NOD lijst 1 t/m 7 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb een pakket besteld bij 2-besure. Geen idee van welk merk het is. Had in vorige NOD forum tip gekregen om daar eens te kijken. Dat dus gedaan. Ga nu voor het eerst ook ovutesten gebruiken. Puur om zeker te weten wanneer mn ei geweest is. Ik geloof niet dat we die zouden missen met om de 3 dagen seks. Maar dan weet je ook gewoon beter wanneer je NOD is. Heb overigens ook paar ovutesten van kruidvat.

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    De Clearblue testen lijken me ook wel handig! Maar vind ze behoorlijk aan de prijs en heb mijn eisprong altijd heel goed kunnen vinden met de zwanger & kids testen, en zijn wel goed geprijsd dus heb er weer een aantal besteld :)

Het is inderdaad heel erg handig om te weten wanneer je eisprong ongeveer is geweest zodat je weet wanneer je je menstruatie kan verwachten en mag testen :p Hopelijk bevallen de testen van 2besure je goed!

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik gebruik al jaren de dipsticks van zwanger en kids en heel tevreden. Heb wel eens uitstapjes gemaakt naar 123 testen en kruidvat ovutesten, maar blijf nu maar bij zwenk.
    De zwangerschapstesten van de big bazar zijn trouwens wel heel goed en goedkoop ;) 2 voor 99 ct

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
  5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Leuk dat er nog meer meiden meeschrijven! Hopelijk veel zwanger deze ronde!

Hier ook ovulatietesten van zwanger en kids. Ik heb ongeveer net zo'n voorraad als die van jou Florina.. En heel veel zwangerschapstesen.

Gebruikte bij m'n zoontje ook de ovulatietesten van zwanger en kids. Maar ik merk nu precies aan m'n lichaam wanneer m'n eisprong is en ik voel hem ook. Toen was ik er niet zo bewust van.

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36

Oh dat is wel goedkoop zeg!
    Alleen geen idee waar die winkels van big bazar te vinden zijn..
    Heb bij m'n 1e ook getest met de testen van de action. Die bevielen mij goed. Al heb ik er van veel mensen minder goede ervaringen over gehoord.

7. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik gebruik deze ronde geen ovulatie testen , we vertrekken zaterdag op vakantie en wil het een beetje loslaten;) lekker genieten van de vakantie met ons gezin en we zien wel :D

8. Suzel

Suzel Lid

3 aug 2016
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat spannend weer eh nieuwe ronde nieuwe kansen. Grappig dat iedereen bezig is met de voorbereidingen en ovulatietesten aan het inslaan is :) Ik heb het nooit gebruikt... is ook pas onze tweede ronde. Ben wel begonnen met temperaturen bij Fertility Friend. Heb ik in ieder geval elke dag wat te doen :p

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik hoop met je mee! Spannend :)

Fijn zo'n voorraadje hé? Ik heb er nu 15 volgens mij, daar moet ik m'n eisprong wel mee kunnen vinden haha. En de rest zijn zwangerschapstesten, 12 van Sensitest en 6 van Wondfo (Dat zijn dezelfde als de kruidvat 2 voor €5, alleen dan zijn ze nog goedkoper).

Handig dat je het voelt. Ik merk het meestal wel dat mijn vruchtbare periode eraan komt door vruchtbaarslijm en een soort krampachtig gevoel maar niet altijd.

Ook fijn om het even wat los te laten toch? Hopelijk kom je zwanger terug :D Hoe lang blijven jullie weg?

Ik temperatuur ook, is dit de eerste keer voor jou? :) Ik zit nu in ronde 1, maar heb 2 maanden getemperatuurd omdat mijn cyclus steeds langer leek te worden, wilde even zien wanneer en of ik een eisprong had, maar heb 'm beide keren goed kunnen vinden!

Vind de ovulatietesten in combinatie met temperaturen wel erg prettig.

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Nou... het rood is hier nog steeds niet doorgebroken. Al 4 dagen spotting en temp ging vanochtend ook weer een tiende omhoog. Ondanks de witte testen paar dagen terug vanochtend weer een testje gedaan en een mega tuurstreep :( Spotting vandaag weer wat roder, dus ben bang voor een biochemische zwangerschap, dus blijf hier wel even hangen al zal mijn nod dus wel wat opschuiven. Hoop dat het mijn cyclus niet te veel in de war schopt.

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ja inderdaad handig zo'n voorraad. Als je een beetje kunt inschatten wanneer je eisprong is, dan moet het wel voldoende zijn!
    Jammer, ik heb die van wondfo niet. Wel andere cassettes van zk, de dipsticks van zk en midstream testen. Maar kan ze altijd nog bestellen als ik ze nodig heb.

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijne vakantie! Ook goed om het los te kunnen laten😄

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ah nee, wat rot.. Je hebt dus wel last van spotting😞 Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ja, dag 5 nu al weer als het niet doorbreekt. Ik hoop dat het gauw doorbreekt of de spotting stopt, want dit is niks. Blegh!

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Precies.. Als je denkt dat het niet goed zit dan kan het beter volop doorbreken. Dan ben je er vanaf en kun je verder.. Sterkte!

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wat vervelend zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, rot :(

Die zijn inderdaad zo besteld als je ze nodig hebt!

Zouden jullie denk je willen wachten tot je overtijd bent met testen of weten jullie nu al dat dat niet lukt? :p

17. Suzel

Suzel Lid

3 aug 2016
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Florina, ja dit is eerste keer temperaturen bij deze keer.. heb het voor mijn eerste zwangerschap ook gedaan en was toen gelijk zwanger! zag je wel mooi op die grafiek.

@Toto: waardeloos dat t niet echt doorbreekt... ik wil je geen valse hoop geven maar had bij eerste zwangerschap ook beetje spotting eerste paar dagen na de test, maar had wel megaduidelijke test... had jij t vij je eerdere zwangeeschappen? hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!

@mama Alex: geniet van je vakantie!

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dank je. Ken het niet op deze manier. Heb wel innestellingsbloedingen gehad bij 2 zs, maar was heel weinig spotting en alleen rond 10dpo.

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hopelijk hebben we deze maand ook allebei zo'n mooi kaartje! :) Ik herken er nu wel echt een soort patroon in.

Heb je toevallig met de Kruidvat 2 voor €5 test getest? Lees daar op het gedeelte over testen allemaal topics met vage streepjes die niet oplopen. Ik had hetzelfde een paar dagen geleden :)

20. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Nee, had met die van big bazar getest. Heb daar goede ervaringen mee. Bij mijn vorige zwangerschap om en om getest met kv2v5 en vond ze eigrnlijk even gevoelig.

Deel Deze Pagina