balen maagd , hopelijk snel een vlottere cyclus zo lang wachten is voor niemand leuk hier vandaag heel even een steekje gehad , ben ook al 2 dagen heel moe ... ik zie wel of ze donderdag er zijn of niet
Dank allen. Ja nu echt op rood. Heb gewoon echt buikpijn en rugpijn. Normaal nooit zoveel last van. Hoop het niet natuurlijk maar misschien tot in volgende nod groepje, voor mij ergens begin oktober. Ik lees en klets gewoon lekker mee. Erg benieuwd naar de rest
Hoi, Dames. Ik heb waarschijnlijk verkeerd gekeken naar de dagen. As maandag is wel m'n nod. Dus nog even afwachten. @maagd balen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dames met een positest gefeliciteerd
Ik voel helemaal niks. Geen buikpijn, geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid, geen vermoeidheid. Mentaal toch al maar klaarmaken voor ronde 7.
Wishfukdreaming dat heb ik ook denk nu ook al klaar maken voor volgende ronden☺️ En weet ook echt niet of ik t weekend wil testen.
Ach maagd toch. Wat vreselijk balen! Hopelijk wordt de volgende rond JOUW ronde! Hier is de eerste wachtweek al haast voorbij 😊. As weekend gaan we een weekendje weg, dus hopelijk gaat deze week ook snel voorbij! Vanochtend nog bij de Gyn geweest, buik was weer mooi rustig na de inwendige bloeding na de punctie.
Niks voelen hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent hoor lees ook vaak, dat er dames waren die altijd alles voelde, en juist de ronde dat het raak was niet. Dus geef de moed (nog) niet op!
Jaaaaa, hier weer een positieve test. Ja, t is nog vroeg, en gezien vorige maand (mis na vijf weken) extra spannend. Gisteren al (9 dpo) getest en toen een tuur-tuur streepje. Vandaag een iets minder tuurstreepje, Check it . Vorige keer wilde ik in de twijfelzone. Zet me nu maar op roze, ik wil er vol enthousiasme voor gaan! Wie weet heeft dat n goede invloed Zien jullie hem ook?
Heb m net even vergeleken met vorige maand. Qua 'sterkte van de lijn' lijkt ie qua kleur meer op dag 15 dan dag 10, dus goede hoop dat het deze keer goed gaat... Hope soooooo!
Wishful en Reyna. Niks voelen hoeft niks te zeggen natuurlijk. Hoop dat het nog gaat komen voor jullie. Moppie, ik lijk ook iets te zien hoor! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd moppie! Komt vast goed deze keer. Niet om de pret te drukken, maar oplopende testen zeggen helaas niets. Helaas zelf 2 keer meegemaakt. Ik duim voor je voor een mooie plakker ❤
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 35 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (2), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)