♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (5) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM 2. (4) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (5) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Leii - 26 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 6. (3) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM 7. (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus - Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 32 Wachtbankje (2), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) -------------------------------------------------------------------- Je staat erbij Appelsap Succes!
Spannend Maagd en Noortje ! Allebei op het wachtbankje dus.. Oh fijn om te horen Florina een eisprong is dus wel mogelijk.. Merk nog steeds niks namelijk.. Heel af en toe heb ik zo'n cyclus. Uitgerekend nu we zwanger willen worden natuurlijk.. Ben benieuwd hoe je testje is vandaag! Cadi dat klinkt veelbelovend die smiley! Flink aan het werk geweest dus Appelsap89 zal je zo even op de lijst zetten..
Ik test nog wel door hoor, misschien komt die knaller nog! Mocht die niet komen dan val ik buiten deze lijst 😁...
Spannend Mirte! Viel het mee/tegen? Ik mag ook op het wachtbankje.. Er gaat niks meer gebeuren hier.. M'n vriend heeft genoeg van al dat geseks Dus hopelijk komt m'n eisprong snel..
@Julia, ja gok dat hij morgen pas springt maar voel dat tot nu toe nooit. Maar jij hebt tot nu toe niks gevoeld? Gebruik je ovulatietesten? Anders toch je vent nog proberen te verleiden als je wat denkt te voelen 😉 @mirte, spannend zeg. Mag ik vragen waar jij cystenog had/hebt? Ik heb er namelijk 2 in mijn linker eierstok. @florina, hoe was je test? Kan bij jou ook niet heel lang meer duren lijkt mij. Wachtbankje wordt steeds voller zo deze weken! Dan komt het moeilijkste, wachten...
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (5) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM 2. (4) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (5) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Leii - 26 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 6. (3) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM 7. (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus - Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 32 Wachtbankje (4), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) --------------------------------------------------------------------
Ah dat geeft niks hoor En ik kan dat alleen als ik op de laptop aan het werk ben maar dan doe ik het zo; elke reactie openen in een nieuw tabblad (dus op "Quote" drukken met je rechtermuisknop en dan kiezen voor "Openen in nieuw tabblad"), dan de reacties schrijven op de posts en dan alles reacties kopiëren naar 1 reactie zodat alles onder elkaar staat Ja, herkenbaar haha, hier ook een redelijk lange cyclus, vind er niks aan Altijd zo lang wachten! Ja hoor Kan zeker weten! En toen temperatuurde ik niet dus weet niet precies wanneer ik m'n eisprong had, maar gewoon zwanger geraakt dus dat eitje is zeker gesprongen ! Ik ga over een half uurtje testen, ben ook echt benieuwd! Je mag gewoon gezellig hier blijven kletsen als je wil hoor net zoals Maagd! Wat spannend, heel veel geluk Hopelijk heb je straks een mooie test! Hahah Duidelijk! Is vast genoeg geweest toch!? Hopelijk gaat het wachten lekker snel en heb je gauw nog een knaller in handen Lief dat je het vraagt! Ik ga straks testen, iets later dan normaal, maar had net nog hele waterige urine dus wacht nog even.. Hoe gaat het bij jou?
@florina, vanmorgen vaste smiley met de clearblue en dacht net gebruik is een test van big bazaar. Zie foto, na de foto's die ik hier voorbij heb zien komen was die ook nog positief dus denk dat hij morgen springt.
Cadi zo die ziet er wel positief uit ja! Ook even flink aan de slag dus Hier nog niks gevoeld.. Maar het zou morgen ook nog kunnen.. Dus ben benieuwd.. Florina ah kijk, goed om te horen dat je toch zwanger bent geworden toen. Ik kan me dat van de zwangerschap van m'n zoontje helemaal niet meer herinneren.. Haha. En heb je al getest? Ben niet nieuwsgierig ofzo Ik had trouwens even doorgetest en m'n ovulatietest is nog steeds positief. De twee streepjes zijn even donker, maar die ene knalt niet meer zo..
Ooh no, blijkt dat ik weer wat onder de leden heb waardoor we deze maand (en de vorige maand zo goed als) op onze buik kunnen schrijven... Getverderrie😢 Weer aan de AB waarmee je niet mag proberen zwanger te worden. Jullie succes! Ik lees nog wel mee wanneer ik er zin in heb. Groetjes
Pffff.... sinds gisteren eiwitachtige afscheiding en vandasg ook al drukkend gevoel, dus ei is aanstaande. Heeft vl gewoon geen zin... hebben nog niet eens geklust sinds einde menstruatie 😢😢 Hopelijk morgen wel zin. Hopelijk ook pas morgen of overmorgen mijn knaller. Gisteren nog bijna niets te zien en vanavond niet getest ivm cursus, maar heb bijna altijd uit het niets een knaller.
Reyna smiddags of savonds volgens mij.. Leiiah nee.. Dat is balen zeg! Beterschap! Toto heel frustrerend! Ik herken het wel, mijn vriend heeft er ook een handje van.. Tenminste dat was bij m'n zoontje zo en nu was ik er weer 'bang' voor. Al is het nu bij ons niet zo. Hopelijk wil je man toch snel!
Die test is mooi! Maar beginnen met klussen denk ik? Gelukt Heb jij je ei al gevonden? Dan is je eisprong echt in de buurt. leuk om al die testjes te zien en dat iedereen (de meeste dan) nu in die fase zit Het beste is tussen 10 en 16.00 volgens de bijsluiter van de ovulatietest. Maar savonds kan ook. Ik heb ook savonds tussen 19-20.00 getest. Zolang je maar niet met je ochtend urine test (wat wel weer het beste is bij een zwangerschapstest) Bah wat jammer! Weer een maand verder succes dan maar! Oei lastig hoor als ml niet wil. je hebt maar 2 dagen echt kans en dan werkt hij niet mee. Hoop dat het toch gaat lukken, duim voor je!
Goedemorgen! Ik had gisteren een positieve ovulatie test en vanochtend een lage temperatuur. Dus vandaag een eisprong, als het goed is. Mijn NOD is dus 1 september. Ben 26 jaar, 2e ronde en derde kindje. Zal als ik straks achter de pc is dat lijstje wel even kopiëren als dat lukt.. Kom gezellig mee kletsen dus!
Welkom Annelie556! @Toto, ik herken het ook wel hoor. Toen mijn cyclus ineens onregelmatiger werd en ik dus geen idee meer had waar 'm ei zat (begin 2016) bleef de zin wat achter. Ik heb toen een paar maanden echt rustig aan gedaan met testen (of tenminste, ik was er minder open over tegen ml en had een vriendin met wie ik lief een leed deelde over de speurtocht naar mijn ei) wat de druk er vanaf haalde. Wat ik maar zeggen wil: heb vertrouwen! Ik ben ondanks mijn status hier toch aan het testen, want ik vind het vreemd. En.. ik heb nu volop eisprong klachtjes en inderdaad vandaag lijkt 'ie dan toch weer op te lopen en zelfs bijna positief te zijn... Vorige cyclus (dus na curretage) was 32 dgn, dat aanhoudend kom ik uit op morgen. Volgens de test van vandaag zou dat toch echt zomaar kunnen... To be continued... Zet 'm op en veel plezier allemaal vandaag !
Wat lastig! Ik merk dat mijn man een beetje moet wennen aan het idee dat het initiatief nu van de andere kant komt ... Maar kan me voorstellen dat dat hem op een gegeven moment ook gaat tegenstaan. Hopelijk komt de zin precies op het goede moment!
@maagd, jij waren we al een week. Gisteren ook ons best gedaan en vandaag maar weer! Sinds vanmorgen wel erg vervelend gevoel in m'n buik. Dus dat eitje zal wel bezig zijn om te gaan springen. @florina, hoe was je test gisteren? @Julia88, voel je al iets van een naderende eisprong?