Blackie wat jammer zeg. Hopelijk volgende ronde wel roze en zorg maar goed voor jezelf. MamaS jeetje jij maakt het ook wel bont he. Toch even de HA inlichten? Is niet normaal zo'n lange cyclus.
Jammer voor de meiden op rood, maar wat blackie zegt: positief blijven! Hopelijk wordt de lijst volgende maand een stuk meer roze. Koekie, spannende maand! Succes ermee.
Nou mijn positiviteit is momenteel even ver te zoeken. Gisteravond werd ik enorm misselijk. Had het zuur. Trok na rust weg. Bloed verlies werd toen al minder. Vanmorgen bijna geen bloedverlies meer. Het is normaal rood van kleur. Niet helder rood maar ook niet donker rood/bruin. Ook nu enorm misselijk. Vanmorgen ook echt gevoel van overgeven. Ik heb nu enorme twijfel ? Hoort dit? Vorige keer Had ik echt 5 dagen enorm bloedverlies. Nu is het al bijna weg. En waar komt die misselijkheid vandaan ? Maandag is de verloskundige pas weer bereikbaar. Pfff
Hier vanochtend ongesteld geworden.. Eindelijk!!! Kan weer door.. Maar ik word gek van zo'n lange cyclus.. Blackie.. Wat vreemd.. Misselijkheid kan natuurlijk wel bij menstruatie of miskraam horen. Maar wel raar dat het 1 dag duurt.
Dankjewel Zeladora. Clara oh balen zeg. Maar wel kortere cyclus toch? Blackie inderdaad even maandag bellen. Wat een ellende zeg. Niet leuk.
Blackie, ik bedoel dit niet rot dus ik hoop niet dat je het zo opvat maar ik denk dat je er iets te veel mee bezig bent. Ik snap het wel hoor, zijn we allemaal want we willen zo graag maar ik denk dat je je lichaam verkeerd interpreteert. Als ik het me goed herinner had je vorige maand ook last van misselijkheid en andere kwalen na je ongesteldheid en toen twijfelde je ook of je misschien toch wel zwanger was. Nogmaals, ik bedoel het echt niet rot maar ik denk dat je heel erg gefocused bent op het voelen van kwaaltjes waardoor je lichaam daar wellicht juist op reageert. Probeer het anders wat los te laten (is moeilijk, snap ik helemaal!) En mocht het over een aantal dagen nog zo zijn eventueel nog een test doen.
Ik voel me niet snel aangevallen Vorige maand was ik aan het ontpillen althans van hormonen af. Was voor mij nieuw wist dit niet had nooit eerder met hormonen gehad. Ik denk niet nu zwanger te zijn maar vind wat nu gebeurd gewoon vreemd omdat ik eerder vroeg misser heb gehad en die verliep heel anders. Ik ben overtuigd van een misser ondanks negatieve testen omdat ik laat positief test en mijn cyclus enorm precies is. Ik overleg maandag met vk voor mijn eigen gevoel. Zekerheid dat ik niks over het hoofd zie of mis. Verder gewoon weer lekker knallen deze maand zodra ik hersteld ben.
Heel veel succes meis! Mijn ervaring is dat je eigen gevoel het 9 van de 10 keer goed heeft! Ik duim voor je (en voor alle andere dames natuurlijk ook!).
Ik weet niet wanneer mijn ei geweest is.. Ik temperatuur niet en gebruik ook geen ovulatie testen. Heb een erg lange en onregelmatige cyclus.. Zit nu op dag 47.
Wow dat is ook allang. Ik herken het wel.. is niet fijn he. Deze rondes wat korter. 2e ronde is opgewekt
Ja het is idd heel vervelend. Ik zie dat je net bent begonnen met clomid. Ben je dat gaan slikken om je cyclussen korter te maken?
Nee Clomid is een hormoonbehandeling vanuit het ziekenhuis. Op deze manier proberen we een eisprong op te wekken omdat ik geen eisprong heb. Zo is er toch een kans op een wondertje