NOD 4 september... of vroeger want mijn periode wordt wat korter de laatste maanden. Voel van alles en nog wat maar ik durf niet te enthousiast te worden ivm teleurstelling. Ben er al 41 en hier heerst een soort van buikgriep! Ook al geloof ik niet dat je daar gevoelige borsten van krijgt... Ben ik het of is het het weer... warm en zweten?
Mooie oplopende testen moppie... Reyna... over paar dagen weer testen denk ik dan... Niet iedereen test al zo vroeg positief (bij mijn oudste pas na 8-10dgn over tijd bij cyclus van 35 dagen ongeveer)
Toptest en mjn man die altijd vind dat een lichte streep geen echte streep is. Terwijl ik zeg een streep is een streep!!
Wat spannend he, als nod dichterbij komt.. Ik ben nu 8 dgn dpo.. Kan me zeker tm het weekend wel inhouden, maar daarna? En officieel mag ik van het zkhs pas 11-9 testen
Reyna.... yep kan nog alle kanten op zolang het bloeden nog niet doorgebroken is.... moeilijk is dat he
Vanmorgen wakker geworden met zware ongesteldheidspijn. Geen regels te zien, nu ook geen buikpijn meer. Ik ga nog gewoon uit van ongesteldheid dit weekend (overmorgen) Ik moet wel zeggen dat ik de laatste week énorm geënerveerd rondloop. Ik krijg het van iedereen op mijn zenuwen. Hoeft niks te betekenen, want mijn collega's kunnen ook wel gewoon zeuren soms
Geen bloed geeft moed? ik zit ondertussen op 10 DPO, maar ik ga niet meer testen voor zondag/maandag. Maandag, gok ik, aangezien ik geen zwangerschapstesten meer in huis heb (opgebruikt)
Het kan nog makkelijk! Te vroeg testen heeft een groot nadeel, je weet niet zeker of je te vroeg test of dat het echt niet raak is. En een witte test vind ik persoonlijk ontzettend depressief makend😒 Dus kop op en anders wacht je tot na je nod haha. Klinkt praktisch onmogelijk maar het kan. Succes! Ik ben al ongesteld dus kan al verder kijken. 👍🏻
Wacht nu tot me nod👍🏻. Ga niet meer eerder doen. Heb/had even goed last van. Dacht echt waar voor heb je ni getest je zou pas als mogelijk was naar je nod testen☺️
Ik vind het ook heeeel moeilijk om niet te testen.. en die drang is er zoooo erg.... zondag of maandag ga ik testen.. Maar de dagen kruipen gewoon voorbij...
Moeilijk dames, van de witte testen.. Maar zo lang je nog niet ongesteld bent kan alles nog! Ik ga hard duimen voor jullie!
Inderdaad vroege testers, geef de moed nog niet op! er gaat sowieso nog roze in de lijst bijkomen, dus dat kan ook 1 van jullie zijn