NOD lijst 1 t/m 7 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Lastig he? Of je hebt je piek gemist met de testen, of hij moet nog komen! Gewoon afwachten dus.. Of nog even doorroesten misschien?

Jeej! Hoe gaat het nu met je? Al iets opgeknapt?

Wat rot dat je zoveel last van hoofdpijn hebt na je eisprong.. Ik zou het vooral bij paracetamol houden.. Ibuprofen zou ik even overleggen met je huisarts ofzo?

Spannend!! hopelijk over twee weken een positieve test!

Weetutniet en miszy ook op het wachtbankje dus, spannend! Hopelijk straks ook positieve testen!

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik weet het ook niet 100% zeker maar kan niet meer testen dus maak het gewoon nog regelmatig gezellig aankomende week, kan verder toch niets anders meer doen dan afwachten tot de NOD

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi meiden,
    Ben dit weekend internetloos geweest en kan nu pas bij lezen. Dat heb ik gedaan en zal nog even her en der reageren :)

Mijn temp was nu steeds iets hoger. Ben benieuwd of dat over een week ook nog zo is. Iemand enig idee hoe het slijm na de ovulatie hoort te zijn?

@Iedereen op het wachtbankje, het wachten is begonnen. Erg spannend allemaal he :)
    @Reyna, Lastig dat je je ei nog niet gevonden hebt. Komt vast nog wel!

Ik denk het ook!

Fijn dat je je ei gevonden hebt. Bijzonder dat je tests altijd zo vanuit het niets knallen. Moet je er dus altijd direct bij zijn. Bij mij liepen ze mooi op.

Dat zou toch super mooi kado zijn? Ik duim voor jullie

Ai bah lastig hoor! Ik heb er eind vorig jaar tot begin dit jaar erg lang mee gezeten. Hoop dat je er snel vanaf bent en je mannetje nergens last van heeft of krijgt.

4. Mixed

Mixed Niet meer actief

Zo ik ben weer bij gelezen.

Florina begrijp ik dat je weer 'beter' bent? Dat is wel fijn!

Veel positieve ovulatie testen zag ik voorbij komen! Super zeg. Nu dan vervelende wachten! 😣

Hier ook door blijven testen maar ze zijn zo goed als wit. Ook nog steeds bruinverlies. Ik baal er echt van. Snap er ook helemaal niets van en zit er behoolijk mee. Ik heb mn hele leven al een normale cyclus van 28 dagen. :(

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Tsja, het menselijk lichaam is geen machine. Kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor je cyclus een keertje wat langer is dan anders. Niks om je zorgen over te maken al snap ik wel dat het vervelend is.

Zou zeggen gewoon door testen, hij wordt vast snel positief.

Wij gaan volgende week op vakantie naar Amerika. Daar kunoen we dan ook eventueel testen. Hoop heel erg dat het raak is, dan komt alles mooi samen. We hebben echt een rot jaar gehad en het zou fijn zin als er dan toch nog iets moois kan gebeuren..:)

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Inderdaad erg licht.. Maar je had in juni een miskraam gehad? Of is dit je tweede cyclus na miskraam alweer? Anders is je lichaam misschien nog van slag van de mk?

Annelie556 wauw wat een gave vakantie! Heel veel plezier en hopelijk ook een positieve test daar!

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Dat is wel balen dan. Maar ja kan zomaar ineens anders zijn. Ik had vorige maand ineens menstruatie 2 dagen later en mijn eisprong was deze maand ineens 2 dagen eerder. Is nooit iets van te zeggen. Frustrerend voor jou nu

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Klopt wat jullie zeggen idd. Het kan ook ineens zomaar anders zijn. En als je niet bezig bent met zwanger worden dan zou dat ook helemaal geen punt zijn. Maar nu merk ik dat ik er beetje van in de stress raak. Khou wel van structuur. Haha nja.. tis afwachten. Wou gewoon even spuien hier. 🙈

Het is mn 3e cyclus dacht ik na de miskraam. 3e kans op een bevruchting in ieder geval. :)

9. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier maken we t ook nog steeds gezellig. Klussen nog wel door.😂 Hopen dat we dan toch straks roze kunnen gaan☺️☺️☺️

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh toch de 3e cyclus al mixed hopelijk gewoon ietsje later deze maand.
    Ik heb ook altijd een cyclus van 28 dagen.. Echt regelmatiger kan niet. Maar afgelopen december was het ineens 32. Dacht zelfs dat ik zwanger was. Haha.
    Dus het kan zomaar dat je lichaam er deze maand even anders over denkt :p

Reyna, goed bezig! Ik hoop het ook! :D

11. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wil iemand mij ook toevoegen aub (mij lukt t niet in kleur) ?
    Moppie 35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4.
    Bleek in ronde 3 zwanger, maar al in week 5 ging het mis. Omdat het precies tijdens onze verhuizing gebeurde had ik afleiding, maar voelde het ook alsof ik er niet bij stil mocht staan. Later kwam het verdriet er opeens uit. Maar we houden moed. Mijn regelmatige cyclus is nu n paar dagen opgeschoven, ben benieuwd.

12. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Welkom moppie

Gisteravond wel last aan een kant zei en nu ook. Dus 😬 Zal het sprong zijn.

13. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Wat naar, moppie! Kan me voorstellen dat het verdriet nog behoorlijk kan overheersen! Heel veel sterkte!

14. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik mag op paars, ik denk dat mijn ei gegaan is!

15. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hey Dames,
    Mijn NOD is verplaatst naar 29 augustus, ik val nu buiten de lijst jammer genoeg.
    Heel veel succes en geluk ik hoop dat jullie een mooie roze lijst gaan krijgen :)
    xxxxx

16. Suzel

Suzel Lid

3 aug 2016
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Mixed: ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest... Lichaam is soms een veranderlijk iets, zeker als je er zo mee bezig bent. Ik zit normaal altijd rond de 29 dagen maar had twee maanden terug ook ineens mijn langste cyclus ooit, 33 of 34 dagen... En afgelopen maand ineens mijn kortste cyclus ooit, 26 dagen en daardoor helemaal mijn eisprong gemist... Hopelijk komt jouw eisprong nog!

@Reyna spannend! Hopelijk nu toch je eisprong :D

@Moppie: welkom! Heftig zeg een miskraam, kan me voorstellen dat je wel even nodig hebt om het te verwerken...

@Teuntje: welkom op het wachtbankje ;) spannend!

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hier het bloeden gestopt! Jeeej! Voel vanalles in de buurt van mn baarmoeder. Vanavond maar weer aan de klus. 🙈 hopen dat mn eisprong snel komt.

Ik mag momemteel op datumloos op et lijstje denk ik. Mn nod zal wel later zijn als 4 sept vermoed ik.

18. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wat naar Moppie, gelukkig had je afleiding maar de klap komt dan later alsnog. In ieder geval Welkom hier! Op naar een roze lijst.

19. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Goedemorgen allemaal en Welkom moppie!

20. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen kan iemand mee kijken naar mijn test?
    Is dit een goeie?☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,9 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina