Spannend allemaal zeg! Julia ik zie de streepjes ook! Hier vertel ik mn man ook nooit wat over et vroege testen. Ik maak hem daar alleen maar gek mee dus dat bespaar ik hem.
Als je 15/8 positieve test had dan had je 16 of 17/8 jeeisprong. Waarschijnlijk 17e en dan zit je nu op 8 dpo
Ik zelf niet maar mijn mams heeft het bij mij en mijn broertje gehad, ze zei dat ze daardoor wist dat ze zwanger was.. Florina had het rond haar eisprong..
Zo een ding is zeker de muggen vinden mij lekker helemaal lek geprikt vanacht 😱🙈 Nog als t ander dan maar blijft plakken😂
Ja, ik ben ook benieuwd naar testers.... Wil iemand mij nog ff op paars zetten? Zelf weet ik niet hoe dat moet
Ik reageer straks even uitgebreid, moet zo weg. Maar wilde even laten zien dat ik heb getest met een Kruidvat test. (Geen ochtendurine) maar streepje is wel zichtbaar toch? Ik mag denk ik op oranje?
WOW Julia, dat ziet er fantastisch uit..!!! Suzel: dat lees ik dus idd vaker, maar ik wist niet dat dit met hormonen te maken kon hebben. Nou ik ben benieuwd!!! Ik heb net natuurlijk een testje gedaan maar ze lopen eerder af dan op. Ik zie nog steeds een heel dun lijntje maar die is lang niet zo duidelijk als die van twee dgn geleden. Ik ga proberen te wachten met testen tot na het weekend, zeker met de rekensom van Maagd ernaast. Misschien gewoon te vroeg of 't is niks.. Hoe is het met de andere wachters..?
Nee hoor, ik ook niet. Ik heb een app op m'n smartphone die mijn cyclus volgt, en we klussen wel wanneer het aangeraden is, maar verder als dat gaat het niet. Ik ga niet meer hopen bij elk mogelijk symptoom dat ik plots heb. Ik heb de afgelopen maanden al ochtendmisselijkheid gehad, buikpijn, draaierigheid, ongesteldheidsgevoel ver voor NOD,... Maar telkens niets. Mezelf halverwege gaan testen met van die ULTRA-zwangerschapstesten levert toch niks op. Ofwel lukt het, ofwel lukt het niet, en we zien wel
Julia; ik zeg ook roze! Haha geen tuurstreepje meer hoor. Je ziet em direct. Er groeit sowieso daar wat in jou! Gefeliciteerd!
Mjah, zelfs dan nog... Ik heb vorige cyclus uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan rond DPO 10. En die was ook positief. Even positief als tijdens mijn eisprong. Toch kreeg ik 3 dagen later mijn regels. Kans is groot dat er vorige maand toch een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar zelfs dan nog wijzigt dat niets aan het resultaat
Spannend Teuntje.. Hopelijk nu raak voor jullie! Nooortje, Florina had het ook inderdaad.. Maar of het op een zwangerschap kan wijzen weet ik niet. Jammer van je testjes zeg even afwachten en hopelijk straks op je NOD toch positief.. Reyna, wat een rot muggen he? Ik zit ook onder de muggenbulten
En bedankt dames, eerst maar eens afwachten of het wel goed gaat tot m'n NOD. Lijstje moet volgens mij wel weer flink bijgewerkt worden zal vanavond even kijken op de computer.
Hoi dames, ik ben nieuw hier en zou graag ook aanschuiven op het wachtbankje. Ik ben 29 jaar, eerste ronde, eerste kindje, NOD is 3 september (gok ik) Julia, gefeliciteerd! Ik heb geprobeerd het topic door te lezen maar dat was een aardige klus, ben in ieder geval al blij te merken dat ik niet de enige ben die met enigszins gezonde spanning afwacht.