Hoi damesss, mag ik me bij jullie voegen? Mijn NOD is 1sept.. Vanochtend deze test gehad. Ik denk dat deze rond al opgegeven is omdat hij wel donkerder/duidelijker had moeten zijn. Streep stond er meteen en zelfs m'n vriend zag m (die ziet mijn tuur streepjes nooit). Zien jullie iets?
@Clarajilla: Nog 'even' spannend afwachten dan... Maar je hebt gedaan wat je kon voor deze ronde, nu moet je lichaam het overnemen! Ik blijf hoop voor je houden dat het lukt binnen het jaar! @Miszy: Op een 3-tal dagen voor je nod hoeft die streep echt niet donkerder te zijn hoor! Denk dat die zeker nog zal oplopen, ik zie toch alvast een schaduwlijntje! Ik denk dat als je de foto wat verder van het schermpje neemt, dat hij dan ook duidelijker te zien is!
Ik hoop het ook Dora! Eerst deze maand maar afwachten. Gelukkig moet ik veel werken dus heb ik veel afleiding tot me nod!
@Dniese: Ah jammer! @MamavanMenno: Zie m! @Roze: Wauw gaat wel goed hier tot nu toe, ik hoop zo dat ik er bij mag zitten, maar ben er bang voor... Zit in ronde 2 na de pauze, maar officieel is het gewoon ronde 8... @Miszy: Denk iets te zien, maar echt heeeeeel licht @Hier: Heb echt enorme ongesteldheids nekpijn. Dat heb ik altijd 1-2 dagen voor ik ongesteld word.. Kan nu nog niet, ben 5dpo. Het heeft een keer iets positiefs betekend, maar dan moet t wel blijven
@Bloempje ik zie wel wat hoor! En best goed ook wel Spannend! Hopelijk over 2 dagen een beter zichtbaarder streepje... @hier... ik ruik ineens heel veel! Bijv ik sta net in de keuken en ik kon daar ruiken welke badschuim mijn vriend boven gebruikte bij t wassen van mijn zoontje.. (zit nog een woonkamer, gang trap overloop tussen) maat miss wil ik het wel gewoon beter ruiken.. vanmorgen was de test negatief
Had in n ander topic al gereageerd! Hoop zoooo dat ik binnenkort ook n testje met streepje mag showen!!
Testjes met streepjes zijn zo reuze spannend maar die heerlijke kriebel voelt wel goed! Ga morgen vroeg toch nog maar eens testen! Jij nog een paar daagjes geduld?
Vanmiddag ook nog een action test gedaan, die was negatief, of een heel in de verte vaag tuurstreepje. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Pffff. Nog ff geduld.
Miszy en bloempie, ik zie bij jullie allebei heel licht iets. Spannend dit zeg. Wie gaan er morgen ook testen?
Bloempje Zeker spannend!! Kan echt niet wachten!! Hoeveel dpo ben je ook alweer? Ik ben nu 5dpo, hoop nog lang te kunnen wachten! Anders duurt t wachten tot n volgend ei weer zo lang mocht ie negatief zijn... Nu kan k iig nog twijfelen of t raak is. Als ik vanaf 9 dpo negatief test dan geloof ik t voor mezelf al niet meer namelijk (ivm eerdere zwangerschappen)
Ik ben vandaag 10 dpo geloof ik? Ik moet woensdag ongesteld worden! Naja moet.. Ik zou als het slecht uit pakt woensdag ongesteld worden 😁
Hoi dames wat wordt hier weer veel gekletst zeg! Ik hoop dat al die tuurstreepjes over een paar dagen duidelijker worden, spannend hoor! En dora wat balen zeg..... had het zo voor je gehoopt . Hier nog een paar daagjes afwachten, ik ga nu nog niet testen want ik denk dat als ik zo'n tuur streepje krijg of een witte test, ik er alsnog niks aan heb. Ik hoop dat ik het volhoud om op zijn vroegst donderdag te testen (mocht het dan nog nodig zijn). Ik voel vanalles maar weet ook dat het niks hoeft te betekenen. Wel innestelingsbloedinkje gehad en nu ook steeds krampjes, steekjes rechts onderin en vermoeid. Ben benieuwd! Succes voor de dames die op wachtbankje zitten
@Bloempiej: Ik zie hem ook best duidelijk! Spannend! @LiefLief: De testen van Action blijken ook wat minder gevoelig, dus zeker niet panikeren! En voor nod raden ze toch aan met ochtendurine te testen dacht ik, dus nog eventjes spannend afwachten! Maar het ziet er alvast veelbelovend uit! Dames vergeef me, ik had beloofd de lijst vanavond bij te werken, maar dat is er nog niet van gekomen... Barstende hoofdpijn die niet overgaat, dus ik leg me eventjes te rusten naast vriendlief op de zetel... Ik doe morgen nog een poging!
Hee dames! Een kleine felicitatie vanuit hier 😃 Wat een gevoel he dat je een licht streepje heb.. Hopelijk hebben jullie van de week een knaller van een test!! Ik heb bijna nergens last van ben wel wat moe en dat zien de mensen ook aan me, maar heb veel gewerkt deze week dus denk dat dat t is. Heb soms binnenin me buik een kriebel heel apart gevoel nog nooit gehad... Kan moeilijk wachten met testen zit nu op 5dpo denk ik.... Wanneer zou ik kunnen testen denken jullie???
Klopt, mijn zusje is net 4 weken zwanger en had 3 dagen voor nod met action negatief getest en dag later met kv 2v5 en predictor wel duidelijk streepje.... terwijl er bij die van de action staat dat die 4 dagen voor nod gedaan kan worden. Tja kan wel maar dan zonder resultaat....