NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Oke dat is t dus niet....
    Ik heb zoon last in m'n onder rug en geen afscheiding..

Zou t dan soms al een kleine innesteling zijn?????

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ik heb dit namelijk nooit.......

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas weet je dat niet. Het kan ook vest je vruchtbare periode zijnmaar behalve dat kan het meer zijn. Vooral als je zelf denkt dat je die al gehad hebt. Weet niet waarom je dat denkt? Ovulatie testen gebruikt? If had je misschien vruchtbaar slijm? Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik nooit afscheiding heb, dus ook niet tijdens mn vruchtbare periode, maar ik heb het dus ook niet ervoor en erna. Als je het normaal wel hebt en nu niet, lijkt het mij niet dat je vruchtbaar bent. Het kan een innesteling zijn maar het kan ook een verkeerde beweging zijn. Mijn advies is om te proberen niet elk pijntje te verwijzen naar je cyclus.

4. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Iemand die hier antwoord op heeft? Of die me kan vertellen hoe een eventuele innesteling voelt? (Als je hem al gevoeld heb?)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Misschien een eigen topic over starten? Dan kunnen de zwangere dames reageren. Dit nod topic heeft misschien niet de juiste "volgers" ;)

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb nooit n innesteling gevoeld...

Slijmerige afscheiding heb ik ook gehad na ei en was niet zwanger. Toen ik vlak voor NOD typex witte afscheiding had (veel!!) was ik wel zwanger!

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Dora fijn dat je huisarts jullie snapt en toch al iets wilt doen! En is er echt zoon lange wachttijd bij de gynaecoloog? :eek: pff
    Hoop dat het zaadonderzoek niet meer nodig is en je straks al zwanger bent!

@ laurazoey, heb je al bericht terug over het niet hebben van vruchtbaar slijm?

@hier, nog geen positieve ovulatietest aan de ene kant wel blij mee anders was me lf ook korter maar nu hoop ik dat die morgen of overmorgen wel komt! Dan zou ik een cyclus van 27 of 29 hebben. En wil hem niet weer zo lang als vorige maand!

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Huh? Je LF kan niet veranderen door een kortere of langere cyclus ;)
    Die is altijd ongeveer gelijk :)

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Nenp en Clarajilla: Als ik voor een gewone controle bel om een afspraak te maken, is het minstens al 5 maanden verder vooraleer er plaats is... Misschien als ik zeg dat het niet voor een 'doorsnee' controle is, kan het zijn dat ze me er wel ergens tussen zetten... Maar dat valt nog af te wachten. Weet ook niet of ik dat persé wil doen.

Zolang we ondertussen nog verder kunnen proberen, is er naar mijn idee nog niks mis! En hopelijk ben ik gewoon één van de volgende rondes vanzelf zwanger inderdaad, sta ook niet te popelen voor al die onderzoeken en als er iets mis is, de behandelingen die je moet ondergaan...

Ik begin her en der ook al wel wat te voelen, maar ik durf mezelf niets meer wijs te maken... Elke maand opnieuw voel ik wel iets, dus ja...probeer je gedachten dan maar eens op 0 te zetten
    Ik denk dat ik het probeer vol te houden tot vrijdag om te testen! Dan ben ik ongeveer 12dpo en zou er wel iets te zien moeten zijn 'als' het raak is!

@MamavanHayden: Hier ook nog nooit een innesteling gehad, dus zou niet weten hoe het voelt en of je het al dan niet voelt... Sommigen blijkbaar wel, anderen ook weer niet...

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb de huisarts nog niet gebeld en op mn vraag bij het topic voor de gynaecoloog heb ik nog geen antwoord gekregen.
    Wij hebben nu vakantie dus we doen lekker ons ding en we zien wat deze ronde brengt. Vakantie baby zou leuk zijn ;)
    We hebben net heerlijk een stuk gefietst en lekker wat gedronken samen op het terras.
    Vanavond komt de hovenier nog even de tuin afmaken, dan is dir ook weet klaar.
    Een deze dagen gaan we winkelen. Denk of in Apeldoorn of in Arnhem. VL moet even wat nieuws hebben. We hebben over 2 weken een feestje van zijn werk. Vind het altijd leuk om hem dan in iets nieuws te steken.
    Donderdag gaan we aan de slag in huis. De ouders van mijn vriend komen op de hond passen dus dan maak ik alles even aan kant voor ze. En vrijdag gaan we op vakantie.
    Als ik terug kom is de zaterdag mijn NOD. Dan ga ik n tattoo laten zetten en vl laat zijn tattoo even bijwerken. Die avond dat feestje en de zondag lekker nagenieten van de vakantie om op maandag aan t werk te kunnen ;)

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mijn lf is nooit het zelfde!
    De lengte van mijn lf hangt af op welke cd me ei komt.

Mijn lf wisselde nu tussen 12 en 20 dagen in
    Cyclus van 27 dagen kwam mijn ei op cd 15 en was lf 12
    Cyclus van 29 dagen kwam mijn ei op cd 16 en was lf 13
    Cyclus van 33 dagen kwam mijn ei op cd 18 en was lf 15
    Cyclus van 40 dagen kwam mijn ei op cd 20 en was lf 20

Ben sinds deze maand ook aan het tempen dus ben benieuwd deze maand!

12. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbeltje ik heb ze nooit feller als dit hoor met de testen van zwanger en kids en met mn zoontje ben ik zo zwanger geraakt (en bij een 30 dagen cyclus zou dan ook mn eisprong zijn) dus ik reken hem als positief :D

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Klinkt goed meid, geniet ervan!

14. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Nou hier ook eindelijk een positieve ovulatietest (wel normaal hoor voor mijn cyclus, maar duurt me eigenlijk te lang altijd. Zit ook al op cd 20 ofzo). Gelukkig mijn hele wachttijd op vakantie. Dus flink vaak gezellig maken en dan ontspannen afwachten

Bijgevoegde bestanden:

15. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Fijn! Fijne vakantie! Lekker genieten! Waar ga je heen? :)

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Fijn! Veel plezier en een fijne vakantie!

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dora Wat fijn dat de huisarts je serieus neemt. Hopelijk ben je zo zwanger zonder ziekenhuis. Vorige week had ik even een baal momentje maar nu ben ik er weer.. hihi.

Maar wat raar zo'n lange wachttijd zeg.
    Vorige zwangerschap moest ik 1,5 maand wachten voordat ik de intake had, nu 2 weken ( al ben ik er ergens tussen gepropt nu )

Je moet dan gewoon zeggen ik heb een doorverwijzing van de huisarts wegens zwangerschapswens. Wellicht dat je dan niet zo lang hoeft te wachten? Kan het me niet voorstellen eigenlijk. Is er zo'n verschil tussen België en Nederland dan?

Laura wat leuk een tattoo! Wat laat je zetten? Heb je er al meerdere? Ik hou van tattoos :D :)

Josefien wat fijn vakantie. Heel veel plezier. Waar gaat de reis naartoe?

Innesteling volgens mij heb ik er toen niks van gevoeld. Kan het met niet meer zo herinneren.

18. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik ben er al. Ergens in zuid europa (zeg liever niet precies waar ivm meelezers). In elk geval afleiding genoeg!

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Snap ik helemaal. Heel veel plezier! dus echt een aantal weken weg. Heerlijk zeg

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Koekie mn vriend zit redelijk vol en ik heb er tot nu toe 2. Ben er n klein beetje verslaafd aan. Dit keer wordt het een veer op mn pols. Als klein meisje spaarde ik veren en vond ze altijd al prachtig. Nu dus laten verwerken tot een tattoo :)

Deel Deze Pagina