Heb ik vorige maand gehad!! Echt vreselijk!! Was 8dpo s avonds. We moesten zelfs stoppen... Dag erop maar getest, maar was niet zwanger
Heb trouwens een nieuw topic geopend bij testen gedeelte! Zo lang mogelijk NIET testen voor nod. Misschien kunnen we elkaar helpen!
Hmm k snap hem eff niet Ik moet donderdag of vrijdag ongesteld worden En de predictor is vanaf 6 dagen van tevoren?? Kan t dan nog niet? Geld verspillen is ook zo wat he haha
Heb t gevoel dat ik ongi word, en dat heb ik nooit totdat ik echt ongesteld ben! En we wachten nog even vrolijk verder....
Die test gaat uit van n normale LF van 14 dagen Dus 15 dpo is in dat geval dan de NOD en daar 6 vanaf is 9dpo
Ik heb deze maand voor het eerst weer wat hoop dat het misschien wel raak is deze maand. Waarom weet ik niet heb nog nergens last van maar heb zo het idee dat ik deze maand misschien wel zwanger kan zijn. Vorige maanden dacht ik dat niet en dat klopte ook
Zou leuk zijn! Ik heb helaas ook dat gevoel nog steeds, maar kan onbewust door van alles beïnvloed worden besef ik me 😁😁
Ja ik hoop dat me gevoel het goed heeft mag ook wel nu we in de 10e ronde Zitten.. En haha ja je lichaam kan je goed voor de gek houden! We gaan gewoon voor veel roze op de lijst deze maand!
Ik heb al getest vanmorgen! 10dpo en zag een streepje binnen de tijd! Vind het enorm spannend zo na de MK... Hoop zo dat het een plakkert is!! Ga woensdag pas weer een test doen!
Gefeliciteerd! Heb je een foto? Ik ben ook vermoedelijk 10 dpo kan ook nog 9 zijn maar ik zag miss als ik heel goed keek in de verte wel iets maar dan moest ik er veel moeite voor doen... Ga woensdag weer testen... En als het woensdag niet is op na de volgende ronde! Dames succes allemaal! Ik ga duimen voor een mooie roze lijst 💋