Klopt, maar dan zijn beide streepjes even donker en dat is pas rond je NOD volgens mij.. Had ik toen bij m'n eerste zwangerschap in ieder geval wel, niet voor m'n NOD zo donker. Ja, het wachten duurt lang helaas😞 Oh vandaar! Haha. Nee echt een zwangerschapstest😊
Oh Noortje en Julia wat spanneeeeeend! Julia ik zie ook wat hoor! Ik wil tot woens wachten met testen, is dag voor mijn NOD... Maar als ik jullie zien begint t toch te kriebelen zit nu op 8 DPO, wat kunnen 6 dagen toch lang suren eh Heb ze bewust nog maar niet gehaald de testen
Als ik op internet andere Forum lees dan test je na ovulatie altijd eerst negatief en zodra er hcg te vinden is wordt ie langzaam weer positief. Zelfde als zwanger test. Vind t wel spannend
Jullie geven me weer hoop en steun, thx ladies!! Ik hoop voor jou een knaller morgen Julia. Maagd, die ovulatietesten heb ik ook eens gedaan. Snap eerlijk gezegd nog niet zo goed hoe 't werk... Ik herken mijn klachtjes (lees vermoeidheid, gerommel in mijn buik en enorm gespannen borsten) overigens erg van de vorige keer. Dit is echt anders dan een normale menstruatie. Maarja.. zeker weet je het pas over negen maanden. Als iemand weet dat het nog mis kan gaan ben ik het wel, ik durfde juist zo vroeg te testen omdat ik nog niks had verwacht. De vorige keer testte ik pas licht positief op 13 dpo. Uitgaande van maandag 15-8 een positieve ovulatietest zit ik nu op 9/10 dpo (toch?)...
Maar er zijn verschillende ervaringen lees ik. ZIjn vrouwen die testen met ovu negatief en zwanger positief. De ander met ovu positief en zelfde dag met zwanger nog negatief. Of ovu helemaal niet positief ook niet terwijl ze al lang zwanger zijn. Dus het verschilt. Er zit in ieder geval een hormoon in mn lijf want ik zie een streepje Hahaha wat spannend joh. Het erge is dat mijn man van niks weet...
Vanaf wanneer doen de borsten pijn? Mijn bh knelde vandaag of zit het tussen mijn oren haha Ben vandaag als het goed is 5 dpo Trouwens mijn nod is op 3 sept ben 27 jaar
Wij vrouwen zijn in staat om onszelf van alles aan te praten.. te denken en te voelen... Alles wijst op zwanger zijn en net niks.... Zoooo frustrerend soms... Maar goed alles wordt duidelijk bij een positieve zwangerschapstest of ongesteld zijn. Deze maand zit ik mijzelf ook vanalles te bedenken en te voelen.. en dan duren die dagen nog zoooo lang.... Wat betreft hcg testen met ovulatietest lees ik ook verschillende verhalen... ik had mijn zus een paar week terig de opdracht gegeven om over een ovutest te plassen (zij is dus zwanger) en dat ding knalde gewoon. Ik heb ook de neiging om ovutesten te halen gewoon even om uit te proberen... of ik nu mijn geld verknal voor zwangerschapstesten of ovutesten maakt dan ook niet meer uit hahaha
@Maagd: Helaas kun je van een ovulatietest die een streepje geeft niks zeggen... Die meet namelijk LH en dat zit je hele cyclus in wisselende hoeveelheden in je bloed en dus urine met een piek zo net voor je eisprong. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar dit streepje zegt Helaas nog niks...
Borsten hoeven geen pijn te doen. Had ik bij mijn 1e zwangerschap ook niet. En denk niet dat je op 5 dpo al iets kan voelen. De innesteling is dan nog niet geweest en ook geen HCG hormoon waar de symptomen door ontstaan. Weet dat ik beter met zwanger test kan testen. Maar toch. Op internet, op websites die uitleg geven over ovulatie en zwangerschapstesten, lees ik toch echt dat je wel je zwangerschap kan testen met een ovulatie test maar niet je ovulatie met een zwangerschapstest. Dat je na je ovulatie eigenlijk weer een witte ovulatietest hebt en die weer donkerder wordt zodra je hcg aanmaakt. Lees ook op fora dat men met een ovulatie test al vroeg positief testen en pas na NOD met een zwangerschapstest. Wellicht dat het bij iedereen anders is maar ik denk dat je wel degelijk met ovulatietest je zwangerschap kan testen. Ik wacht verder gewoon tot zaterdag.
Haha, de mijne weet ook van niks hoor. Vroeg vanavond aan me wanneer ik kon testen.. Ik zei:'misschien morgen ofzo, maar is nog wel erg vroeg hoor!' hij verklaart me voor gek als ik vertel over tuurstreepjes enzo
Denk dat je inderdaad op 9 a 10 dpo zit nu! Ik testte m'n vorige zwangerschap pas op 12 dpo positief. Maar weet niet meer of ik toen al rekende vanaf de positieve ovulatietest of niet.
@ miyou: het kan best dat je borsten gevoeliger/groter zijn maar dat past ook heel goed in een normale cyclus... Heb dat ook altijd paar dagen na eisprong en dan wording gewoon ongesteld... Kan ook bij zwangerschap horen maar dan is 5dpo wel erg vroeg... @ maagd: spanneeeeend overmorgen @Julia: mag jij nu op oranje op ons lijstje? @hier: ik moet zeggen dat ik eigenlijk verdacht weinig last heb van enige klachten... Mijn borsten zijn gevoeliger maar heb ik altijd na ovulatie en heb denk ik wel meer afscheiding. Vorige maand wist ik zéker dat ik zwanger was, had zoooooveel klachten, tot toeschietreflexgevoel aan toe, maar m'n lijf had me mooi voor de gek gehouden nu durf ik niks te denken of te hopen...
Ikzou wel willen testen, maar ja 4 dpo is wel erg vroeg heb vandaag de hele dag zo'n zeur gevoel in mijn onderbuik. Soort krampen. Hoop op iets positiefs. Maar hoop na meer dan een jaar nergens meer op ik heb vaak na een aantal dagen/een week na mijn ei pijnlijke borsten, vooral aan de zijkant. Betekent voor mij tot nu toe steeds niks positiefs
Trouwens even een vraagje, ik heb sinds gisteren een schimmeltje down under. Dat heb ik dus echt nooit, bij gebruik van antibiotica heb ik 't een keertje gehad. Nu lees ik dat dit kan duiden op een zwangerschap ivm hormonale veranderingen. Iemand van jullie ervaringen mee..?