Goeiemorgen. Aan de een kant wel test drang maar durf het gewoon weg niet. Ben bang voor de terleurstelling. Nog anoniem duim voor je. En tot hoe laat moet je werken. Ps als je nog aan t werk ben werkze en anders slaap lekker
@Reyna, ik werk tot 7 ben nu gelukkig thuis en kan zometeen mijn bedje in. Erg he doe testdrang, ik baal ook wel weer dat ik er weer aan toegegeven heb. Kan denk ik ook beter niet morgen testen want heb dan ook nachtdienst gehad en sta op tijd op. Beter om zaterdagochtend te testen als ik dan nog niet ongesteld ben Toto wat balen meid, laat dat rood dan idd maar snel komen zodat je de nieuwe ronde de in kunt. Sterkte
Ik weet het even niet meer drang om testen is er maar ja kan nu toch niet meer. Al Naar wc geweest. Maar ja ik roep heel hhard zelf nee ben niet zwanger. Maar hoe lichaam nu voel zeg toch wel ja zou zo maar kunnen. Maar ja kan ook voor ongi zijn. Van morgen twee keer redelijk snel achter elkaar na naar de wc poepen(sorry) Zeg me zelf maar steeds hou je niet voor de gek zit tussen de oren Buik doet wat raar ☺️ Dus daar door weet ik t niet meer
Ja echt wel! Jij hebt dan gelukkig nog een kansje. Nieuwe ronde nieuwe kansen, grrr die kan ik al haast niet meer horen. Ik merk aan mezelf dat ik het errrg graag wil, net zoals jullie ws. Ja die vrouwen met kinderwagens of mooie dikke buiken vielen mij eerst niet zo op, maar nu wel haha. Mn zus blijkt nu wel in verwachting te zijn. Ben blij en trots maar wil haar graag achterna
Ik moet even 'klagen'. ik voel me bluh ik voel me misselijk. En je moet weten dat ik echt een fobie heb voor overgeven Ik hoop zo dat dit snel weg is, en door de verkoudheid en spanningen komt..
dat is inderdaad nog erg vroeg. Kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Ah, dan zit er inderdaad iets aan te komen. Wat jammer. De mijne was vanmorgen ook super laag (maar ik stond al op rood)
Toto, wat balen meid... Hopelijk inde volgende ronde meer geluk. Noganoniem, hopelijk snel toch nog een positieve test voor je! Annelie, wat een prachtige test!!! Van harte gefeliciteerd!! Teuntje, ohhh bah, niks aan... En dat van de overgeeffobie ken ik wel. Ben er ook altijd heel eg bang voor. Maar 2 zwangerschappen nergens last van gehad. Dus hopelijk komt het bij jou door de spanning en niet fit zijn... Eerstekindje, hopelijk betekenen de krampen iets goeds... Hier probeer ik mijn lichaam en gedachtes hard te negeren. Lijkt wel of ik telkens steekjes onderin mijn buik voel... Maar ik denk dat het gewoon wat anders is .
@Toto, wat jammer ! Veel sterkte! @Teuntje, hopen dat de misselijkheid snel wegtrekt! Kan inderdaad met je verkoudheid te maken hebben... Ik ben 's ochtends wel vaker misselijk als ik bijvoorbeeld niet op tijd heb gegeten of weer eens bloedarmoede heb. Ga er van uit van wel, maar ben je al trouw foliumzuur aan het slikken? Ik kwam er gisteravond achter waarom ik me niet zo goed voelde: had een redelijke verhoging qua temperatuur, voelde me dus echt koortsig. Gelukkig is het vandaag wat minder, maar nu duikt de spanning juist weer op. Officieel zou ik morgen m'n NOD moeten hebben, al zou het me niet verbazen als het deze maand wat later zou moeten zijn (had vrij laat een stijging in mijn temperatuur)... Wachten, wachten, wachten...
Jup, slik al meer dan een jaar foliumzuur. Sinds ik gestopt ben met de pil. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook geen last ervan gehad. Maar dat zegt niet altijd wat. ik eet ook gewoon, maar voel me gewoon nog steeds naar
Nog anoniem, het man inderdaad nog gewoon lukken voor je Ik zal duimen! Vind het een beetje dubbel merk ik, wil zo graag mijn nieuwe test online gooien, maar baal voor de meiden op rood. Meiden, blijf hopen! En wat betreft er niet teveel mee bezig zijn.... Ik was ermee bezig vanaf twee dagen voor verwachte eisprong tot ongi. En nu nog erger,denk er elke minuut aan. Zolang het geen ziekelijke aandacht is hoeft t echt geen probleem te zijn. Er is toch niets mis met jezelf zijn!?!
zoontje vandaag terug naar school , heb me kunnen inhouden met testen vandaag geen testers ? spannend!!
Moppie, er is al paar keer geschreven door andere dames dat foto's spammen mag, dus kom maar op met die foto
Weet je Esmy, ik was vooral bezig met 'wat moet ik doen o t te laten slagen (qua eten en vitamines enzo). Nu pas lijk ik langzaam, heel langzaam te gaan beseffen dat mijn leven gaat veranderen. Slik, hihi