Gefeliciteerd bloempje! Een goede zwangerschap toegewenst! Ik ga morgenvroeg testen zit dan op 10 dpo.. Benieuwd of ik iets zie! Heb early testen en die kunnen 6 dagen voor nod. Laat het weten! Fijne dag iedereen💋
Bloempie: wauw, gefeliciteerd! Hier ondanks de negatieve test van vanmorgen het gevoel dat het eaak kan zijn. Sinds vandaag teveel klachtjes. Zelfs ml valt het op. Vanmiddag nog een keer getest. Weer een heel heel vaag lijntje. Veel minder dan gisteren. Morgen ff nieuwe testjes halen. Het is zo tegenstrijdig allemaal. Qua negatieve test en positief gevoel.
Luminis: Zag je andere topic net. Aangezien ik in ronde 3 zwanger ben geraakt durfde ik daar niet zo goed te reageren.. Officieel zit ik nu in ronde 8 en heb soms echt het gevoel dat het niet meer gaat lukken. Van de eerste was ik in ronde 2 zwanger en van de 2e in ronde 4... Na de mk is dit dus ronde 5... Valt op zich mee, maar toch...het voelt al zo lang omdat we wel vorig jaar juli waren begonnen... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik je onzekerheid wel heel goed snap. Het is zo onzeker allemaal!
Gefeliciteerd bloempiej! Ik heb weinig gepost maar wel meegelezen met jullie. Zit nu zelf op 10dpo, door mijn latere ei is mijn nod nu donderdag. Afgelopen dagen had ik echt het gevoel dat het wel eens raak kon zijn. Borsten zijn gevoeliger dan normaal (direct al na mijn ei trouwens dus weet eigenlijk niet of dat wel een symptoom van zwangerschap kan zijn dan omdat het dan nog lang geen innesteltijd is), vroeg wakker in fe ochtend maar super fit en heel veel witte afscheiding vanaf 6dpo wat ik normaal niet heb. Maar vanochtend was mijn temp ineens 0,3 graden lager dus ik geloof er niet meer in. Ben best emo, vind het steeds moeilijker worden met het verstrijken van de maanden. Ronde 16 alweer als ik ongesteld wordt. Beetje hoop op een innestelingsdip is er nog wel, maar lijkt me erg last op 10dpo. Zijn er hier mensen die temperen en ook ooit een dip hebben gehad op 10dpo?
Snap ik! Ik zal de lijst eens zoeken en je op roze zetten! 😃😃😃 Nogmaals gefeliciteerd en lekker van genieten... Ik ben erg chagerijnig herken mezelf gewoon niet, morgen maar eens testen en dan kijken of ik iets zie... Pfff Fijne avond dames en alvast smakelijk eten voor zometeen 💋
♥ NOD lijst 1 t/m 7 SEP 2015 ♥ 1 (10) Guusje1987, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tess, 35 jaar, ronde 15, 1e kindje Anneke, 30 jaar, ronde 10 na mk, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 3 (na ma en vroege miskraam), 3e kindje Boedie, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeladora, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolanda, 27 jaar. Ronde 3, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Miszy, ?? jaar, ronde ?, ? Kindje 2 (5) Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje Vanesje, 35 jaar, ronde 13, 1e kindje Suusje1988, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje bloempiej, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 3 (5) Jaleisha28, 29 jaar, ronde ?, 3e kindje Petra82, 33 jaar, ronde ?, 2e kindje SJ010, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 23, 1e kindje (1e IUI) 4 (5) Lieflief, 31 jaar, ronde 4 (3e na miskraam), 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje[/COLOR] MamavanHayden, 26 jaar, Ronde 27, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 5 ( 1e na MK ), 1e kindje 5 (5) Blackie, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje piepoe, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje kathlan83, 31 jaar, ronde?, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 6 (6) HMT, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dniese, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 7 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Sappie1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 6,? kindje Sana88, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje (na vroeggeboorte) Jozefien85, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje 7 (4) Cherrie, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke25, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 L4atje, 33 jaar, ronde 4 na onze 2de miskraam Dubbeltje, 28 jaar, ronde 2 na pauze, 3e kindje Datumloos(9) Blackbird, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Mams123,? Jaar, ronde 1, 2e kindje Dilekje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Water 27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Buiten de lijst (2) Dora26, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Totaal: 49 Zwanger (2), Ongesteld (4), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Bloempie wat super nieuws Je hoef niet meer te twijfelen Indd Super goed nieuws! Vandaag super moe, en een borrellige buik n een erg slecht humeur ben echt niet te genieten haha. Vanavond ma op tijd na bed
Je staat op de lijst maar moet even wat meer van je weten.. Welke ronde is dit voor je? Eerste kindje? En hoe oud ben je... Thanks dan kan ik t aanpassen... Of je moet t zelf doen👍🏻😀