@Reyna, hij is nog net negatief. Mijne ziet er ook zo uit, gisteravond geklust. Ik zet in op vanavond en/of morgenavond een nieuwe poging
@nooortje, klus je nu om de dag? Miss raar vraag sorry☺️ Nu eerste keer dat de testen doe. Morgen weer test denk jk☺️
Reyna, gaat al de goede kant op! Al kan hij positiever. Maar missvhien later op de dag nog een keer testen? Kan zomaar zijn dat hij dan veel positiever is.. Bij mij is het streepjes smorgens namelijk heel licht en savonds veel donkerder...
@julia88, op foto is die wel wat lichter. Vind het erg spannend allemaal. En ja zeggen toch dat beter is er niet t veel me bezig t zijn. Vraag me af hoe je dat wil doen. Maar ja dit geeft me toch wel iets meer rust. En door hier verhalen van ander t lezen toch wat minder bang☺️
Ik vind het ook lastig hoor, om er niet te veel mee bezig te zijn. Speelt toch regelmatig in m'n achterhoofd, ook al ben ik aan het werk oid.. Fijn dat je hier toch wat rust vindt!
Ik denk ook dat het haast onmogelijk is het los te laten als je het graag wilt. Toch zeggen ze dat loslaten wel het beste is maar hoe weet ik ook niet. Ik zie ook overal waar ik ben zwangere vrouwen of baby's.
Begin van de middag ovu test gedaan aangezien hij gister al best donker was, maar was toch minder donker dan gister. Of heb mn piek dus gisteravond al gevonden of ik test smiddags gewoon niet zo goed. Vanvaond nog maar weer
Ik hoop het ook snel! Heb altijd zo'n knaller gehad, maar denk dat 'ie er weer rond dag 18/19/20 is.. Of eerder natuurlijk haha, even vanavond afwachten Fijn dat jouw testen goed oplopen! Ben benieuwd wanneer je je knaller hebt! Kan zeker geen kwaad! Alleen is 'ie inderdaad nog negatief. Ja, dat is inderdaad handig! Wat fijn dat er bij jou in ieder geval al progressie in zit, dan kan je nu dus elk moment een vaste smiley krijgen! En je zou het inderdaad altijd kunnen proberen, die van zwanger & kids zijn echt heel prettig, de ovulatietesten van Testjezelf vond ik ook heel handig! Daar heb ik ook goed m'n eisprong mee gevonden: Bekijk bijlage 510009 Ben benieuwd! Heb je een foto van je testen?
Mixed..... als mijn mannetje het redt gaan we rond de vruchtbare dagen elke dag even seksen... of het werkt weet ik dus pas begin september. (Mannetje maakt normaal veeel uren (60-70) dus nu er even van nemen tijdens de vakantie) We beginnen vandaag. Ik merk ook dat ik er teveel mee bezig ben en dit is pas ronde 2
Pfff even vraag miss kennen jullie het of ok last van Laatse dagen erg duizelig met opstaan. En vandaag hoofdpijn en niet lekker. Kennen jullie dat? Nog niet vaker zo gehad... Heeft toch niks t maken me ei
Ik herken het niet. Mss opkomend griepje? Hier begint de afscheiding waterig te worden, dus morgen of overmorgen maar eens beginnen met de ovutestjes.
mag ik ook op de lijst? Mirte85, 31 jaar, ronde 28, 1e kindje, NOD 1-9, MMM we hebben 17-8 de eerste IUI poging. Benieuwd wat dit ons gaat brengen.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (5) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM 2. (3) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 3. (4) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar- eerste kindje - ronde 8 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 5. (6) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 6. (3) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM 7. (1) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 27 Wachtbankje (0), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) -------------------------------------------------------------------- Mirte, je staat erbij! Heel erg veel succes, ik hoop dat de IUI poging straks gelijk raak is!
Test van vanavond was ook niet zo donker als die van zondag. Kan helaas geen foto maken. Misschien dat het vanavond nog lukt en anders morgen.
Hier dan een foto van mijn testen. Linkse is van gisteravond en die ervoor van gistermiddag. de rest allemaal van avonden ervoor
Ziet er mooi oplopend uit Maagd! Hoop snel een knaller! Reyna, ik herken het ook niet.. Hoe voel je je nu? Spannend Mirte85! Heel veel succes met jullie iui! Wat heftig Kimc84.. Welkom! Zal je straks toevoegen! Mijn ovulatietest was gisteren bijna even donker als de controlestreep.. Ben benieuwd naar die van vandaag..
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (5) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM 2. (3) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 3. (4) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar- eerste kindje - ronde 8 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 5. (7) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - ? jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK 6. (3) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM 7. (1) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 28 Wachtbankje (0), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) -------------------------------------------------------------------- Kim, je staat erbij! Weet alleen je leeftijd nog niet.. Succes deze ronde!