Kimc84 ik zou nog even doortesten.. En anders is die misschien al geweest? Reyna verleidelijk he? Niks raar aan hoor, gewoon alvast rondsnuffelen en fantaseren wat je voor je baby'tje wil kopen. Ik deed het ook regelmatig hoor, voor ik zwanger was van m'n zoontje. Nu heb ik daar alleen niet zo'n behoefte meer aan, komt straks wel weer denk ik!
Hij is nu toch niet helemaal wit? Lijkt wel licht streepje te zien of niet? Kan zijn dat je je ei gemist hebt of dat hij nog moet komen. Kan natuurlijk best dat je ei iets later is dan verwacht?!
@Maagd: Tja, wordt wel een beetje een ander verhaal als je niet getempt hebt de derde dag na je posi test. In jouw kaartje is dat net de cruciale temp om zeker te weten wanneer je ei is geweest. Is hij toen daadwerkelijk 35.5 of lager geweest, dan zou je ei op de derde dag zijn gesprongen op basis van je temp. Maar als hij 35.6 of hoger is geweest, dan is je ei op de tweede dag gesprongen. Eén ding weet je zeker en dat is dat je wel degelijk is gesprongen en met klussen op de tweede dag zit je sowieso goed. Ik heb even gespeeld in FF en voor het bepalen van je basale temp wat fictieve waarden ingevoerd. Of die basale temp klopt is dus ook maar de vraag. Omdat je niet vanaf het begin van je cyclus volgens de regels hebt getempt.
Eergisteren wit, gisteren niet getest, en vandaag idd een hele lichtje streep. Heb vanaf afgelopen donderdag om de dag getest, dus ei gemist denk ik niet... Tenzij het een turbo ei is die zich maar 1 dag laat zien op een test...
Reyna verleidelijk he? Niks raar aan hoor, gewoon alvast rondsnuffelen en fantaseren wat je voor je baby'tje wil kopen. Ik deed het ook regelmatig hoor, voor ik zwanger was van m'n zoontje. Nu heb ik daar alleen niet zo'n behoefte meer aan, komt straks wel weer denk ik![/QUOTE] Het is ook echt alleen maar kijken verder nog niet. Zo dra weet dat er wat zit zal de snel iets gekocht worden 😂 Maar niet heel veel 😂 Maar al wel hele mooie dingen gezien😂
Met om de dag testen kun je hem zeker missen. Ik heb vaker en ook deze cyclus een knaller uit het niets gehad. Was de dag ervoor echt wit en toen een knaller. 24 uur na de knaller was het nog maar een licht streepje. Had hem dus kunnen missen als ik niet elke dag getest had. Foto staat een paar pagina's terug.
@toto... Dan denk ik dat ik morgen de knaller heb haha, begin nu zeurende krampen te voelen... Vanaf nu dus dagelijks testen... Volgens de artsen moesten we goed mikken vanwege de operatie bhk
Goeiemorgen dames, 🙈 Kan toch nog niet dat net al heel erg misselijk werd. Zit tussen me oren toch😱
Ik kan niks zien op je test. Maar ik ben geen tuurder en en de foto is niet zo heel scherp. Zie ik het goed dat jij op 13/8 een positieve ovulatie test hebt ingevuld? Moet de 14e zijn. Was toen in mijn post verwarrend omdat ik de foto gespiegeld had en daardoor de testjes werden omgedraaid. Ik begreep er toen ook niks meer van, maar 14e had ik positest. Dan weet je wat jullie te doen staan. Alvast beginnen Joepie! Gevonden! (Y) Uhm nee je had nog maar net een posi ovutest gehad toch? Dan is je ei nog maar net gesprongen. Je kan pas zwangerschapskwaaltjes krijgen vanaf de innesteling omdat er dan hormonen vrijkomen. Dat is rond de 8e na ovulatie. @hier. Gisteravond wat opgeblazen gevoel en vanmorgen wat kramp rond schaambeen. Verder geen bijzonderheden.
Goedemorgen dames, mag ik mij ook voorzichtig melden bij deze lijst weer.. 35 jaar, 1e ronde na ma voor 1e kindje Oh ja en 6 sept mijn nod... Succes allemaal met het verdomde wachten!
Je staat erbij Cheerio, Welkom! ♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (5) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (4) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 15 - MMM Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (18), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)