Hi Allemaal, wat leuk om mee te lezen met iedereen. Mijn NOD is 1 september (31 jaar, eerste kindje, ronde 6)... kon het niet laten... Iemand zin om mee te turen? Dankjewel!
Ted29, ik lijk ook wel wat te zien. Maar de test is al wel opgedroogd? Was het streepje zichtbaar binnen afleestijd? Hoop snel een duidelijkere test voor je!
Bedankt voor het meekijken. @julia, je hebt denk ik gelijk, de foto is wat later genomen. Na het weekend nog eens testen. Het het weekend 2 borrels en een huwelijk. Dus moest gewoon even weten of ik aan de wijntjes kan .
Zo zie ik het ook hoor. Ik probeer voor mijzelf ook niet zoveel te denken van voel ik wat of wat dan ook... Probeer ook niet zo vroeg te testen. Dat levert mij alleen maar spanning, stress en chagarijnigheid op haha. Ik voel mij nu al een stuk relaxter
Hoi dames, Mag ik mij ook nog melden? Ik heb niet alles gelezen maar zal even globaal bij lezen! Ik ben 23 juni gestopt met de pil. Ik vond het enorm spannend want heb in 2012 de diagnose PCOS gekregen (na 18 maanden geen cyclus). Vorig jaar een pil strip gestopt (ivm cyste en operatie) en ook toen reageerde ik heel heftig. Mijn eeste 'cyclus' na de pil stop was 34 dagen. Hierbij helaas geen eisprong gehad. Daarna vol goede moed begonnen aan Ronde 1 Ik maak gebruik van de temperatuur methode. Viel gisteren zowat uit bed toen ik een rood kruis kreeg in FF en vanochtend moest ik gewoon huilen toen mijn Temp weer gestegen was Mijn eisprong was maandag en vrij, za en zo heb ik gemeenschap gehad. Ik hoop echt heel erg op een positieve test over 10 dagen! Mijn NOD is 5 september Ik ben 28 en mijn vriend 37, dit is word ons eerste kindje
Ted, ik zie helaas niks maar ik ben geen tuurder! Nieuwkomers: welkom. Ik zou jullie graag op de lijst zetten maar thuis op mijn pc is dat niet zo handig. Wil iemand anders de lijst even bijwerken? Inclusief mensen op wachtbankje en zwanger/tuur? (ergens op pagina 58 staat mijn laatste) Ik zie de namen allemaal in het zwart en dan staat de code van de kleur ervoor en erachter. Iemand een idee hoe ik dat anders krijg? Ik ga morgen test... pff had vanmiddag de verleiding om nu alvast te doen maar ik drink best veel, (logisch met dit weer) dus niet handig. Morgen vroeg rond uurtje of 8
Fijn Esmy dat je je nu een stuk relaxter voelt! Had ik eigenlijk ook moeten doen, had het me wel voorgenomen.. Maar ja Spannend Maagd! Inderdaad nu niet doen.. Levert alleen maar teleurstelling op als je urine nog zo licht is. Ik duim voor je! Welkom sejh88! Hopelijk voor jou een positieve test over 10 dagen!
Gefeliciteerd julia! Ted ik zie ook een streepje, maar zoals eerder gezegd is het wel belangrijk om te weten of hij er binnen afleestijd ook stond. Kan anders een indroger zijn. Noortje balen dat je test afloopt.
Julia, dat is een mooi roze streepje zo voor NOD hoor! Gefeliciteerd!! (voorzichtig) Ted, ik zie ook wat vaags, maar twijfel ook of het geen vals streepje is.. morgen nog maar eens testen Ik voel elke ronde van alles waarvan ik denk, Hmm, het zou kunnen.. maar telkens niks.. en nu weer, voel nu weer andere dingen wel en niet dan andere rondes. Die buik van mij is van slag in elk geval. En nog geen pijnlijke boobies, wat ik normaal wel heb.. Zucht, ik haat het wachtbankje
Zou iemand mij op de lijst willen zetten?? Mama0103, ronde 6, eerste kindje Nod 3 september Wij gaan op mijn nod op vakantie dus hopelijk raak..... anders wordt het een bloederige vakantie Succes meiden
Whahaha spannend weer de eerste testen. Julia ziet er goed uit, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ted ik kan hem zien maar wel heel erg vaag lijkt een in droger. Ik heb pas maandag over een week mijn NOD dus moet nog ff geduld hebben. Zit nu denk ik op 4dpo
Pff zo weer even bij gelezen Nou wat een dag vandaag. Mag van af nu wel heel positief zijn dan mooi in t roze kan ☺️ Zo als ik me nu voel kwa buik nog niet eerde gehad voor nod Ben beneiuwd ☺️
@ted: ik zoe eeb streepe Proficiat voor Julie, duidelijker kan niet! Nu hopen dat het blijft oplopen! Hier oefenen we nog rustig verder. Bij @e zwangerschap was ik positirf 4dagen voor nod. Dus het kan!
Dank jullie dames! Spannend al die symptomen.. Ik ga duimen voor nog veel meer positieve testen hier!
Zeg ik straks nog dat ik nog geen pijnlijke boobies heb.. is nu het eerste pijn aan de zijkant van mijn rechter boobie gevoeld.. Hmm, heb ik elke ronde..
Oh jammer dat je dat elke ronde hebt.. Lastig te onderscheiden van wat zwangerschapssymptomen zijn en wat pms symptomen zijn he 😕