Thx! Dat was en is het ook, het had een lange nasleep wat het extra verdrietig heeft gemaakt. De wens blijft maar het verdriet ook, ik probeer door het vinden van (h)erkenning hier en afleiding "thuis" mezelf door deze eerste spannende poging heen te worstelen. Voor jou Julia de eerste ronde voor een tweede..? Ook spannend lijkt me hoor!
💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙 1. (4) ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (0) 4. (1) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) 5. (1) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 6. (0) 7. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 8 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
hoi dames , zojuist mijn eerste rood weer gehad dus ik schuif op naar de volgende ronde . hopelijk veel roos deze ronde , nu eerst mijn rood voorbij laten gaan en dan gaan we der weer voor
Vooral met zo'n lange nasleep extra verdrietig inderdaad! Extra spannend nu misschien? Ik hoop dat je nu meer geluk hebt! Hopelijk vind je wat steun hier op het forum. Ik vind het ook wel spannend inderdaad, heb bij m'n eerste ook behoorlijk gebloed in het begin van de zwangerschap. Dus spannend nu weer, maar eerst maar eens zwanger worden😁
Hier nu al dag 1 van m'n cyclus. Dus NOD kan ook de 1e zijn, maar ik laat het maar zo staan. Nu eerst allemaal maar afwachten tot de eisprong voor we op het wachtbankje kunnen..
Hoihoi! Ik haak ook graag aan. Ik ben Suzel, 33 jaar en we willen graag een tweede kindje. Ik ben vandaag na eerste ronde ongesteld geworden... Volgens mijn app mis mijn NOD 3 sept. Was mijn kortste cyclus ooit dus helemaal mijn ei gemist denk ik... spannend toch weer dat zwanger worden, maar vind het ook een hele bijzondere tijd! Toto en Nooortje, heftig een miskraam... Hopelijk vinden jullie wat steun en afleiding hier. Kan me wel voorstellen dat het het extra spannend maakt.
💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙 1. (4) ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (1) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) 5. (1) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 6. (0) 7. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 9 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi meiden.. Ik denk dat ik ook in deze week val. De boel is nog erg onregelmatig maar als ik er z'n beetje tussen ga zitten zal mijn NOD rond 6 sept zijn. 27 jaar - 1 kindje - ronde 2. Misschien klopt er straks geen bal van en ben ik weer vertrokken haha. Sluit me graag aan al heb ik besloten deze maand geen testen van wat dan ook in huis te halen en het los te laten (gaan ook met vakantie) Ik wens iedereen veel succes!! En ik hoop op veel mooie testen! Oh zal iemand mij erop willen zetten? Ik krijg het maar niet voor elkaar!
💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙 1. (4) ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (1) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) 5. (1) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 6. (1) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 10 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wij vinden het onderdaad erg spannend. Nu al 2x meegemaakt dijn zwanger te zijn, maar er dan bij de eerste echo er achter komen dat het niet goed zit. Schrik zit er goed in. Een posi test zal hier ook nog geen reden voor een feestje zijn. Eerst maar een goede echo afwachten. Gelukkig loop ik ivm pre eclampsie en vroeggeboorte van de oudste bij de gyn en mag dus vroeg komen voor een echo, maar dan nog zijn het 2 a 3 weken afwachten in spanning Maar goed, ik hou me maar vast aan de gedachte dat het vaker goed gaat dan fout. We hebben gewoon 2x pech gehad, maar gelukkig ook al 2x enorm geluk gehad
💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙 1. (4) ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (1) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) 5. (2) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 saar24 - derde kindje - ronde 4 na mk 6. (1) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 11 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo meiden, ik vind het ook wel leuk hier weer s mee te kletsen. Nod is 4 september, vandaag ongesteld geworden, cyclus van 30 dagen. Afgelopen maanden nog niet echt veel mee bezig geweest, maar gaan het nu weer s wat serieuzer proberen Kijken toch wel erg uit naar een tweede wondertje.... Hopen op veel roze hier deze maand! Zal mezelf op de lijst zetten!
💗♡nod-lijst 1 t/m 7 september 2016♡💙 1. (4) ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (2) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 5. (2) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 saar24 - derde kindje - ronde 4 na mk 6. (1) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 12 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (4) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (2) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 5. (3) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na mk Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 6. (1) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Mezelf toegevoegd en het lijstje een beetje opgevrolijkt als jullie het niet erg vinden natuurlijk Alvast heel veel succes gewenst aan alle dames op het lijstje deze ronde! De ovulatietesten zijn weer besteld Wie gebruikt er nog meer ovulatietesten? En welke? Ik ben heel tevreden over die van zwanger & kids!
Ik sluit me aan bij deze nieuwe lijst. Wie wil mij er bij zetten op 4 sept. 30 tweede kindje 2e ronde
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (4) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 (voorlopig op deze datum) Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (2) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA 3. (1) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 4. (3) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (1e ronde na mk) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 5. (3) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na mk Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 6. (1) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo het word zo al een gezellige drukke lijst! Hopelijk met veel positieve testen. @florina, ik ga nu voor de 2e x ovulatie testen gebruiken. Heb vorige keer clearblue gebruikt met dubbele hormoon indicator. Had hier nog 2 staafjes van over dus deze maar weer gehaald. Alhoewel ik 6 dagen een knipperende smiley had voordat ik een vaste had. Heb ook van de big bazaar geprobeerd maar die hele test deed het niet. Die jij gebruikt ken ik niet!