@ Dora ik zie heel ver in de verte een vaag streepje! Spannend hoop dat die over ene paar dagen duidelijk is! @ Jaleisha ben benieuwd naar jou foto, hoop ook dat die over een paar dagen duidelijk is! @ Mams123, kan zijn dat je te vroeg hebt getest, over 2 dagen anders weer testen? @lala welkom, snap je Onzekerheid, wel fijn dat de huisarts je wilt doorsturen. En hopelijk ben je snel zwanger! @hier, ik heb een knaller van een ovulatietest, hij is 2 x zo duidelijk als de controle streep! Gisteren al geklust, vanavond weer? Of morgen ochtend weer? Vanavond ga ik met een vriendin op stap, dus of het moet ervoor en anders morgen als ik wakker word! Mijn monnikspeper is net binnen gekomen zal er gelijk maar 1 innemen!
@Clarajilla: Zou dan zeker vanavond nog een keer doen, hij kan morgen ochtend al gesprongen zijn. Als dat echt niet lukt dan morgen ochtend, maar niet later. En die monnikspeper zou ik lekker laten staan nu!! Heeft toch geen zin meer, want je ei komt er al aan en na je eisprong mag je het niet gebruiken!!!
Jaleisha, ben heel benieuwd! Oh-oh, wat leef ik toch met iedereen mee en wat zijn al jullie verhalen toch herkenbaar! Clarajilla, werkt dat, dat monnikspeper? Zo ja.. wat doet het precies? Ik zie dat jij nog moet beginnen, dus je kunt waarschijnlijk niet uit eigen ervaring vertellen, maar wie weet kun je me wat informatie geven? Ik ben benieuwd! Thanks voor het welkom heten. Ik vind het nu al fijn hier! En (GELUKKIG) iets minder druk dan in de Augustus-NOD-groep, volgens mij , dat was gewoon op bepaald moment niet leuk meer eigenlijk.... Mams, ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Je bent toch wel vrij vroeg?
Oké dan Maken we het vanavond gewoon weer gezellig en voor de Zekerheid morgen avond ook weer dan kunnen we niet gemist hebben. Ik begon ook al te twijfelen of ik wel of niet zou innemen, dus ik doe het nog niet! En geen idee of het werkt haha, maar lees er goede verhalen over dat mensen erna zwanger zijn geworden. Het zou je een regelmatige menstruatie moeten geven. Niet dat de mijne heel erg onregelmatig is, naar heb vorige x cyclus van 40dagen gehad. En heb vanalles al geprobeert.
Monnikspeper Heb zelf t idee dat t niet werkt. Heb t ook maanden gebruikt en afgelopen maand ook. Heb ook de pure vorm gehad (vitex Agnes cactus). Als die andere op zijn probeer k die weer
Eindelijk je ei clarajilla! Ik ken dat gevoel hoe ontzettend blij je dan kan zijn. Moet je nagaan als we ooit positief testen. Ik ga dan of keihard gillen, janken of ben enorm in shock. Welkom nieuwe meiden. Heel veel succes allemaal. Ik hoop echt dat ik als ik terug kom een super roze lijst zie ( en mezelf eraan kan toevoegen ) . Ik hoop ook dat ik tussendoor nog even kan kijken of er duidelijkere testen voorbij komen en of ik jullie schatten van meiden op roze kan zien
Laurazoey, das eigenlijk een best leuke topic ipv kwaaltjes.. Hoe was je fysieke eerste reactie op een positieve test! hahahah Hier trillen.. slikken.. huilen, angst, blijdschap.. volledig van de wereld de eerste dagen wuhahaha.. Benieuwd hoe t zal zijn weer..... Gun t IEDEREEN zo..! We gaan gewoon roze maken hoor
Haha ja als we al zo blij met een eisprong kunnen zijn laat staan met een positieve zwangerschapstest! Ik heb geen idee hoe ik dan zou reageren, gillen kan het niet.. Naja kan wel maar woon een in flat dan zal iedereen wel denken XD Maar daar moet ik nu eerst 15 dagen voor wachten als ik zwanger mag zijn!
@Clarajilla: Zou het inderdaad vandaag ook nog vast proberen gezellig te maken! Wat fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden... en dan nog super-duidelijk ook blijkbaar Wat mijn testje betreft... Inderdaad, ik wacht het af, misschien morgen of misschien pas zondag... Heb er een beetje schrik voor, zou evengoed niks kunnen zijn hoor. Ingebeeld ofzo Temperatuur zat voorlopig nog wel goed, dat is ook al iets. Wat klachten betreft ook heel verschillend; vanaf 6-7dpo kreeg ik last van puistjes, toen 3-4 dagen extreem vermoeid geweest en serieus misselijk als ik iets at...bleef altijd op mijn maag liggen. Menstruatiepijntjes heb ik toen ook gekregen en tot op heden voel ik rechtsonder in mijn lies regelmatig pijn, lijkt wel een branderig gevoel. Enkele dagen terug had ik écht het gevoel dat ik ongesteld ging worden omdat mijn afscheiding een 'vies' geurtje had (heb ik steeds als mijn ongi eraan zit te komen), maar sinds gisterenavond lijkt dat weer weg. Of het iets wil zeggen, dat valt nog af te wachten. Vind de foto's ook net iets té onduidelijk. En toen ik daarnet naar mijn test van vanmorgen ging kijken, leek er niets meer op te staan... Geen idee of dat iets wil zeggen...
Hey. Ik heb ook een testje gewaagd en heel misschien zie ik een tuurlijntje. Oftewel, kan er nog niks van maken, haha.
Ik sta hier op de lijst, maar mijn eisprong komt veel later dan verwacht, dus ik schuif een lijst op. Zou iemand mij eraf willen halen?
Ik begrijp dat je wel bang bent voor de onderzoeken hoor, moest het een gevolg zijn van je eetprobleem, zou je jezelf schuldig kunnen gaan voelen... Maar dat mag je niet doen! Moest er écht iets aan de hand zijn, zou je eigenlijk blij moeten zijn dat je het zo snel weet en dat er iets aan gedaan kan worden. Want je bent immers niet voor niks bezig met zwanger worden... Je wil graag een kindje en dat mag! Je zult het soms misschien nog wel eens moeilijk hebben met dat eten, maar ik veronderstel dat je toch grotendeels 'hersteld' bent en dat je ermee kan leven. Dat op zich is al superknap, want ik begrijp hoe moeilijk het allemaal kan zijn... Ik heb in een ander topic ook eens gereageerd, ivm dat eetprobleem. Ik heb eigenlijk nooit zonder menstruatie geweest, maar ik nam op dat moment ook al de pil, dus ik geloof dat je dan sowieso een bloeding krijg, niet? Ik heb ook lange tijd heel weinig gewogen (was tussen mijn 15 en 17 ergens), maar dat kwam door het gebruik van laxativa... Wat me nadien (en nu zeker) wel is opgevallen, is dat ik enorm veel last heb van mijn darmen... Héél dikwijls last van te vlotte stoelgang en via onderzoek hebben ze niets kunnen vinden, dus ik veronderstel dat ik mijn maag-darmen er wel wat mee kapot heb gemaakt. Op dit moment zit ik in ronde 8 en ben al ongeveer 10-11 maanden van de pil af. Ben 27 op dit moment. Wat mijn test betreft, op de foto's zie ik ook niets hoor! Zit nu op 12dpo en normaal zondag mijn nod. Her en der wat vage klachten, maar dat heb ik wel eens meer gehad en toen was ik ook niet zwanger. We wachten het af, ik verwacht er niet teveel van en zet er niet teveel hoop op. Het is wel degelijk zo trouwens dat foto's hier wat mindere kwaliteit krijgen bij het uploaden, maar het was ook wel turen hier hoor. En wat de drukte betreft, het zou hier ook nog wel eens behoorlijk druk kunnen worden hoor... Meestal na de eisprongen en als we dichter bij de nod komen, lopen de tongen hier ook serieus los... Maar trek je dat niet aan, je hoeft niet persé op iedereen te reageren... Als je iets kwijt wil, gewoon doen! Er zijn trouwens ook genoeg mensen die wel op iedereen reageren, zodat niemand uit de boot valt! Jij ook succes gewenst! En sterkte met de onderzoeken, hopelijk blijkt alles gewoon in orde!
Het klinkt toch wel echt alsof je lekker zwanger bent hoor! hahaha Knap dat je zo lang nog kan wachten.. ik heb echt de neiging om vanavond zelfs opnieuw nog te testen hahaha. Ik ga er in ieder geval morgenochtend nog een doen en dan verschil kijken.. Bij mij staat ie nog wel erop.. maar tis evengoed heel licht.. dus blijft afwachten...
Foto gaat idd niet lukken. En ik heb eigenlijk elke maand wel twijfelachtige tuurlijntjes, dus dan zegt het nog niks. Haha. Ik ben gewoon te ongeduldig. Ik lijk in die dagen wel uit 2 personen te bestaan. Degene die niet wil testen en degene die wel wil testen en tot nu toe wint degene die wel wil testen, terwijl ik weet dat ik beter naar die andere kan luisteren. Ik ben zelfs soms zo vermoeiend ...
@lieflief, ik zie niets maar ben waardeloze tuurder maar 10 dpo is nog vroeg, ik ben ook 10 dpo maar durf nog niet te testen @jaleisha, spannend meid !!! @ego ik heb zooo veel symptomen, dat ik mezelf gek aan het maken ben ... maar eh ik durf gewoon nog niet te testen (nu 10 dpo) wat zijn jullie symptomen meiden??