NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoe is het met jou molensteen?

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Wanneer denk jij dat ik kan testen dobbeltje????

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Symptomen hier zijn:

"Nat" gevoel
    Steekjes in liesstreek
    Gezwollen borsten en bultjes op tepels
    Vlagen van misselijkheid

Nod is 1 of 2 sept ... Vandaag 10 dpo... Spannend

4. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @testen
    Ik heb die van testjezelf gekregen maar geen ervaring mee... Iemand hier mss wel?

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Lala90 welkom. Vreemd verhaal joh. Ik hoop voor jou dat het deze maand wel raak is!

6. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Vanesje, thanks! Ik hoop dat we allemaal op roze mogen. Zou toch prachtig zijn als we het samen kunnen vieren hier 😊

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Nenp knuf voor jou. Snap je wel. Of je nu 1 of 30 rondes verder bent, je wilt gewoon graag een kindje en duurt elke ronde te lang ;)

Dora ik zie iets echt heeeeeeeeeeel vaags. Beetje schaduw lijkt het.
    Spannend zeg. Hoop zo dat het raak is en dat je echt niet ongi wordt hoor.

Jaleisha wooow jij ook. Spannend :D

laura je zult dit niet meer lezen denk ik maar ene heel fijne vakantie!

Lala Welkom en wat een onzekerheid zeg. Je bent van harte welkom bij deze club.

Mams hopelijk veel te vroeg getest en over een weekje wel een positieve test

Clara Wij kregen advies om de dag dus dat doen wij maar vanavond kan ook :D Have fun!

Lieflief oooh spannend!! Hopelijk wordt ie heeeel duidelijk. Maar ik zie eigenlijk niks... :)

Gold succes!

Arend Hoe gaat het met je? En hoe voel je je.

Hier nog een aantal dagen en dan zijn mijn tabletjes op... het komt steeds dichterbij. spannend :)

8. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Nee ik heb er geen ervaring mee

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Best ok, dank je! wat moe maar geen misselijkheid meer
    Soms knappende borsten hahaha
    En na een maaltijd heb ik gewoon weer honger als een beer.....
    In me buik borrelt er veel en voel regelmatig steken...

Hoe staat het bij jou?

10. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ga nu even de tijd nemen bij te lezen en te reageren.

Guusje, balen dat je al op rood moet. Succes in de volgende ronde!

Doetie, Kahlan, Jolanda, Lala, welkom in de lijst. En Doetie, ben het zeker met je eens dat verlangen een rare emotie is. Hoop en angst door elkaar. Hopelijk wordt de hoop snel waarheid.

Laurazoey geniet van je vakantie. Goede afleiding en wie weet kom je met goed nieuws terug. En wat een wijze woorden van je moeder. Ik houd ze ook in gedachten.

Goodlife, hopelijk wordt je goede gevoel maandag bevestigd.

Nenp, houd de moed erin! Op 7dpo moet innesteling vaak nog plaatsvinden. En zoals al door meerderen gezegd: niet iedereen voelt er iets van. Gewoon nog even geduld met afwachten.

Ingie, hoop dat je symptomen iets goeds betekenen.

J010, lijkt me zeker lastig om nu naar twee babyshowers te moeten als je zelf ook zo graag wilt. Als je eerste pendel gelijk heeft heb jij volgende maand ook mooi nieuws.

Dora, kon je toch niet wachten ;). Ik ben geen tuurder dus kan er niets over zeggen. Ik duim voor je dat ie komende dagen duidelijker wordt. Voor 12dpo hoeft ie niet perse duidelijk te zijn hoor. En misschien kan je beter tot zondag wachten, omdat je hcg dan verdubbeld zou moeten zijn? Hopelijk zet je ongi-gevoel niet door.

Jaleisha em lieflief ook al getest! Hoop dat het bij jullie ook een eerste teken is.

Mams houd de moed erin hoor. Je was erg vroeg dus er kan nog vanalles gebeuren. En voortekenen schijnen heel erg te kunnen wisselen per moment dus dat hoeft ook niets te zeggen.

Clarajila, fijn dat je een knaller hebt. Als je gister geklust hebt zit je al goed, maar vanavond of morgenochtend kan zeker ook geen kwaad ;).

Mammavanmenno, nog even volhouden om niet te testen. Wat zijn je symptomen en heb je daar wel eens eerder last van gehad?

Mammavanhayden, t kan vanalles zijn. Misschien innesteling? Hopelijk een goed voorteken iig.

We komen nu wel dicht bij de startdatum van de lijst he. Hopelijk komen we allemaal het weekend nog door. Ik verwacht op basis van slijm eigenlijk morgen al mijn nod, maar de app zegt wat anders. Spannend dus....

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ga morgenochtend misschien toch nog eens testen, lf is normaal maar 13 dagen... dus dan zal ik het wel weten zeker... ongesteld worden of niet...

Koekie, wordt toch ook wel spannend voor jou he!

Jaleisha, ben ook heel benieuwd naar je test... je weet de spanning er wel in te houden!

Lala, ik beantwoord morgen je vragen... zit met de tablet en typen duurt dan net iets te lang om een uitgebreid antwoord te geven ;)

Molensteen, ik had toch nog eens naar de kerk moeten gaan ;)

We zien het wel... ik verwacht niet teveel, dan zou de teleurstelling te groot zijn. Moet wel zeggen dat mijn gedachten heen en weer slingeren tussen: ik ga ongesteld worden of: zou het misschien toch kunnen...

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    jaaaa echt wel heel spannend. Het komt steeds dichterbij.
    Maandag mijn laatste tablet en dan hoop ik dat vrijdag mijn ongi komt. Dan kunnen we echt voor het echie gaan ;)

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Yes! Zijn goede! Beter dan 2v 5

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Je bent 3-4 dpo he? Ik ben zelf 4 dpo.
    Je zou vanaf ongeveer 10dpo wel kunnen testen, maar als ie dan wit is wil t nog niks zeggen. Bij mezelf ben ik er overigens van overtuigd dat t wel iets zegt. Heb 3x vroeg positief getest en wist m'n eisprong zeker!

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Klinkt iig zwanger haha! Goed zo!
    Hier gaat het wel! Ben een btje bang voor de komende anderhalve week. Bang dat t niet raak is en dan moet ik weer lang op n ei wachten. Kan er niks aan doen, maar voelt gewoon frustrerend dat je totaal geen controle hebt!

16. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Oh bedankt ! Ook voor nod of best niet? Morgen 11 dpo ;)

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor 1 keer kan je eens blij zijn als je ongesteld bent...dan kan je weer verder ;)

18. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Vanmiddag "stiekem" getest.. in de middag, met urine terwijl ik net daarvoor was wezen plassen.. stom! Negatief natuurlijk.. morgenvroeg doe ik er nog maar 1, maar verwacht wederom negatief

19. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik merk dat ik echt benieuwd ben naar iedereen. Ik hoop zo op een roze lijst en blije dames.

Ff totaal off topic. Na een avondje uit eten met een van mijn beste vriendinnen, nu ook nog heerlijk les miserable aan het kijken
    De film uit 2012. Wat bijzonder. Topavond

20. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Wat een gezellige boel hier 😀.. sorry voor mijn afwezigheid, tis nogal hectisch geweest. Morgen een weekendje paris voor de boeg.. ik zal vanaf zondag wat meer proberen te "posten". Ik duim voor veel roze dames!

Deel Deze Pagina