Hoiiii!! Ik heb het weekend even geen internet gehad en geprobeerd mijn gedachte wat te verzetten, dat is maar deels gelukt trouwens Inmiddels heb ik bijgelezen. @Reyna, nou dat is een knaller van formaat hoor!! Goed dat je hebt doorgetest.. @Mixed, ik heb nu mijn tweede cyclus na miskraam (incl.curretage) en ook mijn cyclus verloopt echt heeeel anders. Ik vind dat ik veel stappen heb gemaakt sinds de miskraam, maar nu merk ik opnieuw de impact ervan. Weer opzoek naar m'n ei, die ineens heel ergens anders lijkt te zitten (heb ik nu ineens een korte cyclus..?!), tussendoor bloedverlies (ow yes misschien een innesteling), pijnlijke baarmoeder (of is het toch beschadigd door de ingreep?). Stom en ingewikkeld... Als ik je test bekijk lijkt het erop dat je ei geweest is, het bruine bloedverlies kan een spotting zijn of een innesteling. Zoals gezegd mijn cyclus was super onregelmatig en lang voor de miskraam, nu lijkt het erop dat 'ie korter en regelmatig is. Heel fijn natuurlijk maar ook erg appart... @dames op het wachtbankje: spannend....!!!!! Dat deze week maar om mag vliegen...
Dat is zeker een knaller reyna! Even mijn hart luchten. Collega vertelt net dat zijn vriendin nu 12 weken zwanger is van een tweeling. Maar man wat komt die hard binnen. Zou zelf morgen 20 weken zijn als het hartje niet gestopt was Kan wel janken op het moment.
Maar dan is mn ei direct na mn menstruatie gekomen. Het zou in theorie kunnen ja.... nja ben benieuwd. Ik ga strax nieuwe ovu testen halen en test voor de ckerheid elke dag nog even door.
Toch een knaller🎉🎉 @toto pff dat is heftig. Hoop dat voor jou snel raak mag zijn. Dikke knuffel
Reyna die knalt echt wel. Ik zou vanavond nog even weer testen om te zien of die misschien al weer afloopt. Dan weet je in ieder geval dat je eisprong over 24-48 uur ongeveer zal zijn. Aan de klus dus alvast vanavond Ja Toto dat komt dan hard aan he! Lastig maar heel begrijpelijk hoor.
Reyna, mooie test hoor! Nu maar aan de klus . Toto, dat lijkt mij erg heftig! Dikke knuffel voor je. Aan mijn lichaam te merken is hier de eisprong in aantocht . Ben zeer benieuwd dez ronde, al verwacht ik er niet teveel van...
Boh ja, wat heftig! Ik herken je gevoel (een beetje,ik was pas 5 weken). Een klant (die een vreselijke basis heeft om kids op te voeden vertelde me dat z'n vrouw zwanger is...zucht..ik dacht eerlijk gezegd ' bij mij was t kindje beter af, qua veiligheid en geborgenheid'... Ja ik weet t , heel slecht, zo mag je niet denken. Maar toch. Nog een zucht. Zie trouwens dat ik m'n NOD vergeten ben te vermelden. 3 sept. Op de wachtbank dan maar
Kan ik me helemaal voorstellen! Heftig om op zo'n moment even alles te moeten wegslikken... Ook heel herkenbaar! Ik hoor ik mijn werk ook heel veel verhalen van hoe slecht mensen met hun kinderen omgaan en denk dan vaak hoe oneerlijk het is dat er tegelijkertijd zo veel mensen zijn die graag kinderen willen en waarbij het absoluut niet vanzelf gaat... Fingers crossed dat we binnenkort inderdaad een roze lijst hebben hier!
Spannend! Wel al aan het klussen? Wat vervelend! Komt inderdaad hard binnen dan. Klinkt heel herkenbaar. Knuffel! Ik zou zeggen dat dat zeker een knaller is! Fijn dat het bloeden is gestopt. Kan je je weer richten op je ei! Welkom Moppie35, wat vervelend zeg. Hopen dat je snel weer zwanger bent. Kan mij goed voorstellen dat het besef later pas komt! Succes deze ronde! En is hij inmiddels al gesprongen en nog kunnen klussen? Heb je nog last van schimmelinfectie. Ik heb er ook vaak last van maar met name na mijn menstruatie. Deze ronde fluconazol geslikt om het weg te krijgen. Voor alle dames op het wachtbankje: Spannend, konden we deze weken maar een beetje doorspoelen!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (2) Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (5) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Moppie 35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM 6. (3) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 30 augustus - Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (14), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.) Volgens mij heb ik alles bijgewerkt, hoop dat het allemaal klopt!
@Reyna: yeeeey mooie knaller! Nu maar hopen dat t raak is @Toto: kan me voorstellen dat het heel heftig is dan even ja en dat je dan flink moet slikken. @Moppie: herkenbaar gevoel hoor... Heb tijdje op een kraamafdeling gewerkt en daar kwam je ook echt schrijnende situaties tegen... Dan is het echt lastig je gedachten uit te schakelen. Ben zelf nog niet zo lang bezig maar kan me voorstellen als je al een tijd onderweg bent of miskraam hebt gehad dat je dat soort dingen wel eens denkt. Bij ons is ongeveer iedereen in de familie zwanger, maakt de wens naar een kindje wel groter...
Dat is zeker op tijd! Na een posi ovutest springt je ei ergens tussen de 12 en 48 uur. Meestal ergens tussen de 24 en 36 uur. Daarna leeft je ei ook nog eens 12 uur. Dus vanavond ben je zeker op tijd en zou dan als het lukt morgen ook nog even meepakken
Ga me best doen aan manlief lig t klussen niet😂 En dan de na hopen op een samen smelting ☺️