Ja dan kan kloppen je ovulatietest reageert ook op zwangerschapshormoon. Daarom kun je met ovulatietest ook je zwangerschap opsporen maar met zwangerschapstest niet je ovulatie. Ik heb zojuist ook weer een ovulatietest gedaan (3 uur voor tijd niet geplast en zeker 2 uur niet gedronken) Mijn teststreepje was wel donkerder dan afgelopen week toen ik de ovulatietest deed maar zeker niet zo donker als de controle. Waarom doe ik niet gewoon een zwangerschapstest... ja ik wil dat bewaren voor samen met mijn man. Hoe voel jij je nu Julia?
Oké, spannend! Snap dat je de zwangerschapstest samen met je man wil doen! Bijna je NOD toch? Ik voel me zeker zwanger. Streepjes lopen op, dus verwacht geen menstruatie komende week.
Ja morgen, morgen dus test doen Maar dat mn ovutest ook iets donkerder is vind ik wel ergens erg spannend Fijn dat je je zwanger voelt. Wanneer is jou NOD?
@maagd spannend @julia goed om t horen dat je zwanger voel en dat streepjes op lopen Hier nog lang niet testen. Nod is eigelijk zaterdag dus dan denk testen. Dan zou ik op 11 dpo zijn zou dan testen?
@Maagd, ik schreef al eerder dat mijn banner niet (meer) klopt. Na mijn curettage heb ik een andere cyclus gekregen, waardoor ik vandaag of morgen al op NOD zit.. Want idd 8 dpo is vroeg toch testte ik deze ronde op 9 DPO overigens positief, maar nu dus negatief. Ik wacht even met mijn banner aanpassen tot ik deze cyclus heb gehad, dan weet ik zeker dat mijn cyclus veranderd is
Wat spannend maagd. Mijn duimen draaien... Wat goed Julia, ben best benieuwd naar een test van je . Hier niks bijzonders...
Ik hoop dat je test morgen positief is...maagd Heerlijk he dat zwanger zijn gevoel en zijn uiteraad.....julia Hier: pfff wordt gek... net een streepje bloed op wcpapier... dit zou veel te vroeg zijn voor ongesteld worden dus ik ga maar op mijn gevoel af....pfff lange dagen zo hoor... De test heb ik inmiddels overspoeld met water al het geel is weg en omowit is overgebleven... sws over een paar dagen weer.... dr moet dan gewoon een 2e streep staan... anders eet ik mn hoed op (heb k niet haha)
@ weetutniet: heb ook gedoneerd voor MVM, je kunt idd afspreken waar je die flessen neer laat zetten, of het zelf halen/brengen. Je kunt het misschien onder iets laten zetten ofzo dat je het verbergt? @ wishfuldreaming: denk dat het niet veel uit gaat maken hoor, denk dat het meer zodra je echt contact met je kat/ontlasting hebt dat je dan risico op toxoplasmose hebt. En dan is het nog een verhoogd risico, niet dat je het per definitie krijgt... @ Maagd: spanneeeeend morgen testen! ben heeeeeel beniewd! @ Reyna: nog even geduld meis, sterkte met wachten... @ Julia: fijn dat je je al zwanger voelt en de streepjes oplopen! Zie ook al je banner @hier: ben bang dat ik de eerste rode ben die zich gaat melden Heb sinds vandaag bruinverlies, op precies dezelfde dag als vorige maand. Ook heel veel krampen en beetje depri, ook iets wat ik altijd heb paar dagen voor NOD. Had er sowieso al niet een heel goed gevoel over, maar merk wel dat ik het even moet verwerken ofzo... Het enige positieve is dat ik niet zwanger op mijn nieuwe werk begin. En ben blij dat ik het nu al weet, woens wilde ik eigenlijk testen en is ook mijn diplomauitreiking. Zou zonde zijn als ik dan zo teleurgesteld was.
Hoop ik ook voor je!! Hier nog geen bloed gespot. Wel vanmiddag wat steekjes laag bij mn schaambot aan de linker kant.
@weetutniet: je laatste berichtje kwam denk ik tijdens dat ik mijn bericht aan het schrijven was.. Op hoeveel DPO zit je nu? Op je banner afgaand 8? Dan zou het nog innesteling kunnen zijn..
Ik heb vandaag ook 9 dpo getest. Negatief, of ja, op een bepaald moment meende ik iets te zien, maar denk dat dat eerder wishfull thinking is. Iets zegt me dat t gelukt is. Dat gevoel had ik vorige maand ook, toen was t ook raak. Maar de onzekerheid overheerste en ging idd mis. Heb m'n hoop nu gevestigd op de verhalen dat je extra vruchtbaar zou kunnen zijn na n miskraam. Dus ik blijf duimen. Good luck.
Ik ga ervan uit dat het nu 8 dpo is en zal dan innesteling moeten zijn Moppie.... dat gevoel heb ik ook... voroge maand was mn mannetje er veel mee bezig en ik amper .. maar deze maand... het voelt gewoon zo... hopen allemaal op roze Mvm wil sws doen als ik zwanger ben.. of het nu deze maand is of over aantal maanden... even kijken hoe ze het hier regelen..... maar ik bel pas als ik de echo van het zh heb gehad en t beebje in mn baarmoeder zit. Maar goed k voel me gewoon zwanger.. maagzuur mn tepelhof kleurt al wat donkerder sterke geur...allemaal bultjes op mijn gezicht en tussen de borsten.. maar het kan net zo goed tussen mn oren zitten... laten we dat maar niet hopen...
Dames, Wie kan mij even helpen. Ik snap er even niks meer van. 15 augustus had ik m'n ei ( ovu gedaan ) en dan springt je ei binnen 48 uur. Maar na 14 dagen word je ongi. Telt dat dan vanaf de Dag dat je posi teste? of hoe tel je dat dan? Dan zou ik vandaag m'n nod dus hebben? Terwijl ik op 8 augustus m'n menstruatie heb gehad. Hier klopt dus even niks van ( vraag me niet hoe ) Maar 15 augustus zeker m'n ei gehad. Dan is vandaag m'n nod toch?
Je moet 1 a 2 dagen na je positieve ovulatietest beginnen met tellen.. Dus kan zijn dat je nu pas op 12dpo zit ofzo..