Nou inderdaad.. Ik voel elke keer van alles en vaak weer iets anders dan anders erbij. Houd me er verder ook totaal niet (meer) aan vast hoor. Want weet dat er geen pijl op te trekken is, wel of niet zwanger Heb jij bepaalde symptomen wel of niet?
Ja had een zeurend gevoel in m'n onderbuik en nu in m'n onderrug. Met vlagen pijnlijke borsten, maar is niet continue aanwezig. Had dus ook net zo goed pms kunnen zijn.
Wil dit ff met jullie delen. Als de test van de 19e (ovulatietest) toch positief was dan zou ik nu 6 dpo moeten zitten. Maar heb een druppeltje bloed verloren en wat zeurende buikpijn in mijn baarmoeder. Zou dit een innesteling kunnen zijn?
19 positief is 20 of 21 ovulatie. Ik zou uitgaan van de 21e. Dan zou je dus op 5 zitten. Maar als je uitgaat van de 20 dan is het nu 6. Zou wel vroeg zijn voor een innesteling want die is vaak rond 8 dpo. Maar ja alles kan in het lichaam dus ja je zou dus ook innesteling gehad kunnen hebben. Ik zou anders niet kunnen verzinnen waarom je een beetje bloed hebt verloren.
Nog even over ovulatietesten en het detecteren van zwangerschap. Ja, in de meeste gevallen eeageren ze ook op hcg, maar kunnen ook een duidelijke streep geven als er niets is. Zie deze foto. Gemaakt op 14dpo, maar zwangerschapstest nega. Dag later ongi.
En deze van mijn 2e MA. Testte posi met een zwangerschapstest op 10dpo. Zoals je ziet zegt het streepje niet zoveel. Pas als hij echt knal posi is zoals hier op 20dpo (testen liggen op goede volgorde, maar bijschrift bij de laatste omgewisseld), kun je pas met grote redelijkheid zeggen dat je zwanger bent.
Zie het streepje ook duidelijk Julia! Spannend hoor! @Nog anoniem: innesteling is toch meestal tussen 6DPO en 10DPO? Wie weet dat het bloed daarvan komt... Spannend zeg! Hoop op veel roze deze maand
Hoi dames, ik ga deze NOD lijst verlaten. Heb vandaag de eerste iui dus schuif je lijstje op. Heel veel succes allemaal!
Hi lieve meiden, ik mag van dit lijstje af. Heb pas na de 8ste m'n NOD als het goed is heel veel succes allemaal!
Mijn test was vanmorgen omo wit. Was echt wel teleurgesteld. Waar ik vorige maand 2 traantjes liet en toen weer door heb ik nu echt wel liggen huilen. Mn zoon kwam mij later nog even knuffelen en toen begon ik weer. Mn man vroeg of ik al over de teleurstelling heen was en toen begon ik weer. Dus kan wel zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik dacht eerst: het is nog maar 11 dpo, kan dus nog wel op NOD positief testen maar ik heb me nu ingesteld op een volgende ronde. Jullie succes verhalen over 11 dpo negatief en daarna toch positief?
Er zijn er idd die pas op of na de NOD positief testen. Ligt aan de hoeveelheid hcg die je aanmaakt. Pas als je echt ongesteld weet je zeker dat je niet zwanger bent. Sterkte nog met wachten meid
ah, wat rot Maagd! bij mijn zoontje testte ik pas op 12dpo postief hoor. Ligt er denk ik ook aan wanneer de innestelng plaatsvindt. Maar het kan ook zo zijn dat je niet zwanger bent.. Hopelijk op je NOD toch positief!
Florina jammer dat je ons hier gaat verlaten. Maar ik spreek je nog in het andere topic. Succes! Duimpje succes met de iui! Ik ga zo even het lijstje bijwerken op de pc. Even mn zoontje naar bed brengen.
Ja was er echt wel even rot van. Als ik inderdaad zoek zijn er best veel die zeggen op 11 dpo nog negatief te testen en dan op 13 ineens wel licht streepje. En las zelfs iemand die pas op 20 positief testte. Maar dat zijn uiteraard uitzonderingen. Ga er vanuit dat het niks is. Echt wel jammer want als ik nu zwanger was zou ik rond 12 weken weekend weg zijn met familie en zouden we het gaan vertellen en ook de periode waarin het geboren zou worden was voor ons wel een wens. Het is nog even afwachten maar sta ik de stand dat het niks is.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)[/QUOTE]
Ah, dat was wel het perfecte moment geweest om het te vertellen. Ik ga heel hard voor je duimen, het is je zo gegund!