Hey ik zag je al in de andere groep. Hahaha. Ik heb wel een goed gevoel maar ben bang dat als ik positief denk dat het dan niet zo is. Het is zo gek, je lichaam geeft allemaal vage signalen die je niet kan plaatsen. Ik ga voor je duimen meid! Lieve groet.
He Doetie, ik volg ook in de 2 lijsten hoor... begrijp je gevoel wel. Durf ook niet teveel meer te hopen, afwachten maar!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 SEP 2015 ♥ 1 (9)] Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolanda, 27 jaar. Ronde 3, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 (4) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 3 (5) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI) 4 (5) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 5 ( 1e na MK ), 1e kindje 5 (5) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje kathlan83, 31 jaar, ronde?, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje[/COLOR 6 (5) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje Sana88, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje (na vroeggeboorte) 7 (4) Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje Datumloos (9) Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Buiten de lijst (2) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Totaal: 48 Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Mijn nod is overigens geen 1 september meer maar 5 september. Iemand in de gelegenheid dit aan te passen? Morgen gaan wij op vakantie. Het schijnt heerlijk weer te worden komend weekend. Vandaag hebben we een buitenkachel gekocht en zijn nu heerlijk fikkie aan het maken. Lekker warm en knus samen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 SEP 2015 ♥ 1 (9)] Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolanda, 27 jaar. Ronde 3, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 (4) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 3 (5) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI) 4 (5) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 5 ( 1e na MK ), 1e kindje 5 (5) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje kathlan83, 31 jaar, ronde?, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 6 (5) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje Sana88, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje (na vroeggeboorte) 7 (4) Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje Datumloos (9) Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Buiten de lijst (2) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Totaal: 48 Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik heb de lijst weer even "mooi" gemaakt.. haha. En HMT op rood gezet. Guusje balen zeg dat je op rood bent gegaan. Heb verder even geen puf om te reageren. Sorry
Terug van vakantie en ff bijgelezen. Dora bedankt voor je kaarsje! Ik hoop dat het ons allemaal geluk brengt! Luminis meid wat vervelend voor je. Ik snap heel goed hoe je je voelt. En ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, ga er lekker tussenuit, de sauna, weekendje weg of langer als het kan.
Goedemorgen dames, Heb er deze ronde een hard hoofd in, voel niet veel en kan me niet voorstellen dat er iets gaande is, 😔 Vorige maand overstroomde ik van kwaaltjes en voelde ik van alles, en deze cyclus voel ik werkelijk niets... Best wel teleurstellend eigelijk... Nu 7 dpo maar heb er een hard hoofd in en denk dat ik door kan naar ronde 4... Ik weet dat het nog niet veel is en veel leden hier vele male langer bezig zijn, maar toen vl en ik aan dit avondtuur begonnen had ik eigelijk wel gedacht dat het in 1-2 keer raak zou zijn.. Beetje naïef ik weet het, maar je hoort het ook zo vaak dus maak je aannames en als die tegen vallen is dat best teleurstellend. Nou ik wacht nog even af en zal na het weekend meer duidelijkheid hebben. Sorry van men ego berichtje maar moest het even ergens kwijt....😢
Nenp... Geen bloed is nog moed he! Begint nu wel langzaamaan spannend te worden.. Hier nog steeds zere boobs... verder af en toe opvliegers.. Nog paar daagies! Hoop zo op een roze lijst dit keer!!!!
Vorige maand voelde je van alles en was het niet raak. Dus waarom denk je dan dat het nu je niks voelt ook niet raak is? Die beredenering snap ik niet helemaal. Helaas duurt het toch echt hemiddeld een jaar voor de meesten zwanger zijn. Het komt voor dat het in ronde 1 raak is maat je moet je echt realiseren dat het wel een jaar kan duren. Ik heb mijn moeder meteen verwittigd toen we eraan begonnen en ze zei meteen: laat je niet ontmoedigen. Bij mij warenjullie beide een verrassing, maar het kan een jaar duren Gun het de tijd en het komt vanzelf. Ze is een wijs persoon dus haar woorden hou ik altijd in mn achterhoofd. Tuurlijk duurt elke maand te lang maar als het niet gelukt is die ronde kan je daar niets meer aan doen. Je kan alleen maar hopen dat het de volgende ronde wel lukt. Helaas is zwanger worden niet altijd vanzelfsprekend. Al zouden we het iedereen ontzettend gunnen.
Helemaal geen ego berichtje Nenp! Ik heb die gedachten ook regelmatig.. 6mnd geleden besloten dat we zwanger wilde worden en dan maar wachten, wachten maand na maand. En dat je eigen lichaam je dan ook nog eens voor gek houdt met al die symptomen. Je wilt het zo graag en heb toch elke maand weer zoveel hoop. Heel frustrerend! Natuurlijk zijn er hier meiden die al veel langer bezig zijn maar dat neemt niet weg dat iedereen het op zijn eigen manier ervaart. Vind ik iig. Ik voel deze ronde continue wat.. voor en na mn eisprong. Steken in mn liezen, lichte krampjes in mn onderbuik, veel afscheiding. Sinds 2 dagen licht gevoelige borsten en beetje hoogdpijn. Ergens in mij heb ik hierdoor veel hoop maar ik weet dat dit ook niks kan betekenen. Word er gek van!
Vorige maand had ik er wel vertrouwen in... je bent er mee bezig dus focus je jezelf op je eigen lichaam en dan voel je meer... ik was blij dat ik toen veel voelde want dat kon naar mijn idee positief uitpakken ... Deze ronde voel ik niks.. ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet of je überhaupt iets voelt tijdens de periode van de innesteling... maar doordat ik nu niks voel lijkt het als of het niet raak is en daar baalde ik vanmorgen en nu nog steeds ontzettend van... ben al wel een stukje ingedimt ten opzichte van de eerste 2 rondes... en idd je moet realistisch blijven en van een jaar uitgaan... Bedankt ingi voor je berichtje... we zullen het even af moeten wachten er is geen peil op te trekken voor nod... op na volgende week en dan weten we meer☺ Bedankt jaleisha... idd geen bloed is moed... we wachten t af meer kunnen we helaas niet doen... 😊
Vind het helemaal niet gek hoor wat je zegt! Het is ook allemaal zo spannend en je wilt gewoon graag dat het lukt! Ik dacht dat ik niet zwanger zou kunnen worden en had dezelfde onzekerheden. Ene keer voelde ik wat en dan weer niks. Bij beide heb ik geen innesteling gevoeld en het enige wat ik had was dat ik doodmoe was vanaf 10dpo. Verder niks bijzonders! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Maar ik snap echt heel goed hoe je je voelt, want je wilt gewoon zo graag dat je duidelijkheid hebt en dus t liefst iets voelen!
Als je zoekt op wat de dames voelden voor hun nod dan zal je zien dat er ook veel tussen zitten die zeggen dat ze die betreffende ronde helemaal niets voelden. Ik vind het ook niet gek hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook elke maand weer jammer. Maar goed ik realiseer me dat ik nog 6 rondes heb totdat wij een jaar bezig zijn.
@Nenp, ik had het ook iedereen in.de omgeving werd in ronde 1 zwanger mijn moeder ook van mij, dus dacht ik Ow zal bij ons ook wel snel gaan. Zat toen al helemal te rekenen als het nu komt kunnen we het dan en dan vertellen en ben ik dan uitgerekend.. Maar naar dat de maanden voorbij gingen werd ik iedere x weer teleurgesteld. En dan heb ik wel is helemaal niks gevoeld en ook wel is heel veel gevoeld. Nu durf ik er eigeblijk niet meer op te hopen, ik denk nu echt van als ik zwanger ben zie ik het dan wel, ik maakte me deze maand zelfs drukker om me ei dan dat ik over me nod zou zijn!
@nenp, zoals je leest ben je niet de enige die dit zo voelt. Zelf heb ik dat ook. Deze week in mn vriendenkring weer 2 nieuwe zwangere dames en ik moet naar 2 babyshowers. Kijk er best wel tegenop .. Maar goed.. we willen het graag dus we moeten volgoede moed door!! @clarajilla, nou dat heb ik deze maand ook voor t eerst. Meer focus op t eitje dan mn nod
@Nenp: Helemaal niet raar hoor... Mijn vriend dacht werkelijk dat ik meteen zwanger zou zijn... Ik had nu ook wel gedacht dat het ons binnen de 6 maanden zou lukken, gewoon omdat we 'gericht' aan het klussen waren... Helaas duurt het nu al wat langer... Maar zoals eerder gezegd; een jaar is nog perfect normaal. De dames die in ronde 1, 2 of 3 zwanger geraken zijn er ook, maar er zijn er ook die in ronde 10, 11, 12 zwanger geraken en dat compenseert elkaar dan weer. Niks voelen wil trouwens helemaal niets zeggen hoor! Er zijn er veel... Er zijn er zelfs die elke maand denken 'oh, ik voel vanalles, dus het zal wel raak zijn', maar dan is het niet zo. De ene ronde dat ze dan juist niks voelen en ervan uit gaan dat het niet raak is, is het zover! Geef de moed nog even niet op hoor! Het kan nog altijd!
Ik heb trouwens ook getest... maar heb de kruidvat gebruikt, omdat ik twijfelde of ik die 'dure' predictor early wel zou gebruiken als ik toch denk ongesteld te worden... Nu zie ik binnen de tijd een héél licht streepje... Kreeg meteen trillende handen! Maar ik begin te denken dat het streepje gewoon op de verkeerde plaats staat. Staat hij niet teveel naar links? Vind 'm precies ook te dun, pennenstreepje? Weet niet of jullie hem gaan zien met de kwaliteit hier, is écht tuur op de foto's, maar hier zie ik hem eigenlijk zonder al teveel turen en het draaien van de test... Durf er niet op te hopen dat het iets is. Heb nog nooit zo'n 'duidelijke' tuurstreep gehad, voordien wel eens een schaduw bij het kantelen van de test, maar als ik er hier recht op kijk, zie ik hem. Twijfel alleen of hij goed staat en durf nog niet te hard in de lucht te springen. In ronde 5 nogmaals zo'n testje gehad, maar nadien toch ook ongesteld geworden... Misschien morgenvroeg nog eens testen met de kruidvat en eventueel zondag de predictor early als ik nog niet ongesteld ben (zondag is nod normaal, vandaag 12dpo). Ik twijfel ook of hij voor 12dpo niet al wat duidelijker zou moeten zijn als het goed zit. Foto's zijn trouwens genomen na 15 minuten, maar zag het streepje al in 3 minuten komen... PS Heb even mijn berichtje vanuit het andere nod-topic hier gekopieerd... Als de foto's upgeload zijn, zie ik ze zelf niet meer
Dora heb je ook een gewone foto en dan recht. Hier heb je test schuin. Ik denk heel vaag iets te zien, maar omdat hij wat scheef is kan ik de plek niet goed beoordelen.