@laurazoey geduld ? Wat is dat? @dora26 nee had mijn testen thuis en was bij me moeder. Vrijdag pas negatief. Dus morgen geen rood is weer testen zit er weer 48 uur op. Mja eerste was laat positief dus zucht -_-'
@K005 misschien toch een testje doen? Is je menstruatie normaal ook 2 dagen of niet? @Laurazoey hopelijk binnenkort toch een positieve test! Wanneer is je nod? @ Dora, ik hoop ook dat het iets goeds betekent! Heb het nu vanaf vanmiddag al de hele tijd. @blackie hopelijk test je morgen wel positief
Ow haha, misschien test je wel laat positief ik hoop het voor je! Nog maar wat langer geduld hebben heb je al wat symptomen/klachten?
Hai meiden, wat veel positieve testen al!! Fijn! Ik heb gisteren getest; omo-wit...ben dus bang dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Bij mijn vorige twee zwangerschappen was er al wel licht streepje te zien bij testen. Ik had afgelopen week echt het idee dat het raak zou zijn...kun je zien hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Nu voelt alles ernaar dat de duivels eraan komen! Voor de meiden die morgen nog gaan testen; succes!! En voor de andere dames; op naar de volgende ronde!!
Ik ben af en toe misselijk. Heb wat bultjes op mn lichaam. Kleine pukkeltjes maar meer ook niet. Af en toe krampjes in mn buik. Maar had op vrijdag een positieve test. Had verwacht gister ongesteld te worden. Maar goed dat had natuurlijk ook vandaag kunnen zijn dus ik dacht ik wacht vandaag even af. Maar misschien komt t wel morgen en misschien blijft t weg. Geen jdee haha
Zwangere dames gefeliciteerd! Wij waren een weekendje weg dus net alles bijgelezen. Vrijdagochtend negatief getest, woensdag/donderdag was mn nod.... dus ik dacht ik word elk moment ongesteld maar nog steeds niks!! Dinsdag weer testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Pfff ik heb anders nog nooit zo'n lange cyclus gehad
Alle roze dames, van harte!! Hier ook nog steeds geen rood. Of mijn cyclus is van slag....of misschien toch raak? Vrijdag was mijn NOD... dus word nu toch echt wel een beetje kriebelig. Eigenlijk wil ik nog wachten met testen omdat ik wel het gevoel heb dat het moet komen... Succes voor degene die morgen gaan testen! Xx
Degenen die na hun nod zitten en nog niet ongesteld.... zijn jullie zeker van je eisprong ? Hebben jullie ovulatie testen gebruikt?
Mijn menstruatie is na het stoppen met de pil ook korter geworden hoor, maar dat verliep eerder geleidelijk aan... Ben van 5-6 dagen naar 2-3 dagen gegaan. Maar... Het kan nog altijd zijn dat er toch iets gaande is, ik ben benieuwd! Blijft wel spannend voor veel onder jullie, mijn duimen draaien overuren!
Ik gebruik geen ovulatie testen. Gewoon veel klussen en dan zien we het wel. Volgens mij voel ik m wel altijd. En als ik hem goed gevoeld heb dan was die ook later. Vandaag 14 dagen geleden. 'Gewoon' geduld hebben dus
Jeetje wat spannend voor sommige dames hier zeg. Hopelijk komt er nog wat roze bij. Hier: ben benieuwd wat ze morgen zeggen in het ziekenhuis. Nog steeds geen ongi
Idd erg spannend voor sommige hier... Hopelijk pakt het positief uit! Morgen loopt de lijst helaas alweer af... Waar is hij ergens trouwens? Haha Dames op roze nogmaals een hele goede zwangerschap toegewenst en dames op rood op na de volgende ronde!
Ik heb op vakantie ovulatietesten gebruikt Alleen was dit geen succes. Aangezien we op een camping zaten. Wel 1 keer een hele positieve ovulatietest gehad. Dus ervan uitgegaan dat de eisprong eraan kwam. Echter mijn "nod" al gehad. Nog geen echte ongesteldheid. Alleen een beetje bruinig met af en toe een rood vlekje. Wel negatieve zw testen gehad. En gisteren een redelijke duidelijke ovulatietest aangezien ik geen zwangerschapstest wil verspillen. Voor komend weekend nog maar een zw test doen. Wat spannend voor iedereen! Zoveel dames die nog in spanning zitten. Heel veel succes allemaal en gefeliciteerd voor de roze dames.
Hier geen ovulatietest gebruikt. Voor mijn vorige zwangerschappen al een hele stabiele cyclus van 28/29 dagen. Mijn vorige cyclus was ook 28 dagen. Nu zit ik daar al ver overheen dus ik snap er helemaal niks meer van. Ik dacht mijn eisprong gevoeld te hebben op 20 augustus, 1 dag later dan bij een normale cyclus van 28.
Ik mag in ieder geval op rood. Wat heftigere krampen gehad dan gewoonlijk dus de halve nacht wakker gelegen Ronde 7 in