NOD-lijst 1 t/m 7 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luminis, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Balen labmuisje78! Heel veel succes met jullie paleisje!

2. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist een ovulatietest van de action gedaan. Zomaar even om te kijken aangezien ik geen zwangerschapstest wil verspillen. Deze geeft een vrij sterke tweede streep aan. Zou ik er zover naast geteld kunnen hebben... Wat een onzekerheid steeds..:(

3. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Op welke dag zit je in jouw cyclus?

4. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd L4atje!
    En labmuisje succes en plezier met jullie huis!

5. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de foto geupload. Gekke ovulatietest zo 3 dagen na nod. Wat denken jullie ervan?

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Kan aan mij liggen maar ik zie helaas geen foto

7. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu wel?

Bijgevoegde bestanden:

8. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Gefeliciteerd l4!

Badedas: ik heb bijna de hele cyclus duidelijke strepen, dus bij mij zegt dit niks.

9. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Misschien toch even een zwangerschapstest je doen...ik duim!

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dames op rood balen!

Zwangere dames gefeliciteerd!

Hier nog steeds geen ei alleen een gekke stijging van 0,6 weer. Nu het zo lang duurt ga ik het nog bijna grappig vinden ook ( me temperatuur)

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Badedas:
    Dat is een hele normaal streep hoor ;). Heb het ook regelmatig uitgetest voor nod en soms was ie zelfs nog donkerder dan die van jou! Geen zorgen maken!

Hier:
    Aangezien voor mij al zeker is dat ik niet zwanger ben, heb ik net Efamol PMP besteld voor een regelmatigere/kortere cyclus en Tarwekiemolie voor na mijn eisprong... Of misschien neem ik t beide wel de hele cyclus. Hopelijk heb ik volgende ronde dan iig een iets sneller ei!

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mag ik vragen wat efanol PMP is? En wat het precies doet?

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Proficiat L4atje!

Labmuisje: Succes gewenst meid!

Clarajilla: Pfff wat een gedoe zeg... Hopelijk snel duidelijkheid! Ik zou er stress van krijgen!

Badedas: Als je niet zeker bent kan je een zwangerschapstest doen, maar ik heb ook altijd lichte streepjes doorheen mijn hele cyclus, dus bij mij zegt het ook helemaal niks.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja die stress heb ik al gehad, maar misschien voel ik me nu er ook zo nuchter onder omdat ik maandag toch al naar de huisarts moet. Dus laat me temperatuur maar heel raar doen dan worden we misschien al door gestuurd.

Als dit wel een stijging voor me ei was ook heel fijn natuurlijk!

15. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee dames!

Jammer dat t meer een rode lijst is als een roze!

Hier vanacht erge buikpijn gehad was niet normaal!
    Of t kwam door t nodige plassen dat ik het te lang ophield of t is foute boel!
    Verder maar een rustig weekend houden lekker in huis rommelen t is toch geen weer om wat te doen ...
    Fijn weekend allemaal!

16. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Hier nog geen ongi. Wel met vlagen krampen in mn baarmoeder en iets daarboven. Ook steken in mn liezen. En net ineens behoorlijk misselijk. Alsof ik bijna over kon gaan geven. Morgen mn nod. Mn banner loopt 1 dag achter.. Ben erg benieuwd! Heb nog niet alle hoop opgegeven! Geen bloed geeft moed was het toch? 😆

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Even van internet geplukt, kwam er positieve verhalen over tegen op zp en andere sites, dus is het proberen waard

Efamol PMP, algemene informatie

Efamol PMP bevat zuivere teunisbloemolie aangevuld met specifieke vitaminen en mineralen die een normale en regelmatige menstruatie bevorderen. Vitamine B6 en C zijn toegevoegd voor het behoud een goede lichaamsbalans en ter ondersteuning van het immuunsysteem. Magnesium helpt om vermoeidheid te verminderen en zink draagt bij aan een normale hormoonhuishouding.
    Efamol PMP:
    Voor een regelmatige menstruatie
    Ondersteunt bij menstruatie-ongemakken
    Wijze van gebruik
    1x daags 2 capsules tijdens een maaltijd met wat water innemen en doorslikken. Een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl zijn belangrijk. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding. De aangegeven dosering niet overschrijden.
    Gebruik tijdens de zwangerschap en borstvoeding

18. piepoe

piepoe Actief lid

16 dec 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood helaas. Zwangeren gefeliciteerd en ongi dames houdt moed, onze tijd komt nog wel

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ow oke Dankje! Had ee nog niet eerder over gehoord. Wek teunisbloemolie maar niet dit! Ik heb hier thuis monnikspeper liggen voor als ik ongesteld word begin ik daarmee

20. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg gisteren ik word ongesteld want trek in chocolade. Nu dag erna veel krampen en nog steeds die maag pijnen. Maar niet ongesteld.... ik haat het soms vrouw te zijn.... ik ben altijd stipt kwa dag. Tis me nod en nog niks -_-'

Deel Deze Pagina