Gaat goed, misselijkheid zowat weg en soms angst dat mis is. Voel me nl op moeheid en veel acne na niet echt zwanger Maar zal vast goed zitten....
Herkenbaar! Dacht zelfs dat k bloed verloor gisteren en eergisteren omdat t eruit liep! Maar was gewoon mega veel afscheiding.. Vind t zelf nog te vroeg om t als symptoom te zien.. Maarja zou leuk zijn
Ingie en Mint, dat heb ik ook gehad deze maand. 5dpo (vermoedelijk) steken alsof m'n ei zou springen. Beetje misselijk erbij af en toe. Nu geen symptomen meer eigenlijk, maar wel 1 dag voorbij nod ten opzichte van vermoedelijke ei... durf nog niet te testen omdat ik bang ben dat toch die vijf dagen later m'n ei pas was. Nog even geduld dus. Hopelijk zijn het goede signalen voor ons allemaal!
Nee ben nog niet overtijd, vrijdag pas!! Wat houdt dpo eigenlijk precies in?? (Misschien domme vraag)
Days past ovulation.. Dus als dinsdag je eisprong Is ben je woensdag 1dpo Hier nog steeds veer symptomen.. Misselijk, nog steeds steekjes in buik/liezen, 'vol' gevoel, opgezette buik.. En een 'nat' gevoel.. Maar nog niet getest
😁 clear blue gaaf "niet zwanger" na hard m'n best te hebben gedaan om iets te plassen.. En early predictor gaf dit resultaat
Ja, we gebruiken sinds de derde of vierde ronde ook pre-seed. We vinden het echt super fijn spul, alleen jammer dat ik nog steeds niet zwanger ben.
Spannend hoor. Ik duim voor je dat je binnenkort een mooie echo hebt. Ik ben trouwens een keer zwanger geweest en toen merkte ik er ook weinig van (ging pas later mis). Hoeft niets te betekenen dus.
Ladies, holy moly... ik kan het allemaal niet mer bijlezen.. haha . Ik zie al veel testjes, spannend hoor. Duim voor jullie. Zelf verwacht ik deze maand niet veel... niet veel kansen benut deze keer.