NOD lijst 1 t/m 7 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    💗♡NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙

1. (1)
    Ashley Rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3

2. (0)

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Door een cyclus van nu al 2x 44 dagen kom ik uit in september ;) zal nog wel rustig zijn voorlopig hier

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik wil me wel alvast aanmelden!

Is al even geleden dat ik actief was op zp. Maar we gaan vanaf nu voor een tweede kindje.

Ik ben 27 jaar en dit wordt ronde 1 voor tweede kindje. NOD 2 september..

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36

1. (1)

2. (1)
    Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik sluit ook graag aan. Mijn cyclus was voordat ik ooit begon mt de pil 35 dagen. Toen ik stopte om zwanger te worden in 2013 was dat ook 35 en nu de 1e maand na stoppen ook 35, maar laatste keer (nu dus) 37. Ik kom met 35 dagen uit op 1 sept maar kan dus ook later zijn.

Maagd - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Leuk dat je ook meeschrijft Maagd! Voeg je jezelf aan de tabel toe?

Ik speel een beetje 'vals' moet aankomende week eerst nog ongesteld worden. Maar aangezien we nog niet zijn begonnen heb ik niet meegedaan met de vorige lijst.
    Zag deze voorbij komen en dacht ik meld me alvast aan. 😁

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe

1. (1)
    Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum)

2. (1)
    Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 3

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Gedaan.
    Ik heb een lange cyclus altijd 35 dagen geweest (voor ik met de pil begon, toen ik stopte om zwanger te worden in 2013 en nu weer) maar laatste ronde was dat 37. Dus ik kom met 35 dagen, na gister, precies op 1 sept uit, wellicht dat het dus later is.
    Ga deze maand ook ovu testen doen om precies mn ei en dus mn NOD te kunnen vinden.
    Vorige maand wel goed rond ei geklust maar is gewoon niks geworden. Heb toen ook in een NOD groepje gezeten maar daar werd zoveel getest dat ik de drang ook kreeg. Was er daardoor zoveel mee bezig dat ik gek werd van mezelf. Ga dat dit keer niet doen dus zal niet zo actief zijn dat ik alle dagen meelees en berichtjes post.

Ik wens iedereen veel succes!
    Het duurt nog heel lang... het is nog niet eens augustus!

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Helemaal prima toch, ook niet de bedoeling dat het je te veel stress gaat opleveren!

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Deze week zullen er wel wat nieuwe aanmeldingen zijn denk ik.

Mijn menstruatie is bijna over.... eind volgende week begin ik met ovutesten en gister ben ik begonnen met tempen.

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ja denk het ook!

Fijn dat je menstruatie bijna over is! Straks inderdaad zoeken naar je eisprong..

12. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik meld mij ook aan. Vandaag ongesteld geworden. Gaan nu voor 4e ronde. Wel wisselende cyclus tussen de 29 en 34 dagen. Maar dan is mijn NOD tussen 1 en 7 september. Gelukkig deze cyclus ongesteldheid wel precies 14 dagen nadat ik mijn ei heb gevonden met ovulatietesten. Dus die staan op het boodschappenlijstje voor van het weekend!

13. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙

1. (1)
    ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3
    maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum)
    cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4

2. (1)
    julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

datumloos. (0)

buiten de lijst. (0)

totaal: 4

wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welkom! Wel goed dat er precies 14 dagen tussen zit.. Inderdaad toch wel heel handig die ovulatietesten vind ik.

15. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Hi, ik schrijf graag mee. Dit wordt mijn 10e ronde maar 1e ronde na mk, ik vind het heel erg spannend en kan wel wat extra steun gebruiken! Wij gaan overigens voor ons 1ste kindje, ben 31 jaar.. Mijn cyclus is wat onregelmatig en tussen de 32 - 35 dagen, ik ga uit van 35 dagen en kom dan uit op 4 september NOD. Ik duim nu al hard voor ons allemaal!!

16. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    =CaDi;19977401]💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙

1. (1)

2. (1)

3. (0)

4. (0)
    Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk)

5. (0)

6. (0)

7. (0)

datumloos. (0)

buiten de lijst. (0)

totaal: 4

wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

17. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ha dames, ik wil ook graag meekletsen. Rombely, 35 Jr, ronde 5 voor kindje 3:). Eerste keer zwanger na 9 rondes en tweede in ronde 13. Hoop zo dat het ons sneller gegund is nu, mede gezien mijn leeftijd en leeftijd tussen de kids. Maar ik ben al heel blij met mijn twee kindjes hoor. Nod is rond 5 september. Spannend weer hè.

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙

1. (3)

2. (2)
    Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA

3. (0)

4. (1)
    Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk)

5. (1)
    Rombely
    - 35 jaar - derde kindje - ronde 5
    6. (0)

7. (0)

datumloos. (0)

buiten de lijst. (0)

totaal: 7

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heb mezelf ook op de lijst gezet. Ik ben Toto, 35 jaar en we zijn bezig voor een 3e kindje.
    Helaas net een MA gehad nadat we het hartje bij de eerste vroege echo hebben zien kloppen. Lange nasleep gehad en loop nu op het einde van de eerste ronde na de MA, maar spotting is al begonnen en mijn test is witter dan wit, dus ga 2e ronde in.
    NOD gok ik op 2 sep afhankelijk wanneer het echte rood doorbreekt.

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welkom nieuwe dames!

Wat rot Noortje en Toto van jullie miskramen.. Lijkt me heftig om mee te maken.

Deel Deze Pagina