ik was ook bij de 2e zwangerschap al gelijk met 7 weken boller in mijn buik. en jaaaaa hoor t was een tweeling. was ook super misselijk toen en heel heel heel erg moe! en al heel vroeg maagzuur al gelijk vanaf t begin ik zal je even toevoegen
Nee echt?? En komt t voor in jullie familie? Bij ons komt t niet voor in de familie dan is de kans toch minimaal?
ja bij ons komt het aan beide kanten voor maar hadden er zelf niet aan gedacht zeg maar haha de kans dat t nu weer een tweeling is zit er dus weer dik in!
Mams een tweeling kan natuurlijk altijd. Hoeft niet in de familie te zitten.. Ben benieuwd volgende week. Update.. Ik moet nog een week afwachten. Het kan dat er niks in mijn baarmoeder zit waardoor er niks te onttrekken valt zeg maar. Dus ben ik maandag nog niet ongesteld, moet ik weer bellen en dan moet ik langskomen voor een echo om te kijken of alles rustig is en dan waarschijnlijk alsnog met Clomid beginnen. Dus ben benieuwd. Zit nu op dag 31 van mijn cyclus.. Morgen toch maar voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Stel je eens voor... haha
Hier nog geen ongie... Hou mijn normale cyclus van 31 maar aan en dan is m'n NoD morgen pas. We wachten het de komende dagen wel af. Zwangeren van harte!
Bij mijn eerste had ik met 10 weken ook al positiekleding aan, en had het liever met 7 weken al gedaan! Bij mij was het er 1, bleken mijn darmen te zijn
Spannend Blackie, ben benieuwd. Jammer badedas. Hopelijk volgende ronde op roze. Vorige zwangerschap kon ik met 5 en een halve week mijn eigen broeken niet meer aan. Ik had nog te grote broeken liggen dus deze aangedaan maar met 7 weken moest ik echt zwangerschapsbroeken aan want mijn buik groeide hard. ( wel 2 )
Net toch even getest. Had er nog 1... negatief Besluit morgen geen test te doen maar pas vrijdag. Dan zit ik op een week en dan met cb. Op de hoop dat die hem wel pakt.... Test is echt irritant want ik moet zeggen voel me nu wel echt zwanger. Heb geen krampen meer maar gewone pijn onderin me buik en vlagen met kotsmisselijk daarnaast ook heel snel enorm moe. Ben blij dat de kleine jongen nu naar de peuterspeelzaal is kan ik ff rustig aan doen
Vervelend dat je nog steeds negatief test! Heb wel goeie hoop voor je. Hopelijk vrijdag wel een positieve test
Blackie Jammer! Misschien n late eisprong gehad.. Hier Had gisteren ongesteld moeten worden, maar niet dus. Had t vanmorgen dan verwacht, maar nog niet.. Temp gisteren al gezakt, dus moet echt komen. Vandaag uiterlijk... Wil verder naar ronde 9... Schiet op ongi!!
Oh dubbeltje het is wat. Nee heeft niks met eisprong te maken. Bij mijn eerste duurde het ook zolang omdat ik in begin gewoon nog niet genoeg hcg aanmaak. Want maar goed is anders zou ik me helemaal beroerd voelen hahaha
Ik heb met jullie meegelezen maar niks gepost deze maand.. Heb een cyclus van Max 40 dagen en zit nu al op 45. Een paar dagen menstruatiekrampen gehad maar niet ongesteld. Zo vreemd... Voel verder niet heel veel anders dan normaal. En kan me niet van de vorige zwangerschappen herinneren dat ik vroeg klachten had. Maar snap er niks van. M'n testen blijven negatief.
Hopelijk test je vrijdag positief Blackie. Mag onderhand wel he maar ook ik heb goede hoop voor je. Dubbeltje balen he dat je zolang moet wachten op je ongi. Hier wacht ik ook en we moeten nog even geduld hebben maar het frustreert wel. MamaS wel balen dat ook jou testen negatief blijven. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.