tenminste ik was erg blij toen me ovu test eindelijk duidelijker werd... Hahaha Fijne dag vandaag... En tot straks...
@Zeladora: Ik weet wel dat je het positief en ondersteunend bedoeld hoor... Maar het leek een beetje over te komen alsof ik niet triest mag zijn omdat we nog niet aan het jaar zitten. Maar toch duurt het naar ons gevoel heel lang en het wordt op die manier elke ronde wat zwaarder. No hard feelings hoor @Testen: Ik vind het erger te moeten ontdekken dat ik ongesteld wordt, dan dat ik een negatieve test heb... Bij een negatieve test ben ik 'voorbereid' op de komst van de rode duivels en verwacht ik ze ook ieder moment... Dus voor mij is het ook maar 1 keer een teleurstelling. @Bekendmaking: Mijn grootouders wil ik een cadeautje geven; gewoon een slabbetje met de tekst dat ze overgrootouders worden. Onze ouders wil ik ook op die manier verrassen met een slabbetje. Voor mijn zus (die sowieso meter zal worden) wil ik gewoon uit eten gaan en dan ook een slabbetje of puzzel in een cadeautje inpakken met de tekst 'mijn meter is de knapste' of 'wil je mijn meter worden'. Dat cadeautje wil ik dan tijdens het etentje door de ober laten afgeven bij haar maaltijd. Zodat het ook niet lijkt alsof het van ons komt en komt het helemaal uit 'onverwachte' hoek dat we zwanger zijn! Voor de vrienden etc. wil ik eigenlijk ook gewoon een mooie foto op facebook zetten. Wat ik in gedachten had is dat mijn vriend mijn buik een kusje geeft waarop geschreven staat 'uploading baby' en dan zo'n balkjes erbij die aan het laden zijn... Maar het kan nog altijd anders! Ik wil in ieder geval een mooie foto om het nieuws te delen! Wat mezelf betreft, zit nu ongeveer op 8dpo. Ben net langs de huisarts geweest en heb hem gezegd dat het naar ons gevoel toch al lang duurt. Omdat mijn vriend nu 44 wordt, hopen we dat het niet te lang meer zal duren (als we nog een 2de willen nadien) en de huisarts heeft dan ook voorgesteld om zijn zaad eens te laten onderzoeken. Als het deze ronde niet raak is, gaan we dat toch alvast maar doen als ik ongesteld wordt. Moest het onderzoek van het zaad helemaal in orde zijn, dan mag ik meteen een afspraak vastleggen bij de gyn, want eer je daar dan terecht kan is het sowieso ook al een half jaar verder... Ben dus wel een beetje gerust gesteld dat hij me begrijpt en dat voor mijn vriend zijn leeftijd toch belangrijk is... Niet voor de kwaliteit van zaad of dergelijke, maar puur omdat hij ook niet te laat papa wil/kan zijn. Moest de kleine echt NU geboren worden, dan is mijn vriend 62 tegen dat de kleine 18 zou zijn... Eerlijk gezegd zou ik dat zelf niet meer aankunnen op die leeftijd denk ik! Ik voel me gerustgesteld, maar ergens voel ik me nu ook wel schuldig ten opzichte van de dames die écht tot 12 maanden moeten wachten om ermee verder te gaan. Ik ben tenslotte 'nog maar' in ronde 8. Moest het zaadonderzoek nu in orde zijn, zullen we ook wel 15 maanden aan het proberen zijn eer we bij de gyn terecht zullen kunnen (zijn altijd lange wachttijden) om bij mij onderzoeken te starten. Hopelijk is niemand gekwetst door dit verhaal, zeker niet mijn bedoeling!
Bekend maken tja als we deze maand raak zijn wil ik in november nieuwe foto geven aan mijn schoonmoeder als we met ze op vakantie zijn dan is ze jarig. En plak in de echo erbij
Hoe bereken je je dpo? Moet nog een beetje inkomen! Ik Heb woensdag 5 aug mijn laatste menstruatie gehad en vorige week ma, di en do gezellig gemaakt.. 😊 ik merk dat me afscheiding anders werd.. Hopelijk goed gegokt!
Nou hier no steeds niet echt een positieve test. Blijft lastig die piek te vinden. Maar ik verwacht morgen of overmorgen mn ei. Maar ja vrijdag de derde mijn nod. Dus die lf is wel heeel kort... gaat m niet worden denk ik. Na deze maand eens een bezoekje aan mn huisarts brengen
Bloempiej je dpo is je dagen na je eisprong. Naar mijn idee altijd een gokje tenzij je bij de gynaecoloog loopt. Ik gok dat mn ei zaterdag is gesprongen omdat vrijdag mn test knalde. Daarbij was ik zaterdag echt n beetje ziekjes. Maar na een positieve ovulatietest kan je ei springen tot zon 48 uur. Sommige eitjes springe na 12 uur al en anderen pas rond 48 uur later. Beste is gewoon om de dag of elke dag sex te hebben zodat je hem niet mist en er niet mee te stoppen bij een positieve test maar nog ff door tegaan
Oke, ik snap hem! Een gok dus! Ik moet 2 sept ongesteld worden dus ik moet nog even geduld hebben.. Wachten duurt echt lang. Heb wel een licht ongesteldheidsgevoel maar dat zou echt nog veel te vroeg zijn!
Dora wat naar allemaal.., ik snap dat de tijd dringt... Dat hebben mijn vriend en ik nu ook al... En die is tien jaar jonger dan de jouwe... Maar wilt niet "oud" papa worden,,, Zijn er zulke lange wachtlijsten bij de gynaecoloog? Hopelijk is het deze ronde gewoon raak he😀 en hoef je al die rompslomp niet mee te maken... Ik snap dat het echt klote en onzeker voelt als je richting t jaar gaat... Hopelijk snel zwanger... 💝💝💝💝 We zitten we precies gelijk met onze eisprong,,, ik had vrijdag ochtend ook een knaller en zaterdag ochtend drie felle steken in mijn linker lies... Dus vermoedelijk de ei sprong.. Nou hopelijk zijn onze eitjes succesvol bevrucht en nu onderweg na de baarmoeder... Waneer ga je testen?
Meiden helpp!!!!! Ik heb geen afscheiding en last in me onder rug? Is dit een vruchtbare periode ????? Ik dacht namelijk dat we die al gehad had..... Wie kan mij helpen
Normaal gesproken heb je juist afscheiding in je vruchtbare periode... uitzonderingen daargelaten. Wanneer heb je naar jouw idee je vruchtbare periode gehad dan? Het kan van alles zijn behalve je vruchtbre tijd
Ik heb nu juist af en toe een dikke klodder afscheiding en dat heb ik anders niet ma de eisprong. Ook al neem ik me elke ronde voor niet symptomen te checken en niet te vroeg te testen, het lukt me niet. (Ik heb nog niet getest hoor is nu ook wel erg vroeg ). Ik merk dat ik toch al op symptomen ga letten. Waarom kan ik dat niet uitzetten? Pfffff.