NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mams, als je 7 of 8 sept ongesteld moet worden ben je er ook wel heel vroeg bij, maar ik snap je wel hoor.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik zie niks Lieflief..

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Dames let op he bij de kv 2v5 want die geven steeds vaker standaard een heel licht 2e streepje. Ik lees het inmiddels bij veel topics op dit forum. Ik hoop natuurlijk dat hij bij jullie mooi oploopt en dat jullie zwanger zijn, maar hou dit even in jullie achterhoofd.

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Arendje: Vandaar dat ik er toch maar rustig bij blijf ;) Eerst een duidelijke streep en dan zullen we wel een gat in de lucht springen! Toch nog bedankt voor de waarschuwing hoor!

@Jaleisha: Het klinkt zo... Maar soortgelijke klachten heb ik vorige maanden ook wel eens gehad en toen was het niet zo. Ben veel te bang voor opnieuw een teleurstelling. Je leest ook zo vaak dat de kruidvattesten tegenwoordig wel dikwijls lichte lijntjes geven, ookal is iemand aan de pil of helemaal niet zwanger... Het mag voor mij geen tuurstreepje meer zijn voor ik het geloof. Ben ook wel benieuwd naar jouw test!

@Lieflief: Zie hem ook niet zo goed, maar de foto is van nogal ver genomen.. Kan je hem niet dichter nemen? Ben een goede tuurder normaal, maar je weet dat met de kwaliteit van foto's hier hé... Ik hoop het toch voor je!
    Ik hoop dat je gevoel over mij trouwens ook gelijk heeft ;) We zien wel...

@mams123: Oooh meid, begrijp wel dat je vroeg wil gaan testen... Maar je hebt écht nog tijd als je nod pas over een goede week is! Ik hoop op het beste!

@MamavanMenno: Hier nu ongeveer 12dpo... Klachten die bijna altijd aanwezig zijn: menstruatiepijntjes, zeurend gevoel rechts in mijn onderbuik en met vlagen misselijk, net na het eten of tijdens het eten. Puistjes lijken hier wat weg te trekken, vriendlief heeft er net nog wel een grote op mijn bovenrug ontdekt ;) Wanneer is jouw nod?

5. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik heb allemaal "gemene" steekjes links ter hoogte van men eileider??? Iemand bekend met dit gevalletje?

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Lieflief:
    Ben benieuwd naar je test! ik zie helaas niks en ben een goede tuurder!

@Symptomen:
    Niks, ben pas 4 dpo haha.

@Mams:
    Dan ben je nu 3-4dpo! Nog even geduld ;)

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Het had.me ook verbaasd hoor als iemand iets zou zien. In het echt zie ik het al bijna niet.
    Bedankt voor het kijken.

8. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Lief ik heb ook even gekeken naar je testje helaas heb ik ook geen lijntje gezien, heb hem zelfs even bewerkt en gekeken of ik zo iets zag maar helaas.... hopelijk over een paar dagen alsnog een knaller xx

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @MamavanHayden: Hier ook al bijna een week van die steken, maar dan rechts... Hopelijk betekent het iets goeds! Anders, ik zou geen idee hebben vanwaar het komt!

10. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    dora26, wat fijn dat je ook verteld wat jij hebt meegemaakt als het om (niet) eten en compenseren (en daarmee je lichaam heel hard laten werken, zoals je naderhand merkte aan je darmen) gaat. Het is inderdaad best lastig met het oog op zwanger worden, maar ik vertrouw op mijn lichaam, geef het voldoende en weet nu hoe er heel goed naar te luisteren. Zó goed dat zwanger willen worden ineens wel met heel veel kwaaltjes komt 😊.

Wat vervelend van je darmen trouwens. Hebben ze daar nog ooit iets aan kunnen doen? Zo vervelend hè, die schuldgevoelens omdat je ooit eens niet goed voor jezelf hebt gezorgd. Dat vind ik zo confronterend, maar het is wat het is en er hoeft inderdaad nog helemaal niets met mijn vruchtbaarheid aan de hand te zijn.

Wanneer ga jij weer testen? Na je laatste tuurstreepje geen test meer gedaan? Knap hoor! Ik zou onder de spanning vergaan, ben ik bang. Ik hoop het ontzettend voor je!

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat lief dat je hem zelfs bewerkt hebt bekeken. Ik test morgen of zondag weer en dan zien we wel.

Steekjes. Ik heb alleen felle steekjes gehad in mijn liezen bij de keren dat ik zwanger was. Waren de banden al. Daaraan herkende ik zelfs dat ik zwanger was. Nu dat gevoel nog niet ..

12. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Shit helaas geen steekjes in men liezen maar echt wat hoger.. had vandaag ook echt t gevoel alsof men hele kippenhok gevoelig was.... Pfff ik praat mezelf wel gewoon zwanger, dat gaat me beter af dan gewoon zwanger worden whahaha

13. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Herkenbaar. Als het zo makkelijk was😉

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Moet dadelijk weg, dus antwoord straks uitgebreid...
    Hier helaas opnieuw ongi-geurtje en nog meer ongi buikpijn... nee :$

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dora
    Ojeeee:(

Jeleisha
    Waar blijft die test haha

16. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Oke zo houd ik nog moed haha...
    Iim twijfelde heel erg over een tweede ma nu kan k niet wachten totdat het zover is...
    Ik wacht volgende week nog even af

Indd konden we ons ma zwanger praten dat zou leuk zijn😄

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Heb ook de Kruidvat test en lees er slechte dingen over
    Ik ga hem maar omruilen voor een andere!
    Met welke test gaan jullie testen?????
    Ik vin clearblue tot wel t fijnste denk ik gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger en geen tuurstreep/ geen streep/ of een klein streepje...

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ohnee Dora! Hoop niet dat je ongesteld word!

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb kV 2v5 en de nieuwe predictor liggen

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21