NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ahhh dubbeltje echt?
    Misschien was je echt nog te vroeg kan maar zo toch?

Enne dames geen bloed is moed he 😉

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Jammer dubbeltje!

Alle meiden op roze al gefeliciteerd!!

Ik ben niet echt slim geweest... heb gisteren avond echt mega veel water op... waardoor ik vanmorgen om 6 uur nodig naar de wc moest!! Om 8 uur test gedaan ja die was dus hartstikke negatief! Stom stom...

Vanavond na 10 uur niks meer drinken, vanacht niet naar de wc en dan morgen vroeg weer testen...

3. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Echt heel erg balen, ladies op rood :(:(.
    Hier echt 0 symptomen, zit eigenlijk gewoon te wachten totdat ik op rood mag.. :S

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zit op 8 of 9 dpo, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat t nog kan bij mezelf :)

5. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dubbeltje!! Ik heb morgen NOD ....blijf het spannend vinden!
    Vanmorgen 1x bruine veeg gehad verder niks...

6. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Thans meiden albast voor de trouw felicitatie!

Vrijdag de test en m'n tampons én test ingepakt haha

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hopelijk heb je alleen de test nodig! Kan je de tampons met je boeket weg gooien hahaha

8. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe

Een fijne dag vrijdag! En Indd hopelijk heb je de tampons niet nodig

9. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Heel fijne dag vrijdag!! Geniet ervan. :)

10. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hallo, ik ben nieuw hier.
    Mijn NOD is vrijdag en heb wel symptomen.
    Vind het erg spannend omdat me vriend en ik er niet zo mee bezig zijn. In het voorjaar mijn spiraaltje verwijderd ivm afstoting verschijnselen. Vanaf toen juist niet op de vruchtbare dagen gevreeën. Alleen afgelopen cyclus dat vergeten. ..Nu dus wat symptomen, als het zo is, dan is het niet gepland maar oh zo vreselijk welkom. Over 4 maand gaan we samen wonen, het huis wordt nu gebouwd.
    Dus tja. Beetje spannend nu.
    Mijn NOD is vrijdag. Als ik zaterdag nog niet menstrueer dan een test kopen en zondag ochtend testen, als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Groetjes labmuisje

11. suusje1988

26 jul 2015
    48
    0
    0
    gastouder
    borne
    Ohh dubbeltje het kan dus nog steeds!! Hier nog paar dagen wachten ;) mn ei kwam volgens mij 1 dag later dan gedacht dus morgen is mn nod. Ik hoop tot vrijdag of zaterdag te kunnen wachten met testen. Echt jammer alweer zoveel op rood :( de andere dames succes nog met kwaaltjes en testen!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Een berichtje vanuit België.
    Eergister in de ochtend diarree gehad. Gister was hrt voorbij maar was ik steeds misselijk.
    Vandaag niets aan de hand.
    Zaterdag is mijn nod. Ik heb wel alweer de bekende puist die ik altijd heb als mn menstruatie eraan zit te komen.

Pfff meiden er is alweer zoveel rood!!
    Degenen op rose proficiat!!

De rest succes de nieuwe ronde of nog met wachten

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Dát zou geweldig zijn!!!! Wauw! Gooi ik er 1 symbolisch door de pot (in de zee vanaf de boot is okk weer zoiets whaha)

Ik voel mij alleen zo....gewoon. Ja, beetje gezonde spanningen. Maar daar blijft t wel bij. Rare pijn in m'n onderbuik.
    Wijd ik ook aan de kriebels, maar ik let dan nu echt niet op mijn zwangerschapshormonen voor zover die er nu kunnen zijn whaha.

Wel iets raars: ik was net tegen mijn kinderen aan het praten en plots kwam er een beetje spuug(kots) boven.... Spuug alleen als m'n maag omdraait of door hormonen! Maar ik ben kipfit, zelfs goed aan her afslanken...maar waar dit vandaan komt geen idee!

Roze meiden: van harte girls! Hoop stiekem dat ik mij eraan mag aansluiten!
    Rode meiden: hoop dat jullie er t positieve van inzien. Als ik rood ga, denk ik altijd iets positiefs! En dat is nu écht proosten op m'n bruiloft!

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat had ik vanmiddag ook. 1 veeg wat bruinig de andere veeg weer normaal. Ik had gisteren mijn nod of vandaag. Denk dat er bij mij wel een menstruatie aankomt aangezien ik heel erg zin heb in snoep! Jammer!

15. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hoi, zijn er nog meer dames die echt wachten op hun NOD en zelfs iets later?

16. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Meestal zwicht ik toch iets ervoor maar het streven is naar 1 dag na NOD.

17. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    @L4atje, het is lastig, gelukkig heb ik nog geen testen in huis. Dus dan is het wel makkelijker. Moet morgen werken en ben van huis weg vanaf 06:30 tot 18:00uur. Dus dan ook niet de verleiding. En vrijdag is NOD. Zaterdag is me dochter ook nog de halve dag thuis. Als ik haar naar haar vader heb gebracht en dan nog geen ongi dan een test halen.
    Welke test raden jullie aan?

@Malika, jeetje spannend hoor. Ik heb zelf geen ervaring met een miskraam dus kan je niet helpen. Ik hoop voor je dat het goed gaat. Het enige wat ik weet is dat mijn moeder met de zwangerschap met me broer tussendoor ook gebloed heeft. Maar hij is wel blijven zitten en nu inmiddels heel groot.

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wie wilt er met mij mee turen? Ik ben daar niet objectief genoeg voor ben ik bang, ik zou nl nog strepen in een emmer witte verf kunnen ontdekken als ik daar flink mijn best voor zou doen:)

19. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Goh wat moest ik weer een hoop bij lezen na een dagje afwezig te zijn geweest. :)

@de uitsteltesters, ik kon het ook niet laten gisteren, wou duidelijkheid ivm met een aantal klachten, helaas omowit.

Hier: gisteren omowit getest, dus ik wist het zeker, vrijdag begint voor mij de hel weer oftewel dan komt mijn ongi. Maar vandaag had ik ineens (sorry voor de smerige details) een inlegkruisje vol met rood/bruin spul. Dit heb ik nooit voordat ik ongesteld wordt. De enige klacht die ik normaal gesproken heb is de dag ervoor ontzettend moe en dat zou dus pas morgen moeten zijn. Ik heb daar nog geen last van. Wel al een aantal dagen een nat gevoel, het gevoel dat ik ongi moet. Worden, krampen/steken in mijn buik, lies en schaambeen, af en toe wat misselijk. Ik ben nu 12 dpo, zou het vandaag dan alsnog een innesteling kunnen zijn of is het daar al te laat voor?. Ik zit heel erg te twijfelen want mocht ik vrijdag ongi worden dan moet ik ook behoorlijk wat aleve feminax nemen om het weer te overleven en mocht het toch een innesteling zijn dan neem ik deze pijnstillers liever niet.

Herkent iemand dit? :(:(

Sorry voor het lange (ego) bericht

20. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik wil best turen hoor... Kun je een foto plaatsen dan?jessy?

Deel Deze Pagina