Koekie2... Aaaha oke! Duidelijk... Is dit voor het eerst dat je dan met clomid begint? Spannend voor je, dan weet je dat je kans dus gewoon een stuk hoger is toch! Clarajilla Ok... Eerste maand tempen voor jou dus.. Ik ga ook beginnen deze ronde... Ben benieuwd dan hoe t gaat lopen met je eisprong.. zou dan nu dus een aantal dagen hoger moeten liggen
Lieflief waarom doe je niet een clearblue test waarop je kan zien zwanger of niet???? Is denk t meest duidelijke nu even voor je Wat een onzekerheid
Cb digitaal doe ik nooit voor nod. Ik ga me nu richten op onze vakantie en morgen zie we wel weer verder.
Ik zit nu 3 dagen na de positieve ovulatietest, en me temp Vanmorgen was niet omhoog gegaan.. Kan dat? Of is me ei dus gewoon niet gesprongen? Vanaf vrijdag gezien is me temp nu 0,1 hoger
Je ei springt na je positieve test binnen 2 dagen. Dus zou kunnen dat morgen je temp is gestegen. Is hij morgen niet gestegen dan is er idd een kans dat je ei niet gesprongen is. Heb je een temp kaartje?
Goedemorgen dames... Heb getest en lijk in de verte als ik heel lang en goed kijk en hem kantel wel iets te zien maar kan hem niet als positief beschouwen... Het is te onduidelijk voor een foto...😞 10 dpo vandaag, wel onwijs veel spierpijn rond men baarmoeder... Dat is het enige wat ik voel... Nou over twee dagen even opnieuw testen... Wie weet😀 Fijne dag vandaag
Dit is me kaartje, beetje onduidelijk geworden door het uploaden. @ Nenp ik hoop dat er over een Paar dagen wel een duidelijk streepje staat!
Denk dat hij je ei niet snel kan vinden doordat in t begin van t kaartje je temp enorme uitschieters had! Netjes op dezelfde tijd getempt?? Is een bijzonder kaartje hihi. Loopt namelijk voor je ei al wat op je temp..
Ja die uitschieter was niet op de zelfde tijd gedaan, ik had 2 nachtdiensten en kwam pas om half 8 uit de nacht 9 uur pas slapen en wanneer ik wakker werd rond 13.00 getempt. Vandaar dat die 2 zo hoog zijn
Hoi allemaal, Was een beetje op internet naar symptomen aan het zoeken en kwam dit lijstje tegen. Mag ik erop? Ben 32 jaar, nod 2 sept., 2e kindje, 1e (echte) ronde. Zag dat bloempje hetzelfde heeft dus hopelijk is dat een goed teken Durf nog niet te testen...
Ik zou die sowieso dan op een iets "normalere" temp zetten. Je gemiddelde temp ofzo.. Of nog beter, op "discarded" zetten!
Jammer nenp misschien ben je dan nog wat aan de vroege kant En heb je woensdag gewoon een knal test 😃
Jij al test kriebels? Heb er net 2 doosjes bij gehaald haha Heb zo geen zin om de komende 7 dagen al teleurgesteld te zijn dus ga nog niet testen
@jolanda, Balen! Hopelijk volgende ronde wel raak! Ik heb hem op discarded gezet, heb nog geen kruis van FF. Maar ik snap nog niet veel van FF, sinds deze maand weet ik wat ovulatietesten daar zijn en wanneer je seks hebt gehad. De meeste Engelse woorden die daar staan ken ik niet eens haha
Ja k heb zeker de kriebels haha! Vanmorgen dacht ik nog zou ik zou ik haha Wou de vroege test van predictor halen misschien neem k hem wel mee Van m'n werk. En dan kijk ik morgen want die kan ik nu wel doen toch? Ma ben ook een beetje bang voor de teleurstelling ma goed dan kan k het wel van me Af zetten... T heeft twee kanten eigenlijk he haha
Iedereen zit in spanning deze week.....hopen op veel roze! Gisteren de liefde bedreven, maar daarna zo'n heftige kramp gehad, net als weeën zeg maar, zou dat iets betekenen?! Kan pas vrijdag testen! Nog steeds met vlagen misselijk, vanmorgen na bak koffie weer boven de wc gehangen...
Morgen ben je 7dpo? Dan kan je die nog niet doen hoor! Die kan vanaf 9dpo doen Maar proberen kan altijd haha, sommige testen al vroeg n licht streepje ermee! Is wel heel gevoelig! Ik heb m wel liggen, omdat ie zo goed schijnt te zijn.. Das ook weer waar, dan kan je t misschien van je af zetten, alleen ben je dan misschien sip om niks als ie nog wit is