Zo ik ben er ook weer. Bewust even wat afstand genomen. Ik voel helemaal niets raars buiten een beetje buikpijn om dus dacht vanochtend ik waag er een testje aan. En wat denken jullie?
Ik zie hem ook heel goed. Ik zal vast voorzichtig gefeliciteerd zeggen. Dat wordt vast een knaller op je nod
Nee gisteren. Die was blank. Nu bij me moeder het weekend en testen vergeten. Dus op zijn vroegst maandag pas. Ergens wel fijn. En zal toch wel weer laat positief testen denk
Gefeliciteerd alle dames op roze! Ik ben helaas woensdag ongesteld geworden. Normaal vloei ik de eerste 2 dagen het heftigst. Nu had ik vandaag ineens 2x dat ik langs mijn tampon lekte en begin van de avond kwam er ineens een stolsel mee van een paar cm. Normaal heb ik ininmini stolsels van een paar mm maar. Wie herkent dit? Wat zou het kunnen zijn? Heb de eerste dag erge buikpijn gehad, nu iet echt meer...
Hallo meiden. Voor ons is dit ronde 6...spannuuuund. Mijn cyclus was de eerste 2 keer 29 dagen....Daarna 25 dagen... Nu zit ik op dag 28... Last van zere borsten, lichte menstruatie krampjes dus ben er bang voor. We heel irritant dat je lichaam je zo in de maling kan nemen met deze symptomen! Na het weekend testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Duimen dus!! Dunnie, 28 jaar, 6e ronde, eerste kindje, NOD 4 september (bij cyclus van 26)
Succes Dunne. Duim met je mee. Vervelend Mimi, ik heb hier weinig ervaring mee. Ik merk zelf wel heel erg dat geen 1 menstruatie hetzelfde is sinds pilstop.
Ik mag ook op rood dames 😢 Toch weer zo teleurgesteld... Zag dat mn volgende vruchtbare dagen tijdens een familie weekend weg vallen. Liggen dan met stiefzoon op een kamer.. Dus komende ronde wordt em ook niet. Ik ga proberen zo min mogelijk bezig te zijn met zwanger worden. Hopelijk scheelt dat stress en lukt het zomaar. Ga af en toe nog wel mee lezen maar verder even niet. Succes iedereen!
Ja dies echt wel al positief! Proficiat Hier dacht ik dat vandaag mn nod was. Echter nog niets. Ik wacht morgen ook rustig af maandag op zn vroegst testen indien nog niet ongesteld
Ik mag echt op roze nog een test gedaan en overduidelijk positief. Kan het nog niet helemaal bevatten.