NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Jozefien: Geniet ervan meid!

@Koekie: Geen idee eigenlijk of er zoveel verschil is... Het zou inderdaad wel kunnen dat ze je er sneller tussen nemen als je bent doorverwezen door de huisarts... Maar dat bekijken we nog wel even. Eerst deze maand afwachten, dan het zaadonderzoek en dan zien we wel... Ben blij dat je er weer bij bent

@Laurazoey: Ben wel benieuwd wat je allemaal hebt en waar... Ik heb er ook 3, weliswaar kleintjes hoor (enkel tekst)... Ben ook ooit begonnen met eentje, maar het begon na een goed jaar toch al te kriebelen voor een 2de en toen heb ik er gelijk 2 laten zetten... Nu toch al even aan het denken over een 4de, maar ben er nog niet volledig uit wat. Ik weet al waar en heb al wat ideeën, maar het zou op mijn bovenarm zijn (soort van sleeve, maar niet heel mijn arm vol). Maar omdat ik schrik heb dat het een beetje zou gaan rekken of vervormen tijdens een zwangerschap, heb ik me voorgenomen om gewoon na een zwangerschap die tattoo te laten zetten... Dan heb ik nog tijd om te overdenken wat ik juist wil! ;) Misschien moeten we er prive over spreken ivm privacy etc ;)

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Wanneer m'n ei is gesprongen weet ik niet

Ik ga er ook niet op letten ma t viel gewoon op dat ik last had...
    Blij als we twee weken verder zijn dan weten we al een hoop meer

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik wil ik nog steeds een tattoo alleen weet ik niet wat.Weet wel waar, maar het moet voor mij een betekenis hebben. Dus ik ben er nog niet over uit haha

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Laura leuk zeg. Als ons gezinnetje compleet is komt mijn volgende project :)

Dora ben heel benieuwd. Hopelijk is er geen onderzoek nodig.
    Ik heb een sleeve.... haha..
    Arm kom nog wel helemaal vol te staan en mijn rug. Dat is dus mijn volgende project :$ Ik kan mijn sleeve wel showen in ons secret topic

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb daar net een deeltje voor vrijgemaakt ;) Ben wel benieuwd!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Inderdaad, bij mij hebben mijn tattoos ook stuk voor stuk betekenis... Vind ik ook wel belangrijk, niet gewoon omdat het mooi is, maar omdat het een deel van mezelf is!
    Misschien ooit de namen van je kindje(s)? Dat is ook wel mijn plan!

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hij staat erop :D De link dan he..

Hier 2 wel betekenis, 2 niet

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik krijg opeens heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden :$
    Mijn afscheiding ruikt naar ongesteld gaan worden... (heeft bij mij op voorhand zo een apart geurtje) sorry voor de vieze details!
    Verder ook al enkele uren lage rug- en buikpijn... pfff! Zou veel te vroeg zijn! Ik wil niet :(

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @laurazoey, Ja dat zou ik wel willen de namen van mijn kindje(s), maar die tattoo duurt dan nog wel een paar jaar! Haha
    Ik heb wel iets wat voor mij betekend alleen ik wil ik dat denk ik niet tatoeëren.

@ Dora, oh nee! Ik hoop het niet! Dan zou je wel te vroeg ongesteld worden dan! Maar hopelijk gebeurt dat niet

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nee! Is er aanleiding voor eerder?

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Geen idee... het voelt gewoon heel vreemd aan...
    Ik denk op 8dpo te zitten, maximum 9dpo...want ben niet echt zeker over de dag van mijn eisprong.
    Met een luteale fase van 12-13 dagen zou het wel kunnen dat ik menstruatieklachten aan het krijgen ben...
    Stel dat ik morgen toch al 10dpo zou zijn, word ik aan het einde van deze week gewoon ongesteld...
    Ben wel een beetje onzeker over mijn cyclus nu, heb ik wel juist geteld? Anders dan afwachten kan ik niet doen he.. hopen maar!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Huh wat gek. Op de hoeveelste dag had je dan waarschijnlijk je ei? En de hoeveelste dag in je cyclus zou je dan nu zitten?

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik had op dag 14 een positieve ovulatietest in de late namiddag... dus ik geloof dag 15-16 ergens mijn ei..dag 17 heb ik als 1dpo gerekend vanwege mijn temperatuur en ook om de ruimste optie te nemen.... vandaag is dag 24, dus ben ik 8 of 9dpo...
    Is ook veel vroeger dan gewoonlijk...normaal heb ik op dag 16 een positieve ovulatietest en dag 17-18 mijn ei...

Luteale fase is 12-13 dagen, dus nod is serieus opgeschoven...zou dus voor 29 of 30 augustus zijn en dat is al over enkele dagen...

Pfff ik kruip nu onder de wol om het allemaal nog eens te overdenken...vroeger kreeg ik sowieso dat vreemde ongi-geurtje een 2-tal dagen voor mijn menstruatie, ook obstipatie etc. Maar dat heb ik tot nu toe nog niet... laatste 2 maanden eigenlijk ook gewoon ongesteld geworden zonder enig bekend kwaaltje, gebeurde gewoon zonder ik het goed besefte...

Er zit niks anders op dan af te wachten he...ben mezelf nu toch gek aan het denken. We zien wel morgen...
    Slaap lekker dames!

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Spannend hoor Dora!

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Gistermiddag had ik ineens een gevoel van: het is raak! Kwam uit het niets. Ik heb dat gevoel nog steeds.
    Tevens werd ik vanmorgen wakker met een beurs gevoel onderin mijn buik. Ik zit nu op 6 of 7 dpo.
    Ik heb altijd zoveel moeite met die 1e wachtweek.

16. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Alle gevoelens spelen op he! hahaha
    Ik droom echt serieus al nachten achter elkaar dat ik vet dik zwanger ben.. spookt teveel in me hoofd denk ik..
    Heb zelfs in me slaap tegen me dochter gezegd dat 2 streepjes goed zijn.... OEPS... wil niet dat ze weet dat ik ermee bezig ben haha dus die ging al enthousiast lachend aan tante vertellen wat mama in dr slaap allemaal zat te brabbelen.........

tis allemaal maar wachten wachten.. duurt zo lang.. bah!

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zo'n goed voorgevoel is nog wel eens meer 'juist' gebleken... Ik hoop het voor jullie!
    Hier is het nu eerder bang afwachten eigenlijk...
    De eerste wachtweek vind ik trouwens altijd nogal meevallen, die 2de duurt véél te lang!

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ben ik eens met je... 7 dpo en de tweede helse week start...

19. Isken

Isken Lid

24 aug 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Ik en mijn echtgenoot zijn na lang praten uiteindelijk voor een tweede kindje gegaan, we hebben lang getwijfeld (6 jaar) maar zijn er nu volledig voor aan het gaan :)

Na mijn zwangerschap heb ik een zware periode meegemaakt met een burn-out tot gevolg, na drie jaar kan ik zeggen dat deze periode eindelijk voorbij is (nieuw kindje, nieuwe functie op het werk, nieuwbouw ...)

Ik ben begonnen met ovulatietesten omdat ik dit jaar 36 jaar word én graag alle kansen wil benutten. De test was positief op 23 augustus, er werd dus flink geklust :) :)

Mijn nod is 6 september!

groetjes
    Isken

20. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ik heb ook het vermoeden dat t bij ons raak is
    Heel apart... Kan er beter niet overnadenken dan gaat t veel sneller..
    Ik voel me gewoon ook heel anders
    En t vreemde is dat ik normaal heel veel afscheiding heb en nu niks...

Ma goed we gaan t meemaken over twee weken weten we meer 😃

Deel Deze Pagina