Het was even zoeken naar het lijstje, was al even niet bijgewerkt. Alle nieuwe dames, willen jullie even opnieuw jullie gegevens doorgeven? Dan zet ik jullie erop. Anders moet ik erg gaan zoeken tussen alle reacties.
Maagd, wat rot. Maar wie weet test je toch nog positief. Het kan nog? Julia, jij nog weer getest? Ohhh wat super, ik zie dat jij op roze staat! Gefeliciteerd!!! Wil je mij nog op paars zetten?
Zo wat een enthousiast draadje zeg! Leuk om al die berichtjes te lezen. Zou iemand mij op het wachtbankje willen zetten? Spannend hoor! Hopelijk zien we snel allemaal dat tweede streepje
Esmy, ik zal je op paars zetten! En Alatariel ik zal je op het wachtbankje zetten! Ik heb vanmorgen heel duidelijk positief getest, vandaar op roze. Al besef ik me dat het alsnog mis kan gaan.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Oh balen! Maar het kan echt nig he. Nog niet opgeven. Bij mijn 1e MA testte ik op 13dpo nog nega en pas op 16dpo posi. En dat had trouwens niets te maken dat het edn MA werd. Dikke knuffel!
Heey dames, Ik lees nog steeds mee, hihi. Julia van harte meid, hoop dat alles goed blijft gaan. Mijn AB kuur is afgelopen, word volgende week ergens ongesteld en daarna kunnen wij ook weer ons best gaan doen😄 Voor iedereen veel succes en ik houd het topic in de gaten en hoop nog veel positieve testen te zien. Fijn weekend!
@maagd... bij mijn oudste testte ik pas 8 tot 10dgn NA nod positief en ik had heeel veel getest en ik had dan ook nog een heel licht 2e streepje en hij was een tweeling maar het andere vruchtje heeft losgelaten rond 7 week Er is dus veel hoop... bij mijn jongste en andere zwangerschappen weet ik het niet dat was allemaal ongepland
Fijn om te lezen dat er toch ook wat mensen na nod pas positief testen. Maar aangezien iedereen zo enthousiast is over K2v5 omdat die vroeg al gebruikt kunnen worden en de mijne nu dus wit is.... nou ja hoef het niet uit te leggen. Blijf af en toe steekjes houden en nog steeds vieze smaak in mn mond.
Wat gaaf Julia!!! Gefeliciteerd!!!! Maagd echt super balen meid, ik gun het jou (en iedereen hier) zo van harte. Als jouw gevoel alegt dat het niet gelukt is zal ik je niet tegenspreken maar zo lang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop.
Gefeliciteerd Julia! als het zo oploopt is t een goed teken eh Maagd: snap dat je teleurgesteld bent maar ik lees ook genoeg verhalen dat het op of na NOD positief is... hoop dat het toch nog goed uitpakt voor je! Florina wat jammer dat je een lijstje verder gaat Hoop op een mooi resultaat! blijf je hier nog kletsen? Ik heb af en toe een beetje van die gekke menstruatieachtige krampjes. Weet nog dat ik het bij mijn eerste zwangerschap ook had. Maar ja vorige cyclus ook.. spannend dat wachten... wil ene kant wel eerder testen, maar ben ook beetje bang voor de teleurstelling ofzo...
Behoorlijk veel te lezen als je een paar dagen wat minder online bent (ben een weekendje weg met familie)... Julia, gefeliciteerd met de goede vroege signalen! Maagd, ik kan me helemaal voorstellen dat je je ontzettend teleurgesteld voelt... Hoop met iedereen mee dat het toch meevalt en er wat goed nieuws komt over een tijdje! Ik neem aan dat er de komende dagen steeds meer nieuws te lezen is hier, wat spannend! Iedereen heel veel succes en sterkte met wachten!
@nog anoniem, suzel en acp0309. Het is denk een stukje zelfbescherming dat ik nu in die stand sta. Maar ja wie weet... Dinsdag is nod en zal dan nog eens testen. Anderen die nog gaan testen komende dagen??
Bekijk bijlage 511171 @maagd, hier zie je een schema van de opbouw van hcg na de innesteling. Een gemiddelde zwangerschap meet pas vanaf een waarde van 25. Zoals je ziet liggen de gemiddelde waardes op de NOD nog vrij ruim. De hoogte van de waarde verschilt per vrouw en per zwangerschap. Het kan dus zelfs zo zijn dat je bijna een week overtijd bent en dan pas positief test
Maagd ik snap de zelfbescherming, zo zou ik er zelf ook in staan.. Ik hoop met de rest mee dat je nog net even te vroeg was met testen. Ik heb me voorgenomen zelf niet eerder dan volgend weekend te testen, nog een lange week te gaan haha Julia, zou jij me willen toevoegen op de lijst? 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 3 sept. Alvast dank!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (23), ♡ Zwanger! ♡ (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Bedankt allemaal! Brechtjee, ik heb je toegevoegd! Neem aan dat je al op het wachtbankje zit? Cadi, ik voel me wel onzeker nog omdat het nog mis kan gaan voor NoD. Maar op zich heb ik er een goed gevoel over. En vooral zeurderig gevoel in m'n onderrug. Maagd, logisch de zelfbescherming! Ga duimen voor je!
@julia gefeliciteerd 😍 @maagd duim voor je dat toch roze word. Was even weer bij lezen voor vandaag. Vanmorgen triatlon wedstrijd gehad dus hele dag druk. Door de wedstrijd niet echt in weten of klachten van wedstrijd was of nod of zw😂 Zo spannend Duim dat alles deze maand roze word.
Julia, ja is ook nog spannend snap dat je je onzeker voelt nog. Hopelijk is het uiteindelijk nergens voor nodig en gaat alles goed! Maagd, ik ga morgenochtend testen ben dan 10dpo. Ene kant wil ik het graag weten andere kant vind ik het doodeng! Wel balen dat je test negatief was vandaag! Ik snap je zelfbescherming wel hoor! Denk dat ik dat ook zou hebben.